• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dean William Turner
    Ik glimlachte bij zijn woorden en rolde mijn ogen naar de piepende meisjes. "Inderdaad fijn want ik heb geen idee hoe die twee tutjes het hier gaan overleven." Op dat moment hoorde ik een andere mannelijke stem en zag al vrij snel een vaalblonde jongen het strand op komen. Louis lijkt hem te kennen. Ik hobbel maar mee. Op dat moment zag ik een jongen in de problemen zitten in het water. Ik wilde net naar het water rennen toen hij de grond leek te vinden. Gelukkig maar, want nu herrinderde ik me mijn gebroken arm. Ook hij leek de andere jongens te kennen. Was ik dan de enige jongen hier zonder iemand? Daarbij leek ik de enige die de jongens niet kende, aangezien de meisjes om ze heen zwermden als vliegen rond jam. Ik negeerde de meisjes maar weer, ik vond ze best irritant. Dat kwam vast ook door mijn leeftijd. Daarbij hadden ze het over wilde plannen van varen enzo. Dat ging toch nooit werken. Zij mochten het proberen, maar zelfs als Nieuw Zeelander en waterrat hoefde ik niet te gaan varen in de bermuda driehoek. "Ik ben Dean." zei ik tegen de andere twee. Toen draaide ik me naar de jongen die problemen leek te hebben in het water en die nu ook niet vrolijk keek. "Gaat het?" vroeg ik onschuldig, terwijl ik wat aan mijn mitella plukte.


    Bowties were never Cooler

    [Ik heb zeker wat gemist D: Sinds waneer hebben we een Dean? xD Of ik ben gewoon over die rol heen gelezen?]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik keek hoe hij wegliep en stond op. Zo rap als ik kon deed ik wat kleren aan en liep achter hem aan. Ik had nog tegen hem gezegd dat ik verkeerde dingen ging zeggen en dat hij in zijn hoofd moest houden dat ik het niet zo bedoelde. Matt had serieus last van een dubbel karakter en het begon lastig te worden om uit te maken wie hij nu was. Ik liep achter hem aan de trappen af om hem te volgen naar de deur. Bij de deur nam ik nog snel mijn jas van de kapstok om er mijn armen door te steken en weg te lopen.
    "Matt !" Ik zuchtte en liep verder achter hem aan, de bossen in. Voor een kort moment schoot het scenario van verdwalen en doodgaan door mijn hoofd, maar daar trok ik me niets van aan. Ik nam zijn pols vast zodat hij eindelijk zou stoppen met lopen en keek hem direct in zijn ogen aan.
    "Ik bedoelde het niet zo en je weet het ! Ik had nog gezegd dat ik verkeerde dingen ging zeggen, ik meende het niet oké ? Als mensen niets zeggen dan klap ik dicht en denk ik dat ik iets verkeerd heb gedaan en ik kan daar zelf niet aan doen." Ik haalde even adem en begon opnieuw, "En het is makkelijker voor iedereen, ook voor jou, als je nu eens kiest tussen de persoon die je wilt zijn. Je kan de jongen zijn die elk meisje wilt omdat je lief bent en gevoelens hebt en die andere Matt trekt alleen maar bitches aan, sorry als je een vriendin hebt trouwens, ze is vast de persoon die koelbloedige Matt zocht."

    KiliOfDurin schreef:
    Dean William Turner
    Ik glimlachte bij zijn woorden en rolde mijn ogen naar de piepende meisjes. "Inderdaad fijn want ik heb geen idee hoe die twee tutjes het hier gaan overleven." Op dat moment hoorde ik een andere mannelijke stem en zag al vrij snel een vaalblonde jongen het strand op komen. Louis lijkt hem te kennen. Ik hobbel maar mee. Op dat moment zag ik een jongen in de problemen zitten in het water. Ik wilde net naar het water rennen toen hij de grond leek te vinden. Gelukkig maar, want nu herrinderde ik me mijn gebroken arm. Ook hij leek de andere jongens te kennen. Was ik dan de enige jongen hier zonder iemand? Daarbij leek ik de enige die de jongens niet kende, aangezien de meisjes om ze heen zwermden als vliegen rond jam. Ik negeerde de meisjes maar weer, ik vond ze best irritant. Dat kwam vast ook door mijn leeftijd. Daarbij hadden ze het over wilde plannen van varen enzo. Dat ging toch nooit werken. Zij mochten het proberen, maar zelfs als Nieuw Zeelander en waterrat hoefde ik niet te gaan varen in de bermuda driehoek. "Ik ben Dean." zei ik tegen de andere twee. Toen draaide ik me naar de jongen die problemen leek te hebben in het water en die nu ook niet vrolijk keek. "Gaat het?" vroeg ik onschuldig, terwijl ik wat aan mijn mitella plukte.


    Heb je misschien toevallig bij de verkeerde Rpg gepost? :'D
    Want ik snap er geen fuck meer van nu x'D


    Little do you know

    Matt Johnson
    Ik hoor iemand achter me aan rennen en merk al snel dat het Ella is. Een diepe zucht rolt over mijn lippen als ze mijn arm beetpakt en me doordringend aan kijkt.
    "Ik bedoelde het niet zo en je weet het ! Ik had nog gezegd dat ik verkeerde dingen ging zeggen, ik meende het niet oké ? Als mensen niets zeggen dan klap ik dicht en denk ik dat ik iets verkeerd heb gedaan en ik kan daar zelf niet aan doen... En het is makkelijker voor iedereen, ook voor jou, als je nu eens kiest tussen de persoon die je wilt zijn. Je kan de jongen zijn die elk meisje wilt omdat je lief bent en gevoelens hebt en die andere Matt trekt alleen maar bitches aan, sorry als je een vriendin hebt trouwens, ze is vast de persoon die koelbloedige Matt zocht."
    Met een nijdige blik in mijn ogen kijk ik haar aan waarna ik mijn arm los trek uit haar greep "Ik heb geen vriendin" lieg ik zonder enige moeite.
    "En hoezo moet ik kiezen?" vraag ik haar geërgerd "Ik had al gekozen tot jij en Lau de hele tijd erdoor heen begonnen te prikken" zeg ik snerend. Ik loop door, op zoek naar de skiliften. Als ze me wilt volgen is dat haar probleem. Ik heb op het moment toch niet zo'n zin in gezelschap en ik hoop dat ze dat door heeft voor ze te laat terug loopt en verdwaalt..


    Little do you know

    ik denk bij een verkeerde rpg hihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Nathaliee reageer met Tommy c:


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    "Oh wel ik heb het geprobeerd." Ik keek nog even naar de gestalte die verder wegliep van me en draaide zelf om. Ik kon mezelf nu tenminste niet verwijten dat ik niet geprobeerd had om het goed te maken. Het feit dat 2 mensen doorhadden dat hij zich anders voordeed dan hij was, zou een teken voor hem moeten zijn dat hij weer gewoon moest worden. Ging hij dan zijn hele leven volhouden als de player ? Als dat zo was zou hij vast stranden als een dikke, grijze man in de 50 met een gigantische villa en een Porshe, maar zonder vrouw. Het geld is van alle scheidingen, zelf werken zal hij niet doen. Of hij werd CEO, dat paste ook nog bij hem.
    Ik keek even om me heen en zuchtte. Oké, ik wist zeker dat ik hier nog nooit gepasseerd was en ik had zo het gevoel dat dat geen goed teken was. Ik liep wat verder, maar stopte toen ik wat takken hoorde kraken. Bang keek ik om me heen, maar ik zuchtte opgelucht toen het gewoon een kat bleek te zijn. Rustig liep ik terug verder.
    "Waar denk je heen te gaan lieverd." Mijn lichaam verstijfde toen ik een zware stem achter me hoorde. Het stemmetje in mijn hoofd riep dat ik moest lopen voor mijn leven, iets wat ik ook ging doen. Ik keek achterom en begon te lopen. Een paar gillen hadden mijn mond ondertussen al verlaten aangezien ik al een paar keer bijna was gevallen.
    "Ga weg !" De man lachte hard om mijn bevel. Ook weer zo typisch dat ik altijd een vreemde, vieze verkrachter tegenkwam in een bos in plaats van een wild dier, het was gewoon altijd ik.

