• Life is a game made for everyone.
    I don't know where the journey will end, but I know where it starts.

    ~ Wake Me Up, Avicii.



    At a warm summer evening, when eight friends decide to go swimming, there is a strange silence. But the eight teenagers don't notice it by their cheerful conversations and jokes. Without hesitation, they do what they always do when they go swimming: Jumping off the cliff into the water. But when they come above, the world looks different. Slowly but surely they find out where they are now. It's a game, a famous game. Everyone knows how to play it. They thought so. The rules have been changed. They have twenty days to win this game and be able to return to their own lifes. Otherwise the game is forever over.

    Ik ben niet super goed in Engels, staan er fouten in het bovenstaande stukje, dan zou het fijn zijn als je me dat eventjes zou willen melden dan kan ik het aanpassen. Thanks. ^^

    Vertaling: Op een warme zomeravond, besluiten acht vrienden om te gaan zwemmen. Er heerst een vreemde stilte. Maar de acht jongeren merken het niet door hun vrolijke gesprekken en grappen. Zonder aarzeling, doen ze wat ze altijd doen als ze gaan zwemmen: Ze springen van de klif in het water. Maar als ze boven water komen, ziet de wereld er anders uit. Langzaam maar zeker ontdekken ze waar ze terecht zijn gekomen. Het is een spel, een bekend spel. Iedereen weet hoe het te spelen. Denken ze. De regels zijn veranderd. Ze hebben twintig dagen de tijd om dit spel te winnen en terug te kunnen keren naar hun eigen leven. Anders is het spel voor altijd voorbij.


    Wat dus de bedoeling is van de RPG (LEES DIT GOED DOOR):
    Acht jongeren tussen de 15 en 18 jaar, 4 jongens en 4 meisjes, komen in het spel The Sims terecht. Hun leven gaat nog precies hetzelfde, ze hebben dezelfde klasgenoten, dezelfde ouders, leven in dezelfde omgeving, maar alles gaat toch ook weer anders. Als je The Sims kent, weet je dat de tijd daar sneller gaat. Binnen 18 dagen ben je bijvoorbeeld van tiener in een volwassene veranderd. Daarna ben je bejaard en dan sterft jouw Sim. Dit alles duurt zo'n 50 dagen. In deze RPG duurt het leven van tiener tot 'dood' 20 dagen. Deze acht jongeren zullen dan ook na 20 dagen in dit spel sterven. Hier komen ze niet direct achter natuurlijk. Hoe ze weer terug kunnen komen in hun eigen leven, zodat alles weer normaal is? Ze moeten wensen vervullen en uitdagingen voltooien. Per wens krijg je een aantal punten, net zoals in het echte spel. Ik(Years) verzin aan de hand van de karakters van jullie personages de wensen. Jullie mogen daar best mee helpen dat is leuker. (: Maar pas als iedereen op de 5.000 wenspunten zit, kunnen ze terug naar hun eigen leven.
    Houd alles realistisch, niet iedereen weet natuurlijk zo makkelijk wensen of uitdagingen te vervullen.


    Rollen:
    - Jade Deep || Years [Page 1]
    - Ayla Gladice Finnegan || Skull [Page 5]
    - Aurélie Ivahni Quinn || Faisean [Page 6]
    - Brianna Charélynn Bowe. || Maberu [Page 5]
    - Daniël Smith || MusicFreakx [Page 2]
    - Chris Freeman || Shwatsonlock [Page 3]
    - Tyler Deep || Celebration [Page 4]
    - Dustin Morris || xCinta [Page 4]

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(15-18 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hekel aan:
    Houdt van:
    Extra:

    (Bij hekel aan en houdt van: denk aan bepaald eten, sport, lievelingskleur, hobby's, etc.)




    Er zijn geen rollen meer over.





    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. (dat zijn perfecte personages)
    - Schrijf posts van minstens vijf regels.
    - Probeer regelmatig te posten, lukt dat even niet meld het dan. Het is niet de bedoeling dat je langer dan een week weg zult zijn aangezien deze RPG snel zal lopen. (Ben je niet actief in de RPG en gaat dat niet vooruit als je gewaarschuwd wordt, dan laat ik een ander je personage overnemen. Geen uitzonderingen, sorry.)
    - Bestuur andermans personage niet.
    - Alleen ik(Years) of als ik even niet online ben, Go, maken de nieuwe topics aan.
    - Offtopic in het praattopic. (wordt aangemaakt zodra Topic 1 start)
    - Houd je aan de verhaallijn.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Natuurlijk de huisregels van Q.
    - Last but not least: Have fun.

    Lees de regels goed door en bedenk of je je er aan kunt houden voordat je aan deze RPG begint.






    RPG door Years, met hulp van Go.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:33 ]


    :)

    Skull schreef:
    Gaan we beginneñ? :<

    Ik zal proberen het topic aan te maken op mijn mobiel. :/


    :)

    -

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 12:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Surgeon >> Shwatsonlock


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shwatsonlock schreef:
    Surgeon >> Shwatsonlock


    Ik zal het aanpassen. (:


    :)

    Naam:
    Lloyd Jay Smith
    Leeftijd(15-18 jaar):
    16
    Geslacht:
    Mannelijk
    Uiterlijk:


    Lloyd heeft hele mooie fel blauwe ogen, en hij is daar trots op. Hij is ook redelijk gespierd, en hij traint nog elke dag door. Verder heeft hij een bruin kleurtje gekregen van de zon, hier hoefde hij niet veel voor te doen, zijn huid wordt nou eenmaal snel bruin. Lloyd heeft een lengte van 1,87 en is hier tevreden mee. Hij zal altijd kiezen voor een meisje dat kleiner dan hem is, niet dat veel meisjes groter zijn dan hem.
    Lloyd draagt altijd merkkleding, gewoon omdat hij vindt dat hij dan laat merken dat hij rijk is, dat hij het geld heeft ervoor en dat ze niet bij hem moeten proberen uit te halen.
    Sim
    Karakter:
    Lloyd is echt snel boos, hij is eigenlijk altijd wel nors en lichtelijk geïrriteerd maar als je echt vervelend doet kan hij gaan schreeuwen, en dat wil je niet. Als mensen ook nog is gaan zeiken tegen hem omdat hij zo snel boos wordt, nou dan flipt ie 'm helemaal. Hij kan soms ook erg arrogant overkomen, gek genoeg heeft hij alsnog lots of friends, en hij kan met iedereen wel opschieten. Zelf vraagt hij zich ook wel is af waarom. Hij zit vaak in zijn eigen wereld tijdens de les, en in de pauzes gaat hij skaten of dansen. Thuis is hij bijna nooit, gewoon omdat hij vindt dat daar niks te doen is. Na school hangt hij altijd rond in het park met vrienden.
    Hekel aan:
    Irriterende mensen, zeikerds, huppeltutjes.
    Houdt van:
    Pizza, skaten, merken, dansen, met vrienden zijn, actief zijn, gevaarlijke dingen doen.
    Extra:
    /


    -Years heeft mij gevraagd om de rol van MusicFreakx over te nemen-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 17:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ^
    Klopt, omdat zij nog niet gereageerd heeft in de 2 weken dat de RPG nu online staat en dat niet veranderde na een aantal waarschuwingen.


    :)

    He's damn sexy.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.