• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda zit bij Matt op de kamer :) maar da's de zelfde kamer geloof ik

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Nieuw praattopic. En nu inderdaad niet meer zoveel offtopic gaan!

    Uhm, maar het is verder wel oké, toch?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:21 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [je ziet maar mwhaha xD het is de zelfde kamer dusja xd]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Je bent net uit bed, het is zelfs nog ochtend geloof ik... al hoewel ruzie maken vermoeiend is..." zegt ze lachend.
    Ze buigt zich naar mij toe en port me in mijn zij "Hup luilak.." zegt ze en ze port me opnieuw in mijn zij.
    "Neehee" zeg ik zuchtend met ogen gesloten. Mijn buikspieren heb ik aangespand zodat als ze gaat kietelen of porren ik er geen last van krijg. Als ik voel hoe het bed een beetje heen en weer wiegt open ik één oog, vragend kijk ik toe hoe Lau met haar benen heen en weer zwaait. Ik lach zachtjes en sla mijn armen om haar heen waarna ik haar achterover op het bed trek.
    "Niet zo verveeld doen Lautje" fluister ik lachend in haar oor.


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    [je ziet maar mwhaha xD het is de zelfde kamer dusja xd]


    Hoe bedoel je zelfde kamer?


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    "Neehee" zegt ie en ik begin te grinniken. Het porren lukt niet en doet mij waarschijnlijk meer pijn aan mijn vingers dan hem in zijn zij.. Matt vind mijn geschommel blijkbaar toch niet zo gezellig want ik hoor gelach voel twee armen om mijn middel die me mee naar achter trekken waarna ik naast hem lig.
    "Niet zo verveeld doen Lautje" fluister een lachende stem zachtjes in mijn oor en ik grinnik.
    "Oke Matty, Sorry Matty, Vergeeft U mij Matty" zeg ik met een serieus gezicht waarna ik opnieuw begin te grinniken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je zelfde kamer?


    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp - Kamer/onder.
    Kleding.

    Ik word wakker door een wekker die afloopt. Het is 8u, maar ik hoor hier en daar al wat geluiden. Ik besluit me aan te kleden en kies voor de eerste dag wat nets aan te doen. Ik voelde me hier sowieso meer comfortabel in. Ik keek nog eens achterom naar Gregor, maar hij lag nog diep te slapen. Hij werd meestal niet wakker door de wekker, dat was wel prettig voor mij. En voor hem, zo hoefde hij niet vroeg op te staan. Ik liep naar onderen en zag al een hele hoop mensen wakker.
    'Goedemorgen,' mompelde ik en zette koffie en thee. Ik had geen idee of sommige zich al ontbijt uit de ijskast hadden gebietst. Ach, wat maakte het uit. Ik nam mijn jas en stapte in de pickup om onder in het dorp verse broodjes, levensmiddelen en verschillende kranten te halen.
    Toen ik terug kwam, zette ik alles op tafel en schonk de koffie en de thee in grote kannen.

    Ik had me weer zoals altijd terug getrokken in de bibliotheek na het ontbijt. Ik had besloten dat de eerste paar dagen waren voor de jongeren om elkaar te leren kennen. In die tijd waren ze vrij om te doen wat ze wilden. Vanmiddag zou ik met een groep misschien een wandeling gaan maken hier in het bos. Ik was er bekend en het was nu aan de rest om er bekend te worden. Gregor kwam plots de bibliotheek binnen en hij ging op het bureau zitten. Ik keek even naar hem op en liet een glimlach over mijn lippen spelen en ging toen verder aan het werk.
    Het liep tegen de middag toen ik honger begon te krijgen en dekte de tafel voor groep 1 en 2.

    -Ik heb ijskast geschreven. Iemand daar problemen mee? Dat ben ik namelijk gewend te zeggen, in plaats van koelkast of frigo of whatever.
    -Haha, ik wilde bijna zeggen dat een uil de krant kwam brengen, zo boven op de berg, maar helaas. Het is geen HP.


    Dena Fields
    Kleding.

    Ik had me na het ontbijt mijn tanden gepoetst en daarna was ik begonnen met het uitpakken van mijn koffer. Normaal was ik te lui om mijn koffer uit te pakken, maar nu had ik niets te doen. Nadat ik daarmee klaar was, liep ik naar de bibliotheek om daar een goed boek uit te zoeken. Ik zag dat mevrouw Sharp bezig was met iets. Ik groette haar vriendelijk en ze begroette me vriendelijk terug. Na een korte blik viel het me op dat het niet op alfabet was. 'Het is niet op alfabet,' voegde mevrouw Sharp er aan toen. 'Als je over de jaren heen alleen maar pubers in je huis hebt die hier in de bibliotheek rondlopen, kun je verwachten dat alles geplaatst wordt waar het niet hoort. Misschien laat ik jullie dat allemaal wel goed doen,' zei ze en voegde er een grote glimlach aan toe. Ik glimlachte terug als antwoord en begon gewoon in een losse boekenkast te zoeken. Het eerste boek wat ik tegen kwam was sense & sensibility. Ik nam het en liep terug naar de kamer waar ik me op mijn bed legde. Ik had het boek al eens eerder gelezen, maar toch besloot ik het opnieuw te lezen. Het stoorde me na een bladzijde of drie dat Matt en Laurinda zo'n herrie maakte. 'Gaan jullie vrijen?' vroeg ik duidelijk aan hen, terwijl ik mijn boek bleef staren.

    -Aangepast.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:19 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Haha, tis lang geen acht uur meer :'D
    Twee dagen geleden was het acht uur x'D
    Nu is het ongeveer één uur ofzo x')
    En de kamer was leeg toen Matt er in kwam O.O
    Rafael en John zijn ook al lang wakker d:]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:36 ]


    Little do you know

    [ Idd O.O
    en idd 2 of 3 dagen geleden was het 8 uur xD ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Okeee, jullie zeiden de dag erna ochtend. Ik ga het aanpassen. Sorry dat ik geen vier topics nalees. O.o]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ hahaa no worry xd ik dacht ook dat het laat in de ochtend was ofzo xd maar 1 uur klinkt inderdaad realistischer dus het is een beetje mijn fout, sorry patoloog ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    [Okeee, jullie zeiden de dag erna ochtend. Ik ga het aanpassen. Sorry dat ik geen vier topics nalees. O.o]


    Ja.. ochtend x'D
    Maar in vakanties is één uur voor mij nogaltijd ochtend x'D


    Little do you know

    [ rowrow ga gewoon schrijven jij ofzo xD Ik kan abby tot morgen niet gebruiken xd]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:48 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    [ rowrow ga gewoon schrijven jij ofzo xD Ik kan abby tot morgen niet gebruiken xd]


    Neij, ik wacht tot Dena is aangepast x'D


    Little do you know