• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    Mijn haar bond ik in een staart en keek via de spiegel naar Louis. 'Wat was je van plan dan, Tomlinson?' vroeg ik kalm en nam plaats op de wastafel, om hem aan te kunnen kijken. Voor een moment besloot ik om niet in te grijpen, maar dat kwam zo vanzelf wel. Het was mijn taak, maar ik zat zo ook in elkaar. Maar ik kon het gewoon niet en al helemaal niet bij zijn volgende woorden. Dat maakte me wel kwaad en zo snel kreeg je mij dat toch niet. Mijn blik veranderde en zo snel ik zat, zo snel stond ik ook weer op. Ik liep op Louis zijn kant op en duwde hem tegen de muur aan om mijn handen naast zijn hoofd te plaatsen. 'Zeg dat nog is een keer.' zei ik met een gevaarlijke ondertoon, om hem met samengeknepen ogen aan te kijken. Ik mocht dan ruim een kop kleiner staan, maar dat betekende niet dat ik niets kon. 'Weet je wat jouw probleem is? Je kan het gewoon niet hebben dat er iemand is die om je geeft. Dat er iemand is die je wilt helpen. Je denkt dat je alles zelf kan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kijk haar met grote ogen aan als ze me tegen de muur duwt en me dreigend aankijkt. Weet je wat jouw probleem is? Je kan het gewoon niet hebben dat er iemand is die om je geeft. Dat er iemand is die je wilt helpen. Je denkt dat je alles zelf kan.' Even snuif ik en trek me dan los uit haar greep en geef haar een stomp in haar maag. "Blijf van me af"sis ik en grijp haar d'r hals en duw haar tegen de wasbak. "Jij moet gewoon ff je bek houden, ik heb al genoeg problemen " grom ik en hou haar stevig vast.

    Rosemay Lockheart
    De grote ogen lieten me niet van gedachten veranderen. De opvliegen waren nog geeneens het ergste en daar kon ik dan ook prima mee leven. Het was eigenlijk alles bij elkaar en dan vooral wat de jongen zichzelf ook nog aandeed. Mijn negatieve gevoelens kwamen niet snel naar voren, maar zodra dat eenmaal zo was, moest je wel oppassen. Ik schrok van zijn actie, maar liet dat niet merken.Toch verliet een zachte piep mijn mond. Toch haakte ik mijn voet achter zijn been, om hem daarna neer te halen. Dit zorgde ervoor dat Louis op de badkamervloer zat en ik weer normaal adem kon halen. 'Ten eerste: Je blijft ook met je vingers van mij af.' zei ik terwijl ik naast hem ging staan. 'Ten tweede: Je hebt geen idee wie je tegenover je hebt staan, want ik ben ook niet altijd even lief.' ging ik verder en haalde toen mijn schouders op. 'Zoals je wenst, Tomlinson, maar piep niet dat er niemand om je geeft.De mensen die om je geven laat je -je niet helpen. ' zei ik waarna ik nog heel even lief glimlachte. 'Ja Lou, ik geef om je wat anders had ik dingen nooit gedaan. Ik had di bijvoorbeeld niet gedaan.' Ik drukte een kus op zijn voorhoofd en in mijn vinger knipte. In plaats van dat ik verdween, zorgde ik alleen dat ik niet meer gezien en gehoord kon worden. Zo kon ik toch mooi mijn opdrachten voltooien en had de jongen geen last meer van me.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Alsnel lag ik uitgestrekt op de badkamervloer omdat ze me haakte. Geïrriteerd luister ik naar haar gepraat en zucht opgelucht als ze is verdwenen, voor mij dan. Rustig krabbel ik overeind en loopse badkamer uit. Zuchtend begin ik de kast weer terug t schuiven en op bed plaats te nemen met een mannentijdschrift. Nu kon ik weer gewoon normaal verder leven en had ik geen gezeik van ren of ander wijf.

    Rosemay Lockheart
    Ik liep langzaam door naar zijn slaapkamer en keek uit het raam. Met een simpele knip had ik andere kleding aan, zodat mijn natte kleding geen waterspoor meer kon achterlaten. Uiteindelijk liet ik me op het bed vallen en volgde Louis met mijn blik. 'Lou, je kan geen engel te baas zijn. Ze zullen je niet met rust laten tot hun taak is volbracht, want anders komen jullie beide in de problemen.' Mijn stem was slechts een fluistering met een niet te plaatsen ondertoon. Sowieso kon hij niet weten waar mijn stem vandaan kwam, want het klonk door de ruimte, maar toch was ik nog altijd onzichtbaar. 'Er zullen genoeg dingen gebeuren.' zei ik en wees met mijn vinger naar het tijdschrift wat niet veel later door de kamer vloog. De gordijnen gingen open en dicht en het licht begon te knipperen. Ik weet niet hoe, maar het zorgde gewoon voor een grijns op mijn gezicht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik vloek als ik haar stem door de kamer hoor, ookal was het gefluister. "Laat me toch alle "grom ik als mijn tijds Britt wegvliegt, de ramen openklappen en het licht begint te knipperen. Het leek net een horrorfilm allen dan echt. "Rosé! Kap gewoon"brom ik opnieuw want ik wist zeker dat het haar schuld was. Geïrriteerd sta ik op en pak het tijdschrift van de grond en ga verder met lezen als ik iets over One Direction Bromance lees.

    Rosemay Lockheart
    Ik grinnikte in stilte en mijn woorden waren pas weer te horen voor de jongen. 'Rose heeft hier niets mee te maken. Het zijn de krachten die rondspelen, omdat jullie beide falen.' Eigenlijk was dit liegen en bedriegen, maar dat moest kunnen op momenten als deze toch? Ik moest een manier verzinnen, want vast zat ik hier toch. Ik volgde Louis en schudde mijn hoofd. Die jongen moest echt iemand leren vertrouwen. Moest zich open leren stellen. Onbewust liet in mijn krachten de vrije loop. 'Lou, waarom geef je niet gewoon toe? Rose wilt je helpen. Je betekent nu al heel veel voor haar. En je hebt zelf ook je hulp nodig, maar bent bang. Iets wat we allemaal snappen.' Het was vreemd om in de derde persoon te praten, maar het kon nu niet anders.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik weet niet of ik het al gemeld had, maar ik ben van 19 Augustus tot 24 Augustus op vakantie.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Louis Tom;linson
    "Prima Rosemay, dan help je me lekker, ga je gang maar denk maar niet dat ik ga meewerken' roep ik kwaad tegen niemand in deze kamer. Geïrriteerd verlaat mijn mond een zucht terwijl ik verder ga met het lezen van mijn tijdschrift. "Hoezo bang?!'vraag ik wat beledigd en bijt op mijn lip/ Ik had echt geen zin in dit gezeik en ik wis dondergoed dat Rose dit was en ik had eigenlijk geen zin in een of andere zinloze discussie.

    Rosemay Lockheart
    Ik had de neiging om dicht tegen Louis aan te kruipen. Gewoon hem in een knuffel trekken en proberen hem om te praten. Iets wat ik eerder ook had geprobeerd en op een goede manier uitpakte. 'Louis, je bent bang, omdat je denkt dat weer iemand dingen gaat roepen die niet waar zijn. Je hebt van die denkbeeldige muren om je heen gebouwd, zo komt het echt over.' Zei ik zachtjes terwijl ik hem in het midden van de kamer weer zichtbaar liep worden. 'Louis?' Vroeg ik terwijl ik deed wat ik net al wilde doen. Ik drukte een kus op zijn neus en Liet hem toch los. 'Mag ik op z'n minste weten wat ik verkeerd heb gedaan? Waarom je me niet laat helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Raccoon schreef:
    (...)

    Harreh Edward Styles

    Ik voelde haar zachte ,vederlichte lippen ,de mijne rustig terug kussen.Ik had genietend mijn ogen gesloten ,maar uiteindelijk was zij diegene die zich los maakte . Haar lieve stralende glimlach deed me ook weer glimlachen. Mijn hand liet ik op haar wang rusten en met mijn duim streelde ik haar zachtjes. Het zou bijna onmogelijk geweest zijn als iemand dit om camera had kunnen vastleggen. Ik keek haar onzeker en lipbijtend aan ,misschien gingen we wel te rap ,ik ken haar nog geen 2 uur op ik had haar al gekust. Ik kende haar niet ,zoals ik zou moeten ,ik wist alleen haar naam en hoe ze dood ging.
    "Euh ,ik."stamelde ik. Niet wetend wat te doen en ik wende mijn blik even af. "Gaan we niet wat te snel?"vroeg ik haar zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Ik kijk op als ik wat hoor bewegen in mijn kamer, ik zucht als het Rose is die weer terug is gekomen. Zachtjes drukt ze haar lippen op zijn neus en liet m los uit een knuffel. Ik zucht bij haar woorden en vragen. 'Mag ik op z'n minste weten wat ik verkeerd heb gedaan? Waarom je me niet laat helpen' Ik sloeg mijn betraande zeeblauwe ogen neer en verstrakte mijn lichaam even toen ze me losliet. "ik wil ook normaal zijn maar als lid van een boyband heb je amper nog privacy, laat staan een prive-leven, ik wil niet dat mensen extra zorgen over me maken alleen omdat ik beroemd ben, ik wil gewoon zoals iedereen zijn"

    Rosemay Lockheart
    Ik sloeg mijn armen gewoon weer om hem heen bij de reactie van op mijn vragen. Dat was ook de eerste reactie die tot me doordrong van alles. Zelfs zijn reactie van toen ik weer verscheen, drong niet tot me door. Zijn woorden lieten me zuchten en trok ik Louis iets dichter tegen me aan. 'Dan heb je geluk dat ik geen mens ben. Of me zorgen om je maak omdat je beroemd ben. Ik maak me zorgen, omdat je wat voor me betekent Louis. De woorden hebben vaak genoeg mijn mond verlaten, net als dat ik je kan helpen, maar het is de waarheid. Alleen niet op de manier zoals het nu gaat. Worden zoals iedereen kan je niet, omdat je bijzonder bent en talent heb, maar je kan dicht in de beurt komen.'

    ( ik moet naar buiten met mijn neefje)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Anae Yara Clouds.
    Ik voelde zijn hand op mijn wang, en zijn duim streek er zachtjes overheen. Daarna keek hij me onzeker aan terwijl hij op zijn lip beet. Er zat hem iets dwars. "Eh, ik..." Hij wendde zijn blik af. "Gaan we niet wat te snel?" Ik schoof een stukje bij hem vandaan, en keek naar mijn schoot. Ik had dus toch fout gedacht. "Eh, sorry. Het was niet mijn bedoeling om-" Ik maakte de zin niet af. Hij snapte het ook wel. Ik stond op en liep de kamer uit, al wist ik niets van het huis. Ik stormde een willekeurige kamer in, wat de ruimte voor de wasmachine bleek te zijn. Ik liet mezelf op de grond vallen, en snikte zacht. Ik wist het wel, niemand vond me leuk. Helemaal niemand. Harry niet, mijn klas toen ik nog leefde niet, niemand niet. Niemand hield van me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    Anea ,schoof een stukje bij me vandaan ,waardoor ik haar even aankijk."Eh, sorry. Het was niet mijn bedoeling om-" zei ze ,maar maakte haar zin niet af. Anea stond op en liep de kamer uit ,waardoor ik zachtjes zucht. Goed zo Harry ,nu is ze weg. Waarom doe ik toch altijd alles verkeerd. Ze had me de kans gegeven ,terug te trekken ,maar uiteindelijk was ik diegene die haar kuste ,omdat ik haar zachte zalmroze lippen wilde proeven. Omdat ik er naar verlangde en ik al een tijd lang niet zo'n goed gevoel heb gehad,maar ik wilde gewoon van het mislukte geflirt imago af. De paparazzi linkt me meteen aan het eerste meisje die ik nog maar aankijk en verzinnen dan verhaaltjes dat ik dag en nacht met dames het bed deel ,terwijl ik hier alleen en eenzaam zit. Een zucht verliet mijn lippen. Krijg ik eens te maken met iemand die me echt leuk te vinden ,wijs ik haar af. Ik stond op en rende de kamer uit. Ik moest Anea vinden . Na een aantal kamer te doorzocht hebben hoorde ik gesnik uit het waskamer. Ik opende de deur en zag Anea zitten a huilend. "Anea."zeg ik zacht en hurk me voor haar neer en trek haar in een knuffel. "Het spijt me ,ik vind je echt leuk ,maar ik wil niet dat anderen nu vreemd over me gaan denken."zeg ik zacht tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH