• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Personages:

    Jongens:
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | WishingLarry
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Ariana Grande | WishingLarry
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean



    Het begin:
    De kandidaten worden elk wakker in een van de slaapkamers, waar tevens een of twee van de andere beroemdheden te vinden zijn. Niemand weet wat er gaande is en de enige aanwijzing die te vinden is, is het witte vel papier dat op elke slaapkamerdeur is geplakt. De tekst die erop staat is niet bepaald veelzeggend, maar toch lichtelijk angstaanjagend. Er staat enkel ‘Speel’ op het vel geschreven, met een roodkleurige vloeistof dat overduidelijk ruikt naar bloed.

    De mensen die in welke slaapkamer te vinden zijn (Dit zijn geen vaste slaapplekken!):
    Slaapruimte 1: Rupert, Louis, Victoria en Amy.
    Slaapruimte 2: Niall, Justin, Cher en Ariana.
    Slaapruimte 3: Christopher, Logan, Helena en Jade.
    Slaapruimte 4: Harry, Jared en Emma.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zo goed? [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ja(: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rupert Grint

    'Wisten die One direction Guys niet, waar we zijn?' Zei Helena en ik haal mijn schouders op. 'Volgens mij niet. Ze riepen Krullebol, Boo en Hazz naar elkaar en toen zei denk ik Harry dat ik mezelf moest slaan en daarna voegde Louis of Liam, weet ik veel welke het is, er aan toe dat hij het anders wel wou doen. Toen liep ik weg.' Ik kijk even om mij heen. Dit was zo vreemd. Helena vertelt dat haar aspirines in de badkamer liggen en ik knik. Dan vliegt de deur open en knalt er iemand met een snelvaart tegen me aan. Ik val op de grond en grijp naar mijn knie. Ik vloek zacht als de pijn tot me doordringt. Degene die tegen me aanknalde vloekt luid. Het klinkt als een Canadees. Ik open mijn ogen en verbazing trekt over mijn gezicht als ik zie dat Justin Bieber net tegen me is aangeknalt. Wat doet hij hier nou weer? Ik ga rechtop zitten en stroop mijn broekspijp op, aangezien mijn knie nu echt enorm veel pijn doet. Ik kreun zacht als mijn hele knie openligt en het best diep is. Aangezien het bloed als een gek, trek ik mijn shirt over mijn hoofd en bindt hem stevig om de wond. Wat heb ik nou weer gedaan? Hoe komt dit?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Appa schreef:
    Justin Drew Bieber

    Behendig rende ik weg, trapte ik de deur in met een karatetrap en vloog met een cape weg. In werkelijkheid struikelde ik als een sukkel bijna over mijn voeten, strompelde naar de woonkamer, rende de trap op de gang in en bleef rennen waardoor ik niet in de gaten had dat ik keihard tegen iets aan knalde. Of het nou een mens was of een ding, het was behoorlijk pijnlijk. Een reeks scheldwoorden verliet mijn mond. Het bleek dus iemand te zijn - ik had geen idee wie. Ik was eerlijk gezegd meer bezig met mijn wenkbrauwen. Na die keren tegen een glazen deur en tegen andere dingen opbotsen was ik wel wat bezorgd dat mijn wenkbrauw het dadelijk helemaal niet meer zou doen. In de hoop om diegene te zien opende ik mijn ogen weer. Niks deed echt pijn maar toch moest ik nog wat wennen aan het slechte zicht. Wat was ik toch een aansteller.


    Lil Twist ''Christhoper Chris''

    Verbaasd blijf ik even staan en kijk Victoria aan. Justin was als een of andere Diva weggerend. Ik fronste even maar al snel kreeg ik door dat ik hier nog stond en Justin al was wegerend. ''Dag Victoria'' gil ik en ren ook de trap op. Ik stopte even met rennen aangezien ik bijna van de trap af rolde omdat Justin bijna gevallen was. Ik kwam weer bij bewustzijn en rende weer achter Justin aan. Heel lang hoefde dat niet want ik lag op de grond te rollen van het lachen. ''Karma is a bitch'' grijns ik naar Justin. Ik gaf hem nog een zachte klap in zijn gezicht waarna ik opkeek naar de jongen waar hij tegen op was gebots. ''Ron Wemel'' mompelde ik.was geen grote Harry Potter fan maar iedereen wist toch wel hoe de hoofdpersonage en zijn vrienden heten. Mijn ogen liet ik even glijden naar het meisje die ernaast stond. ''Hallo'' ik gaf haar een knipoog en stapte over Justin heen. ''Hoe heet jij?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Helena Carter
    Ik keek vreemd naar Rupert. Er moest echt iets mis zijn met die gasten. En dan zeiden mensen dat ik niet goed wijf was. Maar voorlopig wilde ik nog geen mensen slaan die ik niet kenden. Ik schok me dood toen er iemand vol tegen Rupert aanliep. Beide jongens vielen op de grond en ik sloeg mijn hand voor mijn mond. De jongen die tegen Rupert was aangeknalt en ik herkende als Justin Bieber, begon luid te vloeken, maar ik liet hem liggen en knielde naast Rupert neer, die duidelijk had gelogen over zijn knie. 'Ja, valt reuze mee.' Zei ik sarcastisch. Hij trok zijn shirt uit en bond deze om zijn knie. 'Hij moest schoongemaakt worden en goed worden verbonden.' Opperde ik. En echt niet dat hij daar onderuit kwam. Ik trok Rupert voorzichtig overeind en keek vreemd naar de jongen die er bij was komen staan. Het was duidelijk dat hij Justin kende, maar ik had geen flauw idee wie het was. Ik trok even mijn wenkbrauw op toen hij Rupert, Ron noemde, maar mij niet herkende. Niet dat het me veel deed. Zo'n grote rol had ik niet gehad in Harry Potter en er was veel werk voor nodig geweest om me om te toveren tot Bellatrix. Maar de knipoog stond me niet heel erg aan. 'Helena. En wie mag jij zijn?' Stelde ik me uiteindelijk met een glimlach voor.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Justin Drew Bieber

