• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Neuh -.- ik geef ook geen clues. Wat denk je?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Sorry beste MYxLoubear aka Merle,
    daar kan ik geen uitspraken over doen tot de diagnose vast gesteld is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [deze nepbrief is gericht aan: IrishNialler aka Yvonne ookwel Yv genoemd.
    Van: dat verrekte ziekenhuis waar Li dus ligt/lag whatever

    Geachte mevrouw waarvan de gegevens net niet duidelijk genoeg zijn om de achternaam te weten,

    Wij moeten U helaas slecht nieuws brengen. Het gaat over de heer Liam J. Payne die een relatie heeft met Niall J. Horan -het personage in het verhaal waar wij drama omheen verzinnen-. De heer Payne heeft tijdens zijn verblijf beschadiging opgelopen aan zijn nier. Normaal gesproken is dit nieuws niet direct slecht. Onder andere omdat een mens prima kan leven met een nier. In dit geval is het anders. Zoals U waarschijnlijk al wist leeft meneer Payne al op een nier. Door de beschadigingen hebben we meteen maatregelen genomen en hebben we zijn bloed geprikt om zijn bloedgroep te weten te komen. Zodra we dit weten kunnen we een donor of iets dergelijks regelen zodat de meneer weer verder kan leven. Het blijkt dat meneer Payne een speciaal geval is, en dit is ook nog nooit eerder vertoond in het ziekenhuiswereldje waar ik zogenaamd wek ookal is dit personage net zo fake als de heer Payne. Hij heeft bloedgroep D-negatief. We zijn er inmiddels achter wat de oorzaak is: maar dat is te vies om in een nep brief te typen. Het punt van deze brief is dat de heer Payne niet geopereerd kan worden en zo zal zijn andere nier verder beschadigen. Als gevolg hiervan zal hij over ongeveer 1.3 week overlijden. Dit nieuws zou niet in een brief mogen, en dat is ook hiet zo. Trolololol. Dat is het motto van dit ziekenhuis, en daar houden we ons aan. Heeft U nog verdere vragen of blaaaaaaaaaaaaa. Dan blaaaaaaaaaaaaaaaa.

    Veel sterkte en die vriendelijke groeten laten we maar,
    Meneertje die slim doet en doet alsof hij van het ziekenhuis is. Trololololol]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( WHATAAAHFACKK! )


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ohhh, ge snapt het niet?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Nee...)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Yv wel?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [yeps


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -trolololol ok-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik knik. Eigenlijk wil ik nog even bij Niall zijn, maar ik voel me wat leeg. Besides ligt de brief van mijn dokter blala in de kamer. Als hij die ziet hoef ik het hem niet te vertellen. Ik weet het ik ben zwak.... Ik strompel overeind en zeg:'2-4'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Ik glimlach en help hem naar zijn kamer en zie papieren. Nieuwsgierig pak ik de brief en begin te lezen. Tranen beginnen te druppen en snikken verlate. Mijn mond. " je mag me niet verkaten" fluister ik gebrokem naar Li die uitgeput op bed ligt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Uh wat kan ik doen?Merle?)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Emma :
    Louis komt aan lopen en stapt bij me in we besluiten eerst katie op te halen. Ik rij naar de meisjes tenten en doe de achterbak open zodat haar spullen er zo gelijk in kunnen. ' Heyy Katie' zeg ik en knuffel haar even ze voelt wat losjes en zwak aan. ' Heejj gaat het wel?' Vraag ik aan haar en kijk even in der ogen. ' Kom buitenlucht zal je goed doen! Ga maar vast achterin zitten dan laat ik je spullen in. Ik geef haar nog een zetje ze is in de auto gaan zitten. Ik zet de spullen in de auto ' ik pak ook even al harry's en liams spullen en van violet of wil jij dat doen lou? Haar spullen KATIE ik ben even van liam en harry spullen paken zo back!' Zeg ik en druk snel een kus op der wang en ren naar de tenten. 'Jeezz jongens toch naja Hazza toch' gheghe lach ik wat hard op. Ik pak eerst snel liam zijn spullen in die ik vast buiten de tent zet. Vervolgens vouw ik snel harry zijn spullen op en doe het vlug in zijn koffer. Al zijn losse spullen doe ik snel in een cowboytas en ik pak ook hun opblaas matjes denkens en kussens na 3xlopen staat alles erin en is lou ook klaar. 'Yeah dats ook weer klaar! Ik heb alweer heimwee hier naar, minder zorgen en veel meegemaakt hier hea jongens. Volgende bestemming is de stad want we gaan even lekker eten halen en jullie kunnnen nog even dalijk voor kleding kijk als je wilt. Ik moet dalijk nog even langs de apotheek voor mijn spullen op te halen' zeg ik en start de auto na een reis van 15minutjes zijn we in een klein gezellig dorpje waar mijn apotheek voor hier tijdelijk is. Nadat we activa en alle andere spullen gehaalt hebben lopen we met 3 2 grote zwaren boodschappentassen die we eerst in de auto zetten. ' Oke zie zo' ik loop even naar de apotheek. ' Hallo ik heb een recept van mevrouw James. Ze zoude hier 4dingen voor mij hebben' 'ja ik ga even voor je kijken' 5minuten later komt ze terug. ' Emma Tate? 15euro voor de zwangerschapstest alsjebliefd' ik grij even in me tas en pak het geld en geef het aan haar met het tasje loop ik naar buiten en stap weer in. ' Zo nu naar het ziekenhuis en dan ben ik het wel weer zat voor vandaag.' Glimlach ik. Eenmaal aangekomen zie ik niall huilen behoorlijk. Ik zet de 2pakken activa bij liam neer. 'Hey mop heb je bestelling' glimlach ik en druk een kus op ze wang waarna ik naar mijn liefste vriendje loop. ' Hey schat!' Ik druk een kus op zijn lippen en verstrengel mijn vingers in de zijne.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Moet zo slapen :( i'll try tomorrow


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Katie:

    Ik ta helemaal verbaasd dat emma er ineens is. Ik sjok overal maar achteraan en voor ik het weet zijn we in het ziekenhuis. Ik stap verlegen a hter de groep aan en sluit de deur achter me. Ik zie Liam met grote ogen kijken naar de grote pakken activia en giechel even zacht. Emma en zayn staan gezellig bij elkaar, niall zit bij liam, louis gaat ook op een stoel zitten en ik sta nog steeds bij de deur,.. Niall is een beetje bleek weggetrokken, maar ik ben te schijterig om ernaar te vragen. Er is een vage stilte die ik niet geheel kan plaatsen. 'Ligt het aan mij of kan ik deze sfeer niet plaatsen?' Vraagt Louis. Ik had het over de stilte, maar nu hij het zegt... Het 'voelt' in deze kamer heel anders aan dan erbuiten, maar ik dacht dat dat...erbij hoorde.


    Gotta get, gotta get out of my head <3