• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    Mijn schuldgevoel werd met de minuut groter. Het leek wel hoe groter deze werden, hoe meer de jongen begon te trillen. Er zat verder niets bij behalve dat hij strak voor zich uit bleef staren. Het was ook een heel groot nadeel dat ik hier niet kon doen met mijn krachten, maar aan de andere kant moest ik daar ook niet al te afhankelijk van gaan worden. Mijn greep verstrakte ik terwijl mijn voorhoofd weer tegen de zijne leunde. 'Lou, luister naar me.' zei ik in de hoop dat het zou helpen. Hij was bang, maar ik wist niet waarom. Ik kon dan ook vrij weinig. 'Luister naar mijn stem. Niemand kan je iets doen, zolang ik bij je ben.' zei ik door dat hij in elkaar kroop. Heel af en toe drukte ik bijna onmerkbaar mijn lippen tegen zijn huid. Het boeide me niet dat we midden in een winkel zaten, weant het belangrijkste was Louis. En hem weer bij zinnen brengen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kalmeerde wat door haar greep en aanrakingen. Ik zuchtte even en draaide mijn hoofd haar kant op toen ze zei dat ik moest luisteren. "Ok..oke'stotter ik en een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik schud even wakker en kijk haar verbaasd aan. "Wat is er gebeurd?'kreun ik en kijk naar haar. "Waarom zitten we voor een trap in een winkel?"vraag ik nog eens en haal een hand over mijn beanie.

    Rosemay Lockheart
    Ik bleef doorgaan met waar ik mee bezig was toen Louis langzaam wat kalmeerde. Mijn vingers bleven uiteindelijk stil liggen bij zijn wang en keek ook aan door mijn eigen woorden. Dat leek me ook wel het handigste. 'Dan is het goed.' zei ik zachtjes. Zijn glimlach, maar vooral zijn verbaasde blik met woorden, liet me opgelucht adem halen. 'Louisss.' zei ik terwijl een glimlach op mijn gezicht verscheen. Onbewust verstrakte mijn greep ietwat voor ik mijn mond opentrok. 'Je bent een soort van de trap geflikkerd door de hakken die je aanhad.' antwoordde ik en sloeg mijn ogen neer. 'Nogmaals sorry, want ik had nooit moeten zeggen dat je ze aan moest trekken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    . 'Louisss.' zei ze en er verscheen een glimlach op haar gezicht. "Rossseee"zeg ik vrolijk terug en grinnink zacht. "Maakt nie uit joh, ik heb het toch zelf gedaan'zeg ik en trek haar in een lange knuffel en sluit even rustig mijn ogen en streel door d'r haar. "Ik was gewoon dom om die dingen aan te trekken en daar kun jij niks aan doen, echt niet'zeg ik en druk een kus op haar wang.

    Anae Yara Clouds.
    "We hebben beiden iets verkeerd gedaan. " zei hij. Als antwoord op mijn vraag vroeg hij of er ook oreos bij konden. "Tuurlijk." glimlachte ik. Met nog een knip van mijn vingers had ook hij een beker chocomel en stond er een grote schaal met oreos op tafel. Ook ik keek even naar buiten, en ik zag dat de hele stoep en oprit vol stonden met paparazzi. "Oh mijn god. Gelukkig ben ik nergens te vinden op het internet." "Maar het zal gauw overgaan, ik moet je gewoon niet aanraken in de buurt van mensen." zuchtte hij. Ik kwam naast hem zitten en keek hem aan. Met een klein glimlachje pakte ik een oreo, welke ik in de chocomel dipte. Ik nam er een hapje van, en sloot mijn ogen. "Het is zo lekker." glimlachte ik. Nu het eindelijk rustig was, kon ik hem ook even bekijken. Want eigenlijk had ik daar nog niet echt op gelet. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat hij zeker niet lelijk was. Ik glimlachte bij de gedachte. Helaas wist ik ook dat een relatie tussen een engel en een mens tegen de regels was. Maar regels zijn er om te breken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rosemay Lockheart
    'Je liet me echt schrikken, Lou.' zei ik zo serieus mogelijk, want het was ook serieus. Alleen de grijns op mijn gezicht door zijn vrolijkheid maakte het ietwat ongeloofwaardig. Iets wat nu net niet de bedoeling was. Ach, ik kon er ook niets aandoen dat het zo aanstekelijk was. 'Ja, maar wie kwam ook alweer met het idee? Juist ik.' Mijn voorhoofd leunde tegen zijn schouder terwijl een zachte zucht mijn mond verliet. Zo snel mijn grijns was verschenen, was hij ook weer verdwenen. Ik sloot voor een kleine seconde mijn ogen waarna ik zijn hand weer door mijn haar voelde gaan. 'Ze stonden je wel goed, Lou. Maar alsnog voel ik me wel schuldig, want het blijft ook mijn schuld.' zei ik. Al was het gevoel wel iets minder door dat er niets aan de hand was. 'Je bent te lief. Dat is het gewoon. Niets meer en niets minder.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    "Tuurlijk." zei ze met een glimlachje ,waarna ze met een vingerknip ,nog een tas warme choco en een pot oreos tevoorschijn haalt. Ik glimlach even en steek al meteen een koekje in mijn mond. Anea keek ook even naarbuiten " Oh mijn god. Gelukkig ben ik nergens te vinden op het internet."zei ze dan en ik glimlach zwakjes. Ik nam nog een oreo en dopte die net zoals haar in de choco ,waarna ik het opat. Ik zag hoe ze genietend haar ogen sloot en het deed me glimlachen. Ik heb niet veel mensen ,zien genieten de laatste tijd ,maar dit maakte me wel vrolijker. "Het is zo lekker." glimlachte ze. Ik voelde haar blik op me branden en ik keek haar even vragend aan ,maar daarna richte ik me weer op mijn drankje ,waarvan ik een slok neem. Ergens wilde ik kijken op twitter hoe erg het er aantoe ging ,maar ik besloot het niet te doen ,ik had al genoeg kopzorgen voor vandaag.

    (Best awkward dat ik meer met mijn tijdelijk personage heb geplaatst dan mijn echt personage.... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    'Weet ik toch'zeg ik arrogant en schiet in de lach. Ik laat haar rustig weer los en streel door d'r haar. "Alles is goed afgelopen dus be happy'zeg ik en trek haar de trap weer op. "Kom nou, je woui toch schoenen?"vraag ik en bekijk rustig de schoenen.

    (sorry, zo kort)

    Rosemay Lockheart
    'LouLou, dat arrogante gedrag past niet bij je, maar ik weet dat ik nu wel op moet passen.' zei ik lachend en stak mijn tong naar hem uit. Voor een moment liet ik mijn armen om hem heen, maar moest uiteindelijk toch ook weer loslaten. 'Oké, oké, je hebt gelijk.' Het verliet mijn mond overtuigender dan ik dacht, al had de jongen inderdaad wel gelijk. 'Alles is ook goed afgelopen.' zei ik waarna ik mee de trap opliep. Eerst bijna struikelend over mijn eigen hakken doordat het een onverwachte actie was. 'Jij wilde schoenen, dus daar gingen we voor kijken. Mijn schoenen komen wel, want die kunnen ook nog altijd uit de lucht vallen.' Toch keek ik rustig rond. Misschien liepen we toch nog wel langs iets leuks.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Anae Yara Clouds.
    Hij schonk me een vragende blik, en ik besefte dat ik aan het staren was. "Eh, nevermind." mompelde ik. Ik beet onbewust weer op mijn lip toen er een ietwat pijnlijke stilte viel. Ik keek naar hem op toen hij niks zei, maar sloeg mijn blik al gauw weer neer. Nogmaals wierp ik mijn blik op het raam, waar de paparazzi nu wat begon af te druipen, maar de echte doorzetters stonden er nog steeds. Ik keek Harry weer in de ogen, en ik bloosde licht toen ik zag hoe dichtbij hij was. Ineens voelde het alsof ik in een soort droom zat, en langzaam kwam ik dichterbij. Mijn ogen schoten naar zijn lippen, maar ik hield op een paar centimeter afstand op. Alshij niet wilde kon hij stoppen.

    -DRAMA, DRAMA, DRAMA *O*-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles

    "Eh, nevermind." mompelde ze en beet weer op haar lip. Er viel een onaangename stilte en ik wist ook niet echt wat te zeggen. Ik zag hoe ze weer naar het raam keek ,verschillende Papzz haven op en liepen weer weg ,maar de vervelendste bleven staan.Ik zucht zachtjes en keek Anea aan. Haar ogen priemden zich in de mijne en ik verdronk bijna in haar ogen. Haar ogen schoten naar mijn lippen en onze gezichten kwamen dichter bij elkaar. Ik aarzelde even ,maar sloot mijn ogen dan en drukte mijn lippen op de hare.

    (sorry inspiloos... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Geeft niet :3 -
    Anae Yara Clouds.
    Hij aarzelde, en ik wilde me al weer terugtrekken. Toch voelde ik daarna zijn zachte lippen op de mijne. Ik kuste hem rustig terug, en legde een hand op zijn arm. Als de paparazzi dit shot voorelkaar kreeg, was ik dood. Figuurlijk, dan. Letterlijk kon al niet meer. In mijn hoofd zag ik de woorden op het perkament nog staan. Enige vorm van romantiek tussen engel en mens is ten strengste verboden.Toch voelde zijn aanrakingen zo goed. Na een tijdje maakte ik me los, en ik glimlachte. Een echte, stralende glimlach.

    -Ik ook :x -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson
    Een keurende blik laat ik over de schoenen vallen. Ik trek een paar rode sneakers uit de kast en laat ze aan haar zien.; "Look'zeg ik rustig en schuif mijn linkervoet erin. Ze waren één maat te groot maar eerlijk gezegd had ik daar geen problemen mee. 'Jij wilde schoenen, dus daar gingen we voor kijken. Mijn schoenen komen wel, want die kunnen ook nog altijd uit de lucht vallen.'zegt ze en ik schiet in de lach. "Jij knipt ijn je vingers en je hebt prachtige schoenen, zo werkt het hier niet dame'zeg ik en probeer het zo serieus en streng mogelijk te zeggen. Ik grom als ik het prijskaartje zie en zet ze maar weer terug. Ik had neit veel geld bij me en ik was altijd blij als ik de maand zo normaal mogelijk door kon komen en niet elke maand duizende euro's uit te geven om het feit dat ik rijk en beroemd was. ik wou ook normaal zijn maar als lid van een boyband heb je amper nog privacy, laat staan een prive-leven.

    Rosemay Lockheart
    Mijn blik wisselde tussen Louis en de schoenen, want ik wist niet op wie ik mijn blik moest richten. De rode sneakers zorgde voor een glimlach op mijn gezicht en ik knikte. 'Het past perfect bij je.' zei ik terwijl ik hem losliet, zodat de jongen zijn schoenen makkelijker kon verwisselen. Dat was natuurlijk niet zo makkelijk als ik hem nog half ik een knuffel had getrokken. Mijn schouders haalde ik op bij zijn woorden en kon het niet laten om ook een lach te laten horen. 'Dat is waar, maar dat gebeurd ook niet altijd. Winkelen vind ik ook nog steeds geweldig.' zei ik en haalde de schoenen uit het rek. 'Daarbij help ik mensen soms ook nog wel is. Zeker als ze zo lief zijn als jou.' met een simpele tik tegen het prijskaartje daalde de prijs en met een tevreden grijns duwde ik ze weer in Louis zijn handen. 'Alsjeblieft.'

    ( Ik ga even eten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik liet een zucht horen bij het veranderen van de prijs. "Rose, dit kan niet'zeg ik en kijk haar strak aan terwijl ik de schoenen weer haar kant opdruk en me omdraai om andere schoenen te zoeken. Misschien was ik kinderachtig maar het was wel de waarheid. Ik had liever goedkope schoenen dan schoenen die ik niet echt had betaald. Rustig pakte ik een ander paar schoenen, blauwe deze keer. Ik rommel wat aan de schoenen om het prijskaartje te vinden maar opnieuw zet ik ze terug. "Bestaan er ook normale prijzen hier in London?"kreun ik en haal een hand door mijn haar en zet mijn roze beanie weer opnieuw op mijn hoofd.

    (Eetse)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:54 ]