• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( HEE!! Ik ga zo terug naar huis fietsen babyyysz)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( :) ik miet z trainen )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Okee have fun babe! Vanafond even skype? :D ik moet nadit wekend alweer naar school.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    MYxLoubear schreef:
    (WOOOH! Zo veel plezier gewenst, trolol! :) )
    Katie:

    Ik knik en stop het waardevolle papiertje maar...niet weg. Ik leg het op de tafel en loop naar de keuken. Ik zucht een keer diep en haal dan de blije gedachten op dat ik ga koken. Eerst was ik even mijn handen met zeep en alles er op en er aan. Ik pak alle ingredienten klaar en bedenk dan dat em ook een toetje wou maken. 'EM, WAT WOU JE MAKEN ALS TOETJE? IJS MOET AL SNEL IN DE KOELKAST HE?' roep ik terwijl ik het gehakt in de pan doe en al even het bak-deel. Ook de paprika begin ik daarna al te snijden. Al snel is die klaar en ik doe er toch nog een, maar dit keer een groene. een iets lichtere smaak, en wat meer kleur voor het oog. Ook twee uien snijd ik. Ja ik moest huilen. Maar het zijn echt lekkere smaakmakers. Ik was mijn handen weer, en open vervolgens het kastje met kruiden. Ik herken een paak basiskruiden, en een paar die iets lastiger zijn. Ik heb er wel eens over gelezen... ik doe een paar drupjes tabasco in de pan, een beetje peper, snufje zout, en doe er nog wat ingewikkelde kruiden erbij. Ik laat het nog even bakken en leg de tacoschelpen op een schaal. Ik maak de tafel klaar en doe de pan op ene onderzetter. Het gas draai ik uit en ik roep: 'TACOOOOOS'
    (Tamtam harry boos omdat het zij lievelingseten is trololol)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( hellow, ik ga zomaar weer is reageren met Emma, Yv, heb je kaarten?X)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Jaaaaa 24 juni en jij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ook :D x welke rij zit jij ?x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Vak 401 jij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vak 119 x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahahah oke toen t uitgepront was zat ik keihard te huilen en mama yvonne wat is er en ik zo ' ik bem gewoon zo blij' hahahaha toen zei ze ' woe vind gillende huilende fans hysterisch ahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Merle gaat de 25ste maar Yv, dan wil k je wel in het echt zien en even knun dus dan moeten we even nummers uitwisselen tegen die tijd om elkaar te kunnen zien :D xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahah ik hoop dat k geen stage heb dan en met shoolfix ik wel wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eyo!!! Zullen we verdergaan of iets geheel nieuws doen? Of gewoon wa anders? Of willen jullie stoppen? :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Door gaan maae me bb is leeg, en k heb wel logeer wekend.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Ik probeer wat)
    Zayn:

    Langzaam wordt ik wakker. Ik kijk naast me en zie daar Emma liggen. Automatisch krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik buig heel voorzichtig over haar een om een kus op haar voorhoofd te plaatsen.
    'Lekker slapen schat' fluister ik, al wetend dat ze het waarschijnlijk niet zal horen omdat ze slaapt. Maar wel heel schattig. Stil en rustig hijs ik mezelf uit het bed, en met tegenzin van eva weg. Ik ben bang dat ik der anders wakker zou maken en nu kan ik wel even een ontbijtje maken. Ik loop voorzichtig de trap af en de klok komt in mijn gezichtsveld. Kwart voor 7, lekker dan. Ik zou niet weten waarom ik ineens zo vrieg wakker ben. Ik begeef mezelf maar naar de keuken. Ik stop alvast 2 broodjes in de broodrooster en zet all het bestek en beleg enzo op tafel. Op dat moment zijn er 2 broodjes geroosterd. Ik zet ze op een bordje op de tafel en doe opnieuw twee in de broodrooster. Ik besluit om even in de kamer te kijken wie er allemaal al zijn. Wacht- dom. Er is niemand. Ik ben hier alleen met emma. Automatisme. Het heeft voor en nadelen. Ik ben toch liever bij emma 's ochtends en 's avonds, we kunnen 's middags altijd nog mensen opzoeken. Opnieuw zijn twee geroosterde broodjes klaar. Ik doe er voor de zekerheid nog 2 in en breng de -hete- broodjes zo snel mogelijk naar het bordje op de tafel. Vervolgens loop ik naar de woonkamer om daar voor de tv te wachten tot Emma komt.
    (Yv, kan ik ook wat voor jou doen? :$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3