    'Kijk eens uit!' riep ik kwaad. Eindelijk zag ik wie het was. 'Harry Potter dude. Wat doe jij nou hier?' mompelde ik. Ik bedoelde het niet slecht, maar kom op. Twist, Ariana, Cher, die jongens van One Direction, ik. Je zou toch eerder wereldberoemde mensen kiezen. Of ik had het even niet gevolgd en hij was drie keer zo beroemd geworden. Kon best, ik was maar met de hele Young Money crew bezig, mijn familie en mijn beliebers, natuurlijk. 'Woah! Hou oud ben je nu? Je was nog maar een jongetje toen je in Harry Potter speelde' grinnikte ik en ik keek hem even aan. Daarna bekeek ik hem uitbundig zonder enige schaamte. Zelf had ik natuurlijk één van mijn normale outfits aan. Simpel gestreept shirt, zwarte broek, vans, snapback en een gouden ketting. 'Hoe kan het nou bloeden? Je bent wel erg breekbaar, niet?' lachte ik alweer vrolijk. Vriendschappelijk klopte ik hem op zijn schouder. Twist kwam aangerend, lachte me zoals normaal uit, gaf me een klap in mijn gezicht en richtte zich op het meisje. 'Pft, ben ik niet goed genoeg voor je?' pruilde ik naar Twist, waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde voor de grap.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:46 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Logan Wade Lerman

    Ik bekijk de scene van op een afstandje en kon het toch niet laten kort te grinikken. Als ze allemaal weer weglopen loop ik er slenterend achteraan en vergeet Tori een beetje. Ik volg de jongens tot ik meer stemmen hoor. Ik kom de kamer binnen en zie Justin Bieber, nog een gast die ik niet ken, Rupert Grint en Helena Bonham Carter staan. Typisch voor mij herken ik de laatste twee zeer goed. Ik ben echt fan van de Harry Potter films en natuurlijk is Helena ook een actrice om 'u' tegen te zeggen. En Rupert is gewoonweg geniaal. Ik bekijk het geheel plaatje en bedenk me dat dit steeds gekker werd.
    "Helena heeft gelijk Rupert," zeg ik plots. Gewoon omdat het kon begon ik te praten, ondanks ze aan het praten waren. Maar ja ik hou ervan mezelf belachelijk te maken zodat de rest zich beter zou voelen. Niet dat ik weet hoe ze zich voelden, maar gewoon dat ben ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (arg, Ik had een hele lange post geschreven, valt mijn internet uit -,- Opnieuw dan maar)

    Rupert Grint

    'Kijk eens uit!' roept Justin boos en ik trek mijn wenkbrauwen op. Was hij niet degene die tegen mij opbotste? 'Harry Potter dude. Wat doe jij nou hier?' Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee,' antwoord ik. 'Woah! Hou oud ben je nu? Je was nog maar een jongetje toen je in Harry Potter speelde' vervolgt hij en ik zucht even. 'Ik ben bijna 25 en de Harry Potter films zijn nog maar twee jaar afgelopen. Ik was toen 22 en dat is ouder als dat jij nu bent, dus ik was geen jongetje.' zeg ik. Waarom hangen al die zingende popidolen mij nu al de keel uit? Eerst One Direction, nu Justin Bieber. Er komt nog een gast binnen en die mompelt 'Ron Wemel' Ik zucht en kijk hem even aan. Wie is dat? 'Zeg maar Rupert.' mompel ik. 'Hoe kan het nou bloeden? Je bent wel erg breekbaar, niet?' zegt Justin en ik kijk hem boos aan. 'Geen idee, dit was er toennet ook al.' mompel ik. 'Ja, valt reuze mee,' zegt Helena sarcastisch, 'Hij moet schoongemaakt worden en goed worden verbonden.' Ik rol met mijn ogen en bekijk de wond. Mijn t-shirt is nu al rood en oke, Helena heeft gelijk. De jongen die ik niet ken vraagt aan Helena wie ze is en ik kijk hem verbaast aan. Kende hij Helena Bonham Carter niet? Iedereen kende haar toch? 'Helena heeft gelijk Rupert.' hoor ik achter me en ik kijk om. Hey, hij was die Percy Jackson