• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [gemenerd xd]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp - Kamer/onder.
    Kleding.

    Ik word wakker door een wekker die afloopt. Het is 8u, maar ik hoor hier en daar al wat geluiden. Ik besluit me aan te kleden en kies voor de eerste dag wat nets aan te doen. Ik voelde me hier sowieso meer comfortabel in. Ik keek nog eens achterom naar Gregor, maar hij lag nog diep te slapen. Hij werd meestal niet wakker door de wekker, dat was wel prettig voor mij. En voor hem, zo hoefde hij niet vroeg op te staan. Ik liep naar onderen en zag al een hele hoop mensen wakker.
    'Goedemorgen,' mompelde ik en zette koffie en thee. Ik had geen idee of sommige zich al ontbijt uit de ijskast hadden gebietst. Ach, wat maakte het uit. Ik nam mijn jas en stapte in de pickup om onder in het dorp verse broodjes, levensmiddelen en verschillende kranten te halen.
    Toen ik terug kwam, zette ik alles op tafel en schonk de koffie en de thee in grote kannen.

    Ik had me weer zoals altijd terug getrokken in de bibliotheek na het ontbijt. Ik had besloten dat de eerste paar dagen waren voor de jongeren om elkaar te leren kennen. In die tijd waren ze vrij om te doen wat ze wilden. Vanmiddag zou ik met een groep misschien een wandeling gaan maken hier in het bos. Ik was er bekend en het was nu aan de rest om er bekend te worden. Gregor kwam plots de bibliotheek binnen en hij ging op het bureau zitten. Ik keek even naar hem op en liet een glimlach over mijn lippen spelen en ging toen verder aan het werk.
    Het liep tegen de middag toen ik honger begon te krijgen en dekte de tafel voor groep 1 en 2.

    -Ik heb ijskast geschreven. Iemand daar problemen mee? Dat ben ik namelijk gewend te zeggen, in plaats van koelkast of frigo of whatever.
    -Haha, ik wilde bijna zeggen dat een uil de krant kwam brengen, zo boven op de berg, maar helaas. Het is geen HP.


    Dena Fields
    Kleding.

    Ik had me na het ontbijt mijn tanden gepoetst en daarna was ik begonnen met het uitpakken van mijn koffer. Normaal was ik te lui om mijn koffer uit te pakken, maar nu had ik niets te doen. Nadat ik daarmee klaar was, liep ik naar de bibliotheek om daar een goed boek uit te zoeken. Ik zag dat mevrouw Sharp bezig was met iets. Ik groette haar vriendelijk en ze begroette me vriendelijk terug. Na een korte blik viel het me op dat het niet op alfabet was. 'Het is niet op alfabet,' voegde mevrouw Sharp er aan toen. 'Als je over de jaren heen alleen maar pubers in je huis hebt die hier in de bibliotheek rondlopen, kun je verwachten dat alles geplaatst wordt waar het niet hoort. Misschien laat ik jullie dat allemaal wel goed doen,' zei ze en voegde er een grote glimlach aan toe. Ik glimlachte terug als antwoord en begon gewoon in een losse boekenkast te zoeken. Het eerste boek wat ik tegen kwam was sense & sensibility. Ik nam het en liep terug naar de kamer waar ik me op mijn bed legde. Ik had het boek al eens eerder gelezen, maar toch besloot ik het opnieuw te lezen. Het stoorde me na een bladzijde of drie dat Matt en Laurinda zo'n herrie maakte. 'Gaan jullie vrijen?' vroeg ik duidelijk aan hen, terwijl ik mijn boek bleef staren.

    -Aangepast.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Amazing dat stukje xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb besloten in Matt's naam te laten weten welke Matt hij is, de gemene player of de lieve schattige Matt.. De eerste heet gwn Matt, de tweede heet Matty x'D
    Matt Johnson
    Na een tijdje komt Dena de kamer ingelopen met een boek, ugh.. lezen. Meteen heb ik mijn masker weer op vanaf het moment dat ze binnenkwam.
    Als ze al een tijdje heeft zitten lezen kijkt Dena op naar ons waarna ze zegt: ''Gaan jullie vrijen?''
    Ik lach zachtjes maar kijk dan serieus naar haar terwijl ik een beetje rechtop ga zitten "Nou.. nu je het zegt, ik heb er eigenlijk wel weer behoefte aan" breed grijnzend kijk ik van Dena naar Laurinda "Vrijwilligers?" vraag ik de twee dames lachend "Een beetje intimiteit kan geen kwaad.. toch?" vervolg ik breed grijnzend. Ik laat me, luid kreunend met een zeurderige toon, terug op het bed vallen.
    "Nee, laat maar. De meiden hier zullen vast wel niet zo zijn als de meiden thuis.." zeg ik zeurend "Zelfs zoenen willen jullie vast niet zo snel als zij.." vervolg ik hoofdschuddend "Iets waar ik eigenlijk wel respect voor heb, jullie geven tenminste je grenzen aan" ga ik schouderophalend verder. Ik heb het niet tegen Laurinda en Dena in persoon, maar gewoon tegen het 'soort' meisjes wat ze zijn.. Het verlegen, preutse, grens-aangevend, schattige soort.. Het soort dat Camille was.. Voor een enkele seconde valt mijn masker terwijl ik naar het plafond staar, maar al snel zet ik het masker weer op, Dena hoeft niet te weten dat ik niet ben hoe ik me voordoe.