    Matt Johnson
    Ik merk dat ze me niet meer volgde dus een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Als ik de skiliften al zie staan word mijn glimlach groter.
    Mijn glimlach verdwijnt als ik achter me gegil hoor.. dat klonk als Ella..
    Met grote ogen draai ik me om en zet het op een lopen. Ik hoor haar iets roepen en erachter aan klinkt gelach..
    Als ik door de bosjes spring om af te snijden bots ik tegen iemand op, Ella. Ik houd haar stevig vast en sus in haar oor dat het goed is.
    Dan zie ik een man aan komen rennen, nijdig kijk ik het vieze mannetje aan.
    "Ga naar het bordeel als je zo nodig een jong meisje moet hebben, maar laat haar met rust" snauw ik naar de man. Als hij een stap dichterbij doet haal ik naar hem uit waardoor de man op de grond beland. Ik pak Ella bij haar hand en ren richting het huis. Mijn richtings gevoel is aardig goed dus niet veel later komen we thuis aan.
    "Je moet dus nooit alleen door een bos lopen" mompel ik zuchtend tegen Ella "en als je dat wel doet moet je altijd iets bij je hebben voor verdediging" vervolg ik hoofdschuddend. Waarom denkt men toch altijd dat je onbewapend makkelijk ergens heen komt zonder gewond te raken? Ik heb altijd een zakmes op zak.. maar daar zit nog altijd geen bloed aan, aangezien ik het tot nu toe wel heb kunnen afhandelen met mijn vuisten..


    Little do you know

    [Leuk om te weten Matt dat jou het niks uitmaakt om iemands leven af te pakken :'D
    Ik ben in mijn sarcastische bui sorry!]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Daisyyy :D
    MATTY IS LIEEEF O.O]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Hij is ook lief :P Maar ik bedoel dat met dat zakmes xD Het kwam bij mij zo over teminste xD Haha]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik bleef verderlopen zo rap ik kon. Mijn longen brandden van de koude lucht die met rappe ademhalingen werd binnengelaten en mijn ribben leken bijna uit mijn lichaam te springen door het harde lopen. Ik keek achterom en zag dat de man nergens last van had. Ik botste tegen iemand anders aan waardoor een vlaag van angst me overspoelde. Het was zijn helper, het was gedaan, ik ging verkracht worden en vermoord worden en niemand zou me ooit vinden en mijn vader zou een 2e begrafenis moeten regelen en hij zou uiteindelijk doodgaan van verdriet net zoals olifanten doodgaan aan een gebroken hart.
    Tranen stapelden zich op in mijn ogen en zodra ik Matt's stem hoorde ontsnapten er een paar. Van geluk welliswaar, ik ging niet verkracht worden, jeuj.
    Ik kroop dichter tegen Matt aan, nog altijd bang dat er iets ging gebeuren, maar van zodra ik een doffe plof hoorde wist ik dat de man me niets meer zou kunnen doen.
    Matt bracht me naar huis en ik keek bang om me heen. Ik keek op van zodra hij zei dat ik niet alleen het bos in mocht en al zeker niet zonder bescherming.
    "Moest ik geweten hebben dat er een vieze man rondliep die klaar was om mij te verkrachten, te vermoorden en me daarna te laten liggen zodat ik kon opgegeten worden door 1 of ander wild dier, dan zou ik iets meegenomen hebben ja," zei ik. Mijn stem was nog niet de oude, maar ik had zonet een trauma opgelopen dus volgens mij was dat wel normaal.
    "Waarom kon ik geen beer tegenkomen of zo, nee, Ella heeft altijd de verkrachters nodig."

    Pfft..
    Matty dacht toch ook 'er zit nog geen bloed aan het mes' dat betekent dat hij er nog nooit iemand mee pijn gedaan heeft, dat hij ze wel weg kon jagen met zijn vuisten te gebruiken. Hij zal echt nooit iemand kunnen vermoorden hoowr.. Ik de harde Matt zit echt wel een beetje Matty.. :c
    En nu nieuwe reactie met Matt schrijven ^^

    Wie doet nieuwe topic? x'D
    Nathalie doe jij maar :'D
    Zet link maar in de beginpost c:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:34 ]


    Little do you know

    We hebben een D we hebben een A we hebben een I we hebben een S we hebben een Y wat staat er dan?
    DAISY!!!!!

    SeaWaves --> Scimmia


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial