• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Yep, same here x'D


    Little do you know

    mwhahahaha
    maar ik moet zo strakjes wel weer overschakelen naar mijn telefoon
    dat betekend dat mijn stukjes iets korter zijn, wat minder herhaling bevatten en wat langer duren, gelieve hier rekening mee te houden en niet ineens een bom te gooien dat mijn stukje helemaal opnieuw moet xd want dat gaat dus niet xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    Matt Johnson
    Met Twinkelende oogjes kijk ik naar Dena, ze meent het echt..
    "Trouwens, ja ik ben verbaasd.. je ziet er niet bepaald uit als een meisje dat snel akkoord gaat met een jongen die ze amper kent" zeg ik breed grijnzend tegen haar.
    "Wat krijgen we nou Dena, ik dacht dat je voor mij vrij had vandaag... Heb je spontaan een trio gepland?" vraagt Laurinda dan, ze klinkt nogal geschokt..
    "Als jij geen trio wil vind ik het best, hoor" zeg ik met een scheve grijns tegen Laurinda.
    "Maar uhm, Dena, is het niet onhandig hier, iedereen kan zo de kamer binnen stappen, denk niet dat Rafael en John het leuk zullen vinden om zoiets te zien als ze hun kamer binnen lopen" zeg ik grinnikend als ik me weer naar Dena wend.


    Little do you know

    Nee, we doen gwn 'Eerst Matt, dan Dena, dan LauLau' (:


    Little do you know

    [Damnit. Ik zit helemaal in de toverwereld, dus in zo'n iedere post wil ik er iest magisch doorheen gooien.]

    Dena Fields.

    Ik keek de rest aan. Wat was hier aan de hand? Laurinda wilde meedoen? Het schokte me in het begin even, maar zoals iedere keer, ik herstelde van de schok. 'Een trio,' zei ik grijnzend. 'I like it!' Ik stond op en legde mijn boek weg. Op de deur zat -zoals ik wel verwachtte- een slot. Iemand zou toch wel een beetje privacy mogen hebben in een huis vol pubers. 'Maar wil je nu gaan?' vroeg ik Matt. 'Ben je werkelijk zo hard toe aan seks?' Ik lachte even kleintjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    loveya :)

    had ik trouwens al verteld dat ik net ben gebeld en morgen sollicitatiegesprek heb? Ben echt helemaal hyper maar wel super zenuwflappig

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 22:42 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    loveya :)

    had ik trouwens al verteld dat ik net ben gebeld en morgen sollicitatiegesprek heb? Ben echt helemaal hyper maar wel super zenuwflappig


    [Congratz, maar ik ga nu. Doei!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    neeuj O.O

    Laurinda Pearl
    "Als jij geen trio wil vind ik het best, hoor" zegt Matt en ik grinnik, 'ik heb nooit gezegt dat ik het niet wil,ik zei dat ze eigenlijk haar dagje voor mij vrij zou hebben"
    "Maar uhm, Dena, is het niet onhandig hier, iedereen kan zo de kamer binnen stappen, denk niet dat Rafael en John het leuk zullen vinden om zoiets te zien als ze hun kamer binnen lopen" zegt Matt daarna tegen Dena en ik knik, instemmend.
    Dena kijkt even geschokt zodra ik reageer en ik grinnik "Verbaasd?" 'Een trio, I like it!' En Dena staat op waarna ze richting de deur liep. 'Maar wil je nu gaan? Ben je werkelijk zo hard toe aan seks?' vraagt Dena.
    Geweldig die meid! En ik ga naast Matt zitten op de rand van het bed. "Hij heeft in ieder geval zijn gelukje met een slot, maar misschien willen die andere twee ook wel mee doen als ze binnenkomen." grinnik ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    ''Een trio, I like it!" roept Dena waarna ze richting de deur loopt om deze op slot te draaien "Maar wil je nu gaan? Ben je werkelijk zo hard toe aan seks?"
    Ik grinnik zacht "Dena, Dena, Dena, voor ik hier kwam had ik iedere weel wel drie á vier keer seks.. Als het niet vaker is.. dus ja, ik ben zo hard weer toe aan seks. De laatste keer is inmiddels al vier dagen geleden en ik sta op knallen" zeg ik grijnzend.
    "Hij heeft in ieder geval zijn gelukje met een slot, maar misschien willen die andere twee ook wel mee doen als ze binnenkomen." zegt Laurinda dan grinnikend
    "Pff, dan hebben ze pech!" roep ik lachend uit "Ik ga echt niet delen hoor! Ben je gek?" Ik spring van het bed en loop naar Dena toe "Maar als het aan mij ligt gaan jullie kleren niet snel genoeg richting de grond" zeg ik als ik voor haar sta. Ik pak haar beige kleurige vest vast en trek het van haar schouders. Als haar vest op de grond ligt pak ik de zoom van mijn witte shirt vast en trek deze over mijn hoofd en draai me dan om naar Laurinda. Ik pak haar bij haar heupen en tl haar zonder moeite omhoog van het bed om haar dan voor me op de grond neer te zetten. Ik voel mezelf al snel opgewonden worden.. Dit gaat een geweldige vakantie worden als dit goed uitpakt.. Maar als dit niet goed uitpakt dan word dit een Awkward vakantie..


    LOL :'D
    Ik heb nog nooit een seks scéne gespeelt in een RPG, laat staan een Trio x'D
    Dit word wat :')


    Little do you know

    Manoon :c
    Niet weggaan :c


    Little do you know

    Roww ga ff bericht lezen en antwoorden zo


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Oké, dan.. Ben toch nog aan het schrijven.]

    Dena Fields

    Matt deed mijn vest en trui uit zodat ik in mijn beha stond. Hij liep naar Laurinda toe en pakte haar van het bed. Als ik zie dat hij haar ook wil ontkleden loop ik er met een grote grijns naar toe. 'Laurinda mag ik doen,' grijnsde ik. 'Ben je er klaar voor, lieverd?' fluisterde ik in haar oor, maar nog voordat ze antwoord kon geven, had ik haar bovenkleding al verwijderd en ook zij stond alleen nog maar in haar beha. Matt's gezicht verraadde dat hij er erg naar verlangde, dus ik besloot hem even te plagen. 'Zeg Lau, wat vind je ervan als jij mijn broek uitdoet?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Amazing en jeej ze blijft maar ik zit op telefoon nu dus ben schrijvende!!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl

    Matt trekt Dena haar bovenkleding uit gevolgd door zijn eigen shirt waarna hij naar me toe loopt en me bij mijn heupen van het bed af tilt.
    Nog voor hij me kan onrkleden roept Dena dat zij mij mag doen en grinnik.
    "ben je er klaar voor lieverd?"
    nog voor ik antwoord kan geven is mijn shirt al uit en sta ik opnieuw in nijn paars kanten bh.
    Dena vraagt me hoe ik het vind als ik haar broek uit doe en ik weet precies waarom. Maatt is ongeduldig.
    Mijn vingers beginnen bij haar knoop te pruten terwijl ik pestend naar Matt kijk waarna ik de knoop losmaak zonder moeite en haar broek traag uit trek om me vervolgens om te draaien naar Matt.
    " hou je het nog vol?" zeg ik als ik zijn gezicht zie.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Dit is geweldig :'D Ow god :'D ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial