• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Personages:

    Jongens:
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | WishingLarry
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Ariana Grande | WishingLarry
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean



    Het begin:
    De kandidaten worden elk wakker in een van de slaapkamers, waar tevens een of twee van de andere beroemdheden te vinden zijn. Niemand weet wat er gaande is en de enige aanwijzing die te vinden is, is het witte vel papier dat op elke slaapkamerdeur is geplakt. De tekst die erop staat is niet bepaald veelzeggend, maar toch lichtelijk angstaanjagend. Er staat enkel ‘Speel’ op het vel geschreven, met een roodkleurige vloeistof dat overduidelijk ruikt naar bloed.

    De mensen die in welke slaapkamer te vinden zijn (Dit zijn geen vaste slaapplekken!):
    Slaapruimte 1: Rupert, Louis, Victoria en Amy.
    Slaapruimte 2: Niall, Justin, Cher en Ariana.
    Slaapruimte 3: Christopher, Logan, Helena en Jade.
    Slaapruimte 4: Harry, Jared en Emma.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Faisean schreef:
    (...)

    Victoria Dawn Justice

    Het valt me nu pas op dat ik aan de lopende band mompel. Maar dat doe ik altijd als ik moe ben. "Ik ben Logan, en je moet me niet anders noemen. Mijn vrienden noemen me soms voor de grap Percy maar dat beschouw ik niet als een bijnaam," ik grinnik even. '''Waarom?'' vragend kijk ik hem aan. ''Zoals Percy Wood'' grijnsde ik. De slaap begon uit mijn ogen te komen maar blijkbaar niet genoeg. "Woah, niet vallen," Ik sla een hand voor mijn mond ''Sorry'' mompel ik blozend. Wat was dat een schande! ''Nu ben ik echt klaarwakker'' glimlach ik. Deels is het gelogen want mijn lichaam voelt nog steeds heel zwak. "Klaar?" Ik knik. ''LEGGO'' glimlach ik en stap de trap af. ''Justin'' mompel ik verbaasd. ''Twist'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik ze aan. ''Jullie ook hier'' mompel ik met gefronste wenkbrauwen.


    Logan Wade Lerman

    "Waarom? Zoals Percy Wood," grijnst ze. Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Zoals in Percy Jackson," zeg ik. Ik zoe dat ze bloost.
    "Nu ben ik klaarwakker," zegt ze met een brede glimlach op haar gezicht. We lopen het huis door tot Victoria blijft staan met een frons op haar gezicht en haar wenkbrauwen opgetrokken. "Justin. Twist. Jullie ook hier?" Vraagt ze. Het komt nogal gedesoriënteerd over. Serieus wat ìs dit? Ik laat een grom van frustratie ontsnappen en verstijf van het geluid. Damn.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Helena Carter
    Ik gromde zachtjes. ik wilde gewoon naar huis. Aspirines innemen en in mijn warme bedje gaan liggen. of op zijn minst weten waar we waren. Ik grinnikte zachtjes. 'Slaan?' Herhaalde ik verbaast. 'Waarom zou iemand jou willen slaan? Je bent zo'n poepie.' Ik kneep giechelend in Rupert zijn wang. Maar het zetten me wel aan het denken. Ik snapte al niet wat we hier deden, maar wat deden we hier met One direction? Ik keek verbaast naar Rupert toen hij plots pijn had. Ik keek naar zijn knie en piep
    Zachtjes. 'Wat heb je gedaan?' Vroeg ik bezorgd. Programma? Ik had me nergens voor aangemeld, dus dat leek me niet logisch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [jared komt later. Moet nu eerst naar de fysio en daarna boodschappen doen, want Be. 3 weken alleen thuis en er is niet in huis ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik haalde mijn schouders op waarna een zucht mijn mond verliet. Zoals je misschien wel doorhad, was ik 's ochtends niet in een al te best humeur en zeker niet als ik op plaatsen wakker werd als deze. Dan was het nu eerder, omdat niet duidelijk was wat we hier deden of waar we überhaupt waren. Gelukkig had ik Harry nog, want hij maakte alles toch al een stuk beter. Tenminste voor ons wel, want voor de andere mensen in het huis kon het nog een twijfel geval zijn.
    'Hazz, wat gaat er allemaal gebeuren? Mijn gevoel wil ik nu namelijk niet geloven.'
    Ik ging iets beter zitten en mijn armen vonden uiteindelijk ook weer de vaste plek om hem heen. Mijn ogen schoten zijn richting weer op bij de laatste woorden. 'Spelen?' Vroeg ik verbaasd waarna ik zijn blik volgde en uitkwam bij de deur met het briefje. 'Oh, nu snap ik waar het net overging. Maar daar heb ik wel antwoord op. Jij speelt namelijk mijn kussentje en beschermer vandaag, net als andersom.'

    Ariana Grande
    De deken die ik tussen mijn handen had geklemd, liet me weten dat er iets niet klopte. Het vertrouwd wat mijn eigen deken had, had deze niet. Dat was dan ook het gene wat ervoor zorgde dat mijn ogen openvlogen.
    Het eerste wat ik zag was rood, maar dat was niets bijzonders aangezien mijn haar voor mijn ogen zat. Dit eenmaal uit mijn gezicht geveegd, zag ik was meer en ging mijn blik de kamer rond. De bedden, waarvan er in een nog een jongen lag te slapen, vertelde me dat ik niet alleen was. Veel meer kon ik er nog niet uithalen. Langzaam kwam ik dan ook omhoog, om vervolgens op te staan en een blik op mijn kleding te werpen. Precies hetzelfde als gisteren, maar dat was ook het enige wat ik met nog kon herinneren. Ik haalde mijn schouders op en liep naar de deur waardoor ik uiteindelijk op de gang stond. Eerst maar eens kijken of iemand me kon vertellen wat er aan de hand was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Leto
    Ik keek de gang door, maar ik had geen flauw idee waar ik heen moest. Ik liet mijn handen over mijn zakken glijden, op zoek naar mijn mobiel, maar die had ik duidelijk niet bij me. Ik zuchten en wilde net doorlopen, toen er een meisje op me afstapten. Ik wilde haar vragen of ik wist waar ik was, maar ze was me voor. Ik schudden even mijn hoofd. 'Om heel eerlijk te zijn, weet ik niet eens waar we zijn.' Deze situatie werd steeds raarder. Ik keek even om me heen en zuchten zachtjes. 'Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik werd hier wakker en verder weet ik niets meer.' Gaf ok toe. 'Maar jij weet het dus blijkbaar ook niet.' Ik beet even op mijn lip. Ik wilde hier weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rupert Grint

    'Slaan? Waarom zou iemand jou willen slaan? Je bent zo'n poepie.' Zegt Helena en ze knijpt giechelend in mijn wangen. 'Ahh, niet doen!' Zeg ik lachend.
    Nadat ik naar mijn knie had gegrepen zei ze: 'Wat heb je gedaan?' Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik werd toennet wakker en toen had ik dit plotseling.' Ik ga weer rechtop staan en kijk Helena aan. 'En waar zijn alle ramen? Deze kaarsen hangen me nu al m'n keel uit.' Ik kijk even naar de muren. Spinnen houden van het donker. Zouden hier veel spinnen zijn? Ik ril even bij de gedachte. Ik had echt een hekel aan spinnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Justin Drew Bieber

    'Gast!' riep ik uit, nog altijd met een vertrokken gezicht. Ew, dit was echt goor. 'Niet grappig' mompelde ik. Ik wist niet wat het was maar greep snel wat - wat uiteindelijk een flesje water bleek te zijn. Grijnzend nam ik een slok, spoelde even en spuugde het uit in Twist' gezicht. Nu was het mijn beurt om hem hard uit te lachen. Naast ons stond Victoria Justice. 'Hi' glimlachte ik. Snel stapte ik weg van Twist omdat ik de volle lading over me heen zou krijgen. Waarschijnlijk pakte hij me terug of werd ie werkelijk doods. Ik hoopte op geen van beiden. Al giechelend als een klein meisje dook ik weg achter Victoria. Veel te duiken hoefde ik niet, heel groot was ik toch niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lil Twist ''Christhoper Chris''

    Ik lachte Justin nog steeds uit. ''Wel grappig'' hik ik. Het was echt grappig. Gelukkig dat hij als eerste geproefd had en niet ik. Ik zou waarschijnlijk het hele huis door rennen opzoek gaan naar water en iedereen omver duwen. Hi' glimlacht Justin ''Hey Torichick'' glimlach ik en geef haar een knuffel. ''En wie is je vriend?'' ik kijk naar de jongen op de trap. ''Just....'' Vies kijk ik hem aan en haal het water uit mijn oog. ''Justin'' gil ik. Boos kijk ik hem en Victoria aan. Victoria ligt bijna op de grond van het lachen. ''Sorry'' giechelt ze. ''Dat is trouwens Logan'' ze wijst naar de jongen op de trap. Woedend kijk ik haar en Justin aan. ''Dat boeit me niet'' sis ik. Ik pak de vaatdoek en dep hem even op mijn gezicht waarna ik de vaatdoek over mijn hele gezicht doe. ''Zo droog'' glimlach ik tevreden. Justin zou ik ooit wel terug pakken. Met ooit bedoel ik nu dus. ''Justin je gaat eraan'' Ik duw Victoria aan de kant en ren naar Justin toe.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Helena Carter
    Ik beet op mijn lip. 'Is het ernstig?' Ik had de neiging om zijn broek omhoog te trekken en te kijken wat er was. Maar misschien was dat iets ongepast. Ik keek om me heen en haalde mijn schouders op. Ik vond die kaarsen wel wat hebben. Ik vond zo'n sfeer altijd wel spannend. Het deed me denken aan de Harry Potter set. Al waren daar wel ramen. En wikkelde een verloren krul rond mijn vinger en zuchten zachtjes. 'Zullen we een uitgang gaan zoeken? Of op zijn minst aspirines?' Ik werd gek van de hoofdpijn en wilde naar huis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rupert Grint

    'Is het ernstig?' Vraagt Helena en ik schud zacht mijn hoofd, ik wil niet dat ze zich zorgen gaat maken. Ze doet altijd zo moederachtig. Vroeger was dat wel fijn, maar ik ben nu bijna 25. Ik heb dat niet meer echt nodig, soms. 'Zullen we een uitgang gaan zoeken? Of op zijn minst aspirines?' Zegt Helena daarna en ik knik even. 'Misschien zijn er ook nog anderen.' Zeg ik. Ik loop moeizaam de hal in. 'Waar zouden de aspirines liggen? In de keuken, de badkamer of de woonkamer. Ik bewaar ze altijd in de woonkamer, maar mijn moeder in de keuken en de meesten in de badkamer.' Ik kijk haar even aan en glimlach.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Helena Carter
    Ik vertrouwde het niet helemaal, maar als Rupert zei dat het niet ernstig was, moest ik het daar maar mee doen. Het liefst zou ik er gewoon even naar kijken. Misschien was het wel ernstiger als hij dacht. Wie werd er nou zomaar wakker met een bloedende knie. Ik knikte langzaam. Ik hoopte maar dat er andere mensen zouden zijn. Misschien wisten hun wat we hier deden. 'Wisten die One direction Guys niet, waar we zijn?' Vast niet, anders had Rupert het me wel verteld. Maar misschien was het de hoop. Ik liep rustig met Rupert mee, maar niet te snel, vanwege zijn knie. 'Bij mij liggen de aspirines is de badkamer.' Gaf ik toe. Maar voorlopig wist ik niet waar die was. Evenals de woonkamer of keuken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Justin Drew Bieber

    Behendig rende ik weg, trapte ik de deur in met een karatetrap en vloog met een cape weg. In werkelijkheid struikelde ik als een sukkel bijna over mijn voeten, strompelde naar de woonkamer, rende de trap op de gang in en bleef rennen waardoor ik niet in de gaten had dat ik keihard tegen iets aan knalde. Of het nou een mens was of een ding, het was behoorlijk pijnlijk. Een reeks scheldwoorden verliet mijn mond. Het bleek dus iemand te zijn - ik had geen idee wie. Ik was eerlijk gezegd meer bezig met mijn wenkbrauwen. Na die keren tegen een glazen deur en tegen andere dingen opbotsen was ik wel wat bezorgd dat mijn wenkbrauw het dadelijk helemaal niet meer zou doen. In de hoop om diegene te zien opende ik mijn ogen weer. Niks deed echt pijn maar toch moest ik nog wat wennen aan het slechte zicht. Wat was ik toch een aansteller.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Meldt iemand zich als vrijwilliger aan waar Justin tegenaan knalt? :'D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    [Meldt iemand zich als vrijwilliger aan waar Justin tegenaan knalt? :'D]


    [Rupert mag wel, maar hij staat in de gang xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oh lol, ik pas wel even aan anders]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."