• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles

    "Ik ben er trots op." grinnikte ze en ik lachte even zacht. Ze keek verbaasd en haalde dan haar mobieltje uit en ik fronste even ik wist niet dat engelen mobieltjes hadden... "Oh hell no." kreunde ze en ik kijk haar vragend aan ,maar als antwoord kreeg ik haar gsm voor mijn neus geschoven.'Dit stond op 'internet' jammerde ze zachtjes."De bitch." zei ze en ik zucht. "Waarom heb ik nooit eens privacy ? "kreun ik zacht ,maar naarna stond ik op en trok haar recht. "Kom we gaan terug naar mijn appartement."zucht ik ,hopelijk stonden de paparazzi kerels daar niet.

    (sorry kort ,ik ben echt inspiloos...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Rustig druk ik mijn lippen ook op de hare en glimlach rustig. "Nha...wel oke hoor"zeg ik rustig en haal een hand door mijn haar en over mijn beanie. "Urgh...ik hoor de reacties nu al" kreun ik en sta op. Ik pak een spijkerjack en trek haar overeind. "Kom dan babe" zeg ik vrolijk en trek haar mee naar buiten.

    Rosemay Lockheart
    Ik kuste hem rustig terug terwijl een brede grijns op mijn gezicht te vinden was. Mijn eerdere woorden waren wel allemaal waar, maar toch hield dat me niet tegen om dit te doen. 'Oké, dan is het goed.' zei ik en mijn zachte lach vulde mijn veel later de kamer. 'Lou, hij staat je echt geweldig. Dat zullen dan ook zeker de reacties zijn. Of ze moeten zeggen dat wij juist moeten wisselen, al staat dit gewoon een stuk beter.' zei ik en kwam naast hem terecht toen de jongen opstond. 'Lou, had me gewaarschuwd, want er lag nog iemand half op je.' Mompelde ik bijna onhoorbaar. Toch stond ik ook met beide benen al snel weer op de stond en met een simpele knip in mijn vingers, had ik een jasje in mijn handen in dezelfde kleur als mijn beanie. 'Rustig darling.' zei ik, maar was blij door zijn vrolijkheid. Het was ook aanstekelijk waardoor ik vrolijk met hem mee naar buiten liep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vexy schreef:
    Liam James Payne
    Grijnzend draaide het meisje zich om en liep naar mijn bed waar ze op ging zitten. "Liam, Liam Payne als ik het niet verkeerd heb," grijnst ze waar ik als antwoord alleen verbaasd met mijn hoofd knik. Ze knipte met haar vingers en er verscheen een papiertje boven haar hoofd. Een diepe frons verscheen op mijn hoofd terwijl ik de woorden las. Ze heette dus Jailee. "Kom maar even zitten voordat ik vertel wie ik ben en waafom ik hier ben," nog verbaasd bleef ik staan waar ik stond. Waar kwam dat blaadje verdaan? Hoe kreeg ze dat hier? Jailee knipte met haar vingers waardoor mijn blik naar haar vingers gaat, maar al snel naar mijn dekbed die een paarse kleer had gekregen. Mijn mond viel een stukje open maar al snel klapte ik die weer dicht. "W-wat? Hoe?" mompelde ik nóg verbaasder. Het kan niet gekker worden. Weer knipte ze in haar vingers waarna ze lachte en weer in haar vingers knipte. Zachtjes beet ik op mijn lip, wat had ze gedaan? "Zo kom je nog?" vroeg ze waarna ik al snel richting mijn bed liep en me er op liet zakken. "Wat of wie ben jij?"


    Jailee Brooke Melian

    Ik begon te zingen. ''Liam'' het woord kwam er een beetje schor uit maar zodra ik knipte met mijn vingers zong ik als een engel. ''James Payne'' maakte ik mijn zingende zing grijnzend af. Liam leek echt bang te zijn voor me dus ik ging nog maar even door. ''Groenn ziet er toch beter uit'' zong ik waarna ik knipte met mijn vingers en het dekbed groen werd. ''Nee geel'' zong ik waarna ik weer knipte met mijn vingers en het dekbed geel werd. ''Mooiso'' sloot ik af. Aan zij gezicht en woorden te zien was hij oprecht verbaasd. ''Ik ben een Engel om antwoord te geven op je vraag.'' grijns ik. ''Ik ben hier om jouw weer gelukkig te maken want zoals ik zie ben je niet echt blij'' grijns ik. Ik knipte nogmaals in mijn vingers en toverde 2 ijsjes met 5 bolletjes. Ik gaf er een aan Liam en een hield ik zelf. ''Al Happy'' ik likte van mijn ijsje. ''Vertel mij jouw probleem is zodat tante Jailee het kan oplossen'' giechel ik. ''Wie zijn die andere 4 jongens om te beginnen'' ik wees naar de posters in de kamer. ''Kom op vertel het tante jailee maar.''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liuis Tomlinson
    Met een grote grijns kijk ik het meisje aan en streel door haar haren. "Dat zou wel kunnen maar ik hou niet zo van rustig doen " zeg ik vrolijk en trek haar mee richting de grote, drukke winkelstraten en loop rustig langs sommige kledingwinkels en ik loop rustig een schoenenzaak binnen. "Hoe kunnen meiden eigelijk op hakken lopen?" Vraag ik lachend als ik overal hakken zie staan.