    Little do you know

    haha da's wel makkelijk ja xd

    Laurinda Pearl
    Dena komt binnengelopen met een boek en begint te lezen. Na een tijdje kijkt ze op en vraagt; "Gaan jullie vrijen?" waarop Matt begint te lachen en wat rechterop gaat zitten.
    "Nou.. nu je het zegt, ik heb er eigenlijk wel weer behoefte aan" en hij kijkt ons aan, "Vrijwilligers? Een beetje intimiteit kan geen kwaad.. toch?"
    en hij laat zich weer naast me vallen, ik slaak een zucht. Gaan we weer.
    "Nee, laat maar. De meiden hier zullen vast wel niet zo zijn als de meiden thuis.. Zelfs zoenen willen jullie vast niet zo snel als zij.." en hij schud met zijn hoofd. "Iets waar ik eigenlijk wel respect voor heb, jullie geven tenminste je grenzen aan"
    "Hou eens op, nou doe je het weer." fluister ik in zijn oor.
    Ik vond de vorige Matt leuker.
    "Moet je een herhaling hebben van die show van vanmorgen?" fluister ik grinnikend, doelend op het feit wat er vanochtend gebeurd was in mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:52 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dena Fields

    'Nou.. nu je het zegt, ik heb er eigenlijk wel weer behoefte aan. Vrijwilligers?' vroeg Matt tenslotte. Het klonk compleet gek en ik keek Laurinda even betekenisvol aan. Ach, voor mij was het ook een tijd geleden en het hielp mij mijn woede te bedaren. Ik grinnikte. 'Als je denkt dat je mij aankunt. "Het meisje wat gauw kwaad wordt". Ja Matt, weet waar je mee opgescheept zit.' Ik schraapte mijn keel en ging rechtop zitten en legde het boek weg. 'Nee, maar even serieus, als je nodig moet, moet je nodig. Tenzij jij wilt, Laurinda? Jullie leken het wel gezellig te hebben,' richtte ik mij tot Laurinda.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matt Johnson
    Laurinda vraagt me of ik een herhaling van de show van vanochtend wil en ik kijk haar vragend aan "Nee dankje" zeg ik met een scheve grijns tegen haar.
    Dan trekt Dena haar mond open om iets te zeggen ''Als je denkt dat je mij aankunt. 'Het meisje wat gauw kwaad wordt' Ja Matt, weet waar je mee opgescheept zit.'' zegt ze waarna ze rechtop gaat zitten en haar boek weglegt ''Nee, maar even serieus, als je nodig moet, moet je nodig. Tenzij jij wilt, Laurinda? Jullie leken het wel gezellig te hebben,''
    "Wacht.. Wat?" vraag ik Dena met een brede grijns op mijn gezicht terwijl ik weer rechtop ga ziten met mijn benen over de rand van het bed. Bedoelde ze nu echt dat..? Nee, vast niet..
    "Trouwens, Dena, Matt hier is ook aardig opvliegend dus eigenlijk is het meer 'weet jij maar waar je mee opgescheept zit'" zeg ik grinnikend tegen Dena.


    Little do you know

    Dena Fields

    'Wacht.. Wat?' vroeg Matt aan mij. Ik grijnsde breed naar hem. 'Trouwens, Dena, Matt hier is ook aardig opvliegend dus eigenlijk is het meer 'wat jij maar waar je mee opgescheept zit,'' zei hij grinnikend terug. 'Geloof me, als ik kwaad word, kan ik de boel kort en klein slaan. Dus, dat is dan lekker op deze kamer.' Ik keek hem even aan. 'En ja,' grijnsde ik breed. 'Ik meen het. Verbaasd?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *popcorn*

    ben aan het schrijven, KALM AAN DUS xd
    en ga je berichtjes beantwoorden ondertussen patoloog o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    This is gonna be GENIUS! ^^
    Ik heb marshmallows c:


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    "Nee" zegt Matt en ik grinnik.
    ''Als je denkt dat je mij aankunt. 'Het meisje wat gauw kwaad wordt' Ja Matt, weet waar je mee opgescheept zit. Nee, maar even serieus, als je nodig moet, moet je nodig. Tenzij jij wilt, Laurinda? Jullie leken het wel gezellig te hebben,'' Ik ga wat rechterop.
    Ik haal mijn schouders op "zeg jij het maar"
    "Wacht.. wat?" vraagt Matt, dit kan niet goed zijn en hij gaat weer rechtop zitten met zijn benen over de rand.. Gaat niet goed hier..
    "Trouwens, Dena, Matt hier is ook aardig opvliegend dus eigenlijk is het meer 'weet jij maar waar je mee opgescheept zit'"
    ik zucht en ga helemaal rechtop zitten.En Dena zegt; "En ja, ik meen het. Verbaasd..?"
    "Wat krijgen we nou Dena, ik dacht dat je voor mij vrij had vandaag... Heb je spontaan een trio gepland? " vraag ik met lichte schok.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    jullie mogen nu schrijven hoor :D

    ik moet even plasje doen O.O mijn blaasje knapt O.O :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Matt/Roww, ga jij maar eerst.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Matt Johnson
    Met Twinkelende oogjes kijk ik naar Dena, ze meent het echt..
    "Trouwens, ja ik ben verbaasd.. je ziet er niet bepaald uit als een meisje dat snel akkoord gaat met een jongen die ze amper kent" zeg ik breed grijnzend tegen haar.
    "Wat krijgen we nou Dena, ik dacht dat je voor mij vrij had vandaag... Heb je spontaan een trio gepland?" vraagt Laurinda dan, ze klinkt nogal geschokt..
    "Als jij geen trio wil vind ik het best, hoor" zeg ik met een scheve grijns tegen Laurinda.
    "Maar uhm, Dena, is het niet onhandig hier, iedereen kan zo de kamer binnen stappen, denk niet dat Rafael en John het leuk zullen vinden om zoiets te zien als ze hun kamer binnen lopen" zeg ik grinnikend als ik me weer naar Dena wend.


    Little do you know

    ik vind het steeds leuker worden hier werkelijk waar xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign