• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Iknow xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    :'D
    Ga morgen nog even naar de primark en de topshop. En naar een Nars winkeltje :'D -mijn concealer was toch al op-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    Dena oppert dat zij Lau mag doen en ze maken er meteen een spelletje van met zijn tweeën, de dames zijn beide al bijna naakt en ik sta hier nog in mijn kleding.. Al voel ik wel dat ik strak sta van de spanning en van het opgewonden zijn. Het is ook best amusant om te zien hoe twee meiden elkaar uitkleden, maar ik wil óók!
    "Hou je het nog vol?" vraagt Laurinda me terwijl ze me aankijkt.
    Ik schud mijn hoofd en ga op mijn tenen staan waarna ik weer terug op mijn platte voet ga staan "En volgens mij is dat ook wel te zien" zeg ik droog.
    "Sluit me niet buiten jullie, anders gaan jullie maar gewoon samen verder en dan zoek ik in het dorp wel iemand die me niet buitensluit" vervolg ik nors.


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    :'D
    Ga morgen nog even naar de primark en de topshop. En naar een Nars winkeltje :'D -mijn concealer was toch al op-


    Leuk Leuk c:
    Watvoor winkeltjes zitten er eigenlijk allemaal in London?
    Is het daar duur btw? O.O


    Little do you know

    Ik weet niet of manon reaggert? Die zei net in pb dat ze gaat slapen..
    Anders reageer ik nog een keer ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Leuk Leuk c:
    Watvoor winkeltjes zitten er eigenlijk allemaal in London?
    Is het daar duur btw? O.O


    Gezellige winkeltjes :C Anders dan Nederland. Het is modern en oud tegelijkertijd. Erg leuk.
    En ikzelf vind het niet duur.
    Nou ja make-up is duur. Maar je kan daar echt lekker eten :3
    Mar echt best veel kleding winkels en andere winkels die met uiterlijk te maken hebben. Je kan echt opmerken waarom Londen een van de mode plaatsen is. Maar euhm die ene speelgoed winkel is echt leuk :3 Niet dat ik daar wat koop maar het is echt leuk. :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Manon is weg dus ik schrij ff stukje

    laurinda
    Matt schud zijn hoofd en zegt dat dat wel te zien is volgens hem.
    Ik grinnik.
    "Sluit me niet buiten jullie, anders gaan jullie maar gewoon samen verder en dan zoek ik in het dorp wel iemand die me niet buitensluit"
    ik loop naar hem toe, ik draag zelf mijn broek en bh nog en laaat mijn vinger langs zijn borst glijden.
    " niet doen wij zinn veel leuker"
    Niet te geloven dat ik een paar uur terug riep dat ik zijn speeltje niet was en dat ik nu misschien mijn maagdelijk head wel aan hem ga verliezen..
    Mijn vingers beginnen aan zijn broek te prutsen waarna ik hem naar beneden duw zodat zijn vriend enkel nog axhter zijn onderbroek verstopt zit.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    HAHAHAHAHAHAHA X'D
    Zijn vriend x'D
    Oké geweldig x'D
    God wat ben ik blij dat ik stil kan lachen :')
    Anders had ik me moeder nu heel veel rare dingen moeten uitleggen x'D
    LAMFAO :')
    Ik reageer pas weer als Manon gereageert heeft c:

    En over London, ik moet die speelgoedwinkel zien c:
    Word nieuwsgierig! D:
    Daarbij ben ik dol op speelgoedwinkels.. vooral de amerikaanse speelgoedwinkels.. tenminste degene die ik altijd zie in films :')


    Little do you know

    Haha ik ook verder maar dit moest er even uit xD
    aar manon is slapen dus dat wors morgen dat we verder gaan wat betekend dat ik dan zi ook ga slapen en mijn story ga uitdenken


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    HAMLEYS!!!!
    Dat is de naam. Het is echt zo leuk :3 Allemaal van die traditonele poppen :3 Geweldig!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben ook slapen trusteeen xx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Sweet dreams. Or beautiful nightmare :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga ook me bedje in duiken c:
    BayBay x c:
    Tot morgen ^^


    Little do you know

    En toen was ik te vroeg wakker..
    Ben veel te zenuwflappig voor mijn sollicitatie vanmiddag om te slapen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik grijnsde even bij haar woorden en mijn ogen werden wat zachter. "Sorry. Ik zal het proberen, maar ik werd een beetje meegesleept." Het was lastig mijn echt duistere kant te onderdrukken als ik zo bezig was. Ik hoorde James Abby's naam roepen. "Tja." zei ik kort voor ze begon te gillen. Gelukkig had ze wel mijn oor afgedekt, anders was ik nu vast half doof geweest en ik was erg gehecht aan mijn gehoor. Bij haar volgende woorden kwam James de kamer binnen, ik had hem al herkend aan zijn stem. Onderdat hij sprak keek ik naar wat voor goors hij met zijn nagels aan het doen was. Nooit gehoord van persoonlijke hygiëne? Maar goed. Ik schudde mijn hoofd bij zijn vragende ogen. "Laat maar. Het was niets belangrijks." Een handlanger was goed, twee was een risico, daarbij wist ik niet precies of hij te vertrouwen was omdat zijn gedrag niet altijd even voorspelbaar was, daarbij wist ik ook niet hoe hij in een groep was. Deze missie had al heel veel risico's, ik liet hem er dus maar buiten om er niet nog meer onzekerheden in te laten. James begon te eten en Abby wist goed mijn gedachten te verwoorden. Hij gedroeg zich nu een beetje als een varken. Ik dronk rustig mijn thee en keek uit het raam. Ik dronk rustig door en probeerde te bedenken hoe ik het aan Abby kon vertellen zonder er een geschiedenisles van te maken. Dat zou nog best lastig worden.


    Bowties were never Cooler