• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    '. Dat is ook goed babe een pizza'tje dan? Mag ik met 4 soorte kaas?' En ik lach even naar hem. En pak dan vervolgens zijn handen beet en druk der kusjes op. ' Kun jij bellen? Dan dek ik de tafel en zet de tv even aan' ik kus zijn mondhoek en pak de borden uit het prachtige kook eiland. Ik leg het netjes neer. Ik vul 2glazen met cola. Aangezien ik niet zo van Alcolhol hou. Ik zet de tv aan op xite (muziekzender) en murie mee. 'Dit is een lekker nummer van james arthur!' Roep ik vrolijk naar zayn. Evenlater hoor ik al dat er geklopt word ik pak snel het geld van de tafel en betaal de man 14euro en loop met 2pizza's terug. En leg ze op de tafel. Ik zet de tv ietsjes zachter. Ik neem plaats tegen over zayn en we praten over van alles en nog wat. ' Ik zit vol!' Zeg ik zuchtent als er nog 2 stukjes pizza op me bord liggen. ' Als niall der is wil hij misschien wel ik sms hem. ' Hee niall wij hebben nog pizza over als je trek hebt, bungelow 2naast onze bungelow voor onze hele groep wat trouwends 1. Liefs Emma.' Verstuurt' 'zoo hehe. ' Ik druk een kus op zayn zijn lippen en poets even snel me tanden. Aangezien pizzakeur enzo nou niet echt lekker is. Haha. Als ik klaar ben leg ik me tanden borstel terug en loop naar onze fantastiese slaapkamer. Waarin ik me in een kort broekje speer en in een simpel shirtje en loop terug naar Zayn me droom man die bezig was met de vaat.
    Ik leg even me hand op zijnrug/schouderblad en kijk even wat hij doet. Ik druk een kus op zijn wang en loop weer. Naar de bank waar ik plaats op neem.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik kijk in de koelkast en zie er een flesje bier liggen. Lekker. Ik neem hem er uit en ga naast Emma op de bank zitten. Ik open hem met mijn vingers en neem er meteen een flinke slok uit. Mijn andere hand ligt op de rand van de bank achter Emma en we kijken gezellig tv. Voor ik het weet is het flesje al weer op Ik loop op mijn gemak terug naar de keuken en neem er nog een. Ik kijk ook even in de kasten en zie er vanalles liggen. Ik neem een zak chips, en twijfel over de shotjes. Nee dat doe ik maar beter niet. Dit is niet echt de sfeer ervoor en ik weet niet wat Emma er van zal vinden. Ik neem dan maar druifjes uit de koelkast en met de spullen loop ik terug. Ik zet de chips en druifjes op de tavel en maak het flesje open. Ik open het doosje druiven en pak er 2 uit. Ik gooi een omhoog en vang hem in mijn mond.'Ohh!' zeg ik met een volle mond. 'Nu jij' zeg ik tegen Emma als ik haar het druifje geef.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Hahaha ginius. Ik ben alleen nu de honden aan het uitlaten.xxo)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Kayoo Xx)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    'Ohh!' Zegt Zayn met vollen mond. Ik lig er dubbel om. 'Nu jij!' Zegt hij blij. Ik pak 2 druiven en probeer ze te vangen ik vang er maar 1 en die ander tieft op de grond. Ik lach er had om en stik bijna in een pit van zo kutdruif ik dacht dat ze pitloos waren. En dat staat er dus ook op. Bijzonder. 'Nu jij weer Zayniee!" Roep ik blij we zitten tegen over elkaar op de bank in kleermakers zit. Geniaal dit NIALL! heeft nog niet gereageerd op mijn sms. Apart. ' Ik wil doen durf of de waarheid doen' zeg ik jammerent met een prellip. 'Maar de andere zijn er niet, dus dat gaat dan wat lastiger en met ze 2e is het wat minder leuk.' Zeg ik droog.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    'Dan moeten we wat anders verzinnen' zeg ik net zo droog met een grijns. 'Dus wat wil mijn prinsesje doen?' vraag ik als ik een arm om haar heen sla. 'Of ben je geen prinsesje? Misschien een rockster, of een heks! Nee daar ben je veel te lief voor' voeg ik er aan toe. Het is waar. Ze is nogal een...net typje. Met een iets losser typje had ik bijvoorbeeld wel eens uitgekunt, maar dit is ook prima.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Warop moet nini reager


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MYxLoubear schreef:
    Louis:

    Terwijl Niall vanalles naar binnen aan het eten is neem ik een broodje en ga zitten. Ik staar afwezig voor me uit en neem af en toe een hap van mijn broodje. Mijn gedachten dwalen al snel af naar Harry. En dank bedenk ik me dat er best veel gebeurt is. Als in ongelukken. Hoe kan dat? Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het hier vervloekt is. Maar er moet overal wel een reden voor zijn.toch?

    (?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    "Laten we iets met shotjes doen dan?" Ik spring op en druk nog een kus op zijn wang en ren naar de koelkast waar lekkerre sterke drank staat ik pak de fles en 8 shotjes glazen. Ook pak ik nog wisky en ijs. Ik zet het op de tafel. 'Okee en wat nu? Vragen of de andere anders ook komen ofzo? Alloewel niall ook nog niet op me sms had gereageert.' Hmmf wat zullen we nu gaan doen met die shotjes. Misschien kunnen we iets romantisch doen. Van 1 shotje en dan dat zayn dan verzind wat ik bij hem moet doet. Alloewel ik dan wel al weet waar dit op uitloopt maar dat maakt niet uit. We hebben niet voor niks een eigen bungelow genomen.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall

    Lpuiz staarg zich vooruit wn ik lees het smsje. Ik typ oke en verzend het. "kom we gaan naar de bungelow:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yeahh, ! (Hoe was het in de one direction store? En ik ga zo weg, naar me beglijdster om me haar te dipdie'en maar ik ga nu eerst dalijk met der naar de mac, maar ik moet dus fietsen ppft haat fietsen door al die kutbeesten die dan tegen je aan vliegen of op je gaan zitten. Maarr. Dan weten jullie dat!x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Verbaasd kijk ik naar hoe ze de shotjes haalt. Oke dit ben ik dus echt niet gewent van haar. Dat ze dit durft... Ach. Ik laat het maar varen. Als emma het drinken op de tafel zet zie ik meteen 2 flesjes fugel. 'Let op' zeg ik met een lachje. Ik pak de flesjes en geef er een aan Emma. 'Kijk je draait het dopje er af en legt die op je neus' begin ik uit te leggen.''Het flesje doe je tussen je tanden en dna schenk je het achterover' vervolg ik mijn uitleg. Vergvolgens slik ik de vloeistof door en zet de spullen op de tafel. Verwachtingsvol kijk ik naar Emma.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Straks komen Nialler en Loulou bij de verkeerde bungalow en zien ze dronken Emma en Zayn hehe)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [2 uur gewacht maar hij washeel klein maar wel leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik knik en loop naar de tent. Ik zucht als ik mijn spullen overal zie liggen. Ik pak alles en prop het in de koffer die ik met moeite dichtrits. Ik til hem daarintegen makkelijk op en neem hem mee naar een taxi. Ik wenk Niall om ook te komen en stap alvast in. 'Naar de bungalows' zeg iki wat vaag... lekker duidelijk bungalows.


    Gotta get, gotta get out of my head <3