    Rosemay Lockheart
    Ik tuitte mijn lippen iets waarna ik lachend mijn hoofd schudde. Gek, dat was het eerste woord wat bij me opkwam, zodra ik Louis moest beschrijven. Maar wel op een hele leuke manier en ook een hele goede vriend. 'Maaar, maar maar..Ach, ik herken het wel.' zei ik waardoor mijn woorden op het laatste moment veranderde. Ik liep mee tot ik geen zin meer had en klom op Louis zijn rug. Ik was gewoon een beetje heel erg lui en pakte zijn handen ondertussen wel vast. Ik stak mijn voeten naar voren bij mijn woorden. 'Oefenen Lou. Jij kan het ook als je er vaak genoeg op loopt.' antwoordde ik lachend en keek de winkel rond. Dat lachen kwam ook, omdat ik het al helemaal voor me zag. 'Maar dan wel in dezelfde kleur als je beanie.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Nee" gil ik als ze op me rug springt en een diepe hopeloze zucht verlaat mijn mond. "Je bent veel te dik" kreun ik en zucht opnieuw. "Ik breek me enkels op die dingen"zeg ik lachend en loop met haar op mijn rug door de winkel heen, de trap op richting de vrouwenafdeling. "Afstappen dame"zeg ik en stop bij een krukje. Ik buk en pak een paar hakken, knalroze dan wel te verstaan want ze wou dezelfde kleur als mijn beanie. Rustig trek ik mijn gympen en dokken uit en kijk even van haar naar de hakken. "Serious?"

    Rosemay Lockheart
    Ik rolde met mijn ogen door de reactie van Louis, maar het zou toch niets veranderen, want hij zou me gewoon dragen. 'Lou, regel nummer een: Zeg nooit dat een meisje te dik is, want dat kan haar kwetsen, ook al is het als grap bedoeld, zei ik en ging iets beter zitten. Zijn woorden raakte me niet meer, maar er is wel eens een tijd geweest dat het heel anders was. Daarbij heb ik ook heel vaak gezien dat -dat wel zo was. 'Misschien, maar dat kan ik wel weer regelen. Daarbij moet er toch ergens een begin zijn?' vroeg ik lachend waarna ik de winkel rondkeek. Het was lang geleden dat ik dit had gezien waardoor het me ook wel weer verbaasde. Bij zijn woorden liet ik me toch van zijn rug afglijden en keek met een grijns toe, wanneer hij toch een paar hakken pakte, om vervolgens aan te doen. 'Ja Lou, serieus. Je zal je ook niet vaak zonder zien, want dan ben ik helemaal klein en daarnet was een uitzondering met mijn gympen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Sorry, was niet zo bedoelt"zeg ik zacht en wend mijn blik Nasr de grond. Met een krun stapte ik in het paar meidenschoenen en wankelde even om niet om te vallen. Langzaam zette ik een stap en pakte me aan een stoel vast. Het duurde even voor ik wist hoe ik erop moest lopen want ze waren vrij hoog, voor mij dan. Langzaam zette ik wat onhandige stappen richting de trap. Niet dat ik van plan was om met deze schoenen eraf te gaan. Vraag me niet waarom maar voor ik het wist stond ik boven aan de trap. Onhandig probeerde ik in evenwicht tecblijven maar alsnel kantelde ik voorover en flikkerde met hakken en al de trap af.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 0:04 ]

    Rosemay Lockheart
    'Het maak niet uit, want dat weet ik dat het niet zo was bedoeld. Ik doelde er alleen op dat je het tegen niemand anders moet zeggen.' zei ik en wilde iets doen, maar dat lukte doordat ik op zijn rug zat. Daarbij moest ik ook opletten met wat ik deed, zodra we onder de mensen waren. Ik keek naar Louis die bezig was met de knalroze hakken en kon een grijns niet onderdrukken. Het was zo leuk om te zien, maar ergens ook onverwachts. Ik wist dat de jongen zo gek was om het te doen, maar gezien eerdere reacties. Ik klapte in mijn handen doordat het nog redelijk ging. De onhandigheid zou wel snel voorbij zijn en voor een --- Mijn zin hoefde ik nog geeneens af te maken, zodra de jongen met hakken en al van de trap flikkerde. Mijn ogen werden groot en liep zo snel mogelijk naar hem toe. Gelukkig liep ik er wat beter op waardoor ik snel bij hem was. Ik moest nu wel alles zonder krachten doen, om niet op te vallen. Al had ik ze het liefste gewoon gebruikt op dit moment. Gelijk had ik ook spijt van mijn woorden dat hij op die hakken moest lopen. 'Lou, gaat het met je?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    "Ik ben er trots op." grinnikte ze en ik lachte even zacht. Ze keek verbaasd en haalde dan haar mobieltje uit en ik fronste even ik wist niet dat engelen mobieltjes hadden... "Oh hell no." kreunde ze en ik kijk haar vragend aan ,maar als antwoord kreeg ik haar gsm voor mijn neus geschoven.'Dit stond op 'internet' jammerde ze zachtjes."De bitch." zei ze en ik zucht. "Waarom heb ik nooit eens privacy ? "kreun ik zacht ,maar naarna stond ik op en trok haar recht. "Kom we gaan terug naar mijn appartement."zucht ik ,hopelijk stonden de paparazzi kerels daar niet.

    (sorry kort ,ik ben echt inspiloos...)


    Anae Yara Clouds.

    "Waarom heb ik nooit eens privacy?" kreunde hij zacht. Vervolgens stond hij op en hij trok mij mee. "Kom, we gaan terug naar mijn appartement." Een zucht verliet zijn mond. Ik keek even om me heen, maar kwam tot de conclusie dat we alleen waren. "Hou me stevig vast." zei ik. Ik knipte met mijn vingers, en het volgende moment stonden we in zijn woonkamer. Hulpeloos keek ik hem aan. "Het spijt me, ik had het gewoon nooit moeten doen. Maar..." Maar wat, Anae? Het voelde juist? Zijn lippen waren zo dichtbij? Ik besefte me dat ik het niet enkel en alleen gedaan had vanwege het meisje. Ik plofte neer op een bank, en met nog een knip van mijn vingers had ik een beker dampende chocolademelk met een toef slagroom er op in mijn handen. "Jij ook?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson
    Oke, even voor de duidelijkheid, mannen en hakken is géén goede combinatie, Met een kreun beland ik onderaan de trap en blijf ik even een paar seconde verdoofd liggen van schrik. Met grote ogen kijk ik op en probeer mezelf met trillende handen omhoog te hijzen wat niet hging door de hakken die wonder boven wonder nogsteeds heel waren. Alsnel staat Rosemay naast me maar ik staar met grote bange ogen voor me uit en hap even naar adem. "Jij..trappen..schoenen'mompel ik en ik lijk in een shock.

    Rosemay Lockheart
    Het eerste wat ik deed, zodra ik bij Louis stond, was rondkijken. Toen ik zag dat er niemand was, liet ik zo snel mogelijk de hakken verdwijnen, want deze hadden wel weer genoeg ellende veroorzaakt voor vandaag. Daarna keek ik de jongen pas aan, om zijn reactie te zien. Een reactie die niet al te best was, maar aan de andere zorgde het wel dat ik ietwat opgelucht was, want er was tenminste een reactie. Uiteindelijk kwam ik naast de jongen terecht en mijn armen vonden de vaste plaats weer om hem heen. 'Rustig maar, Lou, het is goed. Het komt allemaal goed.' fluisterde ik zachtjes waarna ik mijn lippen tegen zijn wang plaatste. 'Ik had je nooit die verdoemde schoenen ook moeten laten trekken, want dat was dit ook niet gebeurd.' Mijn vingers gleden uiteindelijk over zijn wang en beet op mijn lip. Dit ging niet goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'Rustig maar, Lou, het is goed. Het komt allemaal goed.' Haar woorden drongen amper tot me door en mijn hele lijf trilde. Haar armen liet ik om me heen hangen en ik beet op mijn lip. Haar zachte lippen drukte ze op mijn wang maar ik reageerde het niet op. Ik was bang, bang voor alles en iedereen om me heen. 'Ik had je nooit die verdoemde schoenen ook moeten laten trekken, want dat was dit ook niet gebeurd.' sprak ze vervolgens zacht en liet haar vingers over mijn wnag gaan en ik zag dat ze ook op haar lip beet. Ik bleef strak voor me uitstaren en mijn angst werd met de minuut groter. Bang kruip ik in elkaar en maak mezelf zo klein mogelijk zodat ze me hopelijk niks kan aandoen.

    Harry Edward Styles

    Anea zuchtte en keek om zich heen ,het park lag er verlaten bij. "Hou me stevig vast." zei ze ,waardoor ik knikte en haar hand vaster vast greep. Met een simpele vingerklik ,waren we terug in mijn appartement en ik zuchtte opgelucht ,waarna ik even door het raam piep ,het zat vol met Paparazzi mensen. Ik keek haar even aan en ik zag haar hulpeloze blik. "Het spijt me, ik had het gewoon nooit moeten doen. Maar..." begon ze en ik schudde zachtjes mijn hoofd. "We hebben beiden iets verkeerd gedaan. Het spijt mij ook."zeg ik dan zacht en plof naast haar op de zetel. Ze had een warme kop choco ,met slagroom tevoorschijn gehaald en vroeg of ik er ook een wilde. "Ja graag ,kun je daar oreos bij toveren?"vroeg ik haar met een zielig gezichtje. Bij een goede choco hoorde een oreo. "Maar ,het zal gauw overgaan ,ik moet je gewoon niet meer aanraken ,in de buurt van mensen."zucht ik. Ze gingen haar hopelijk gauw vergeten ,zeker omdat ze onbekend is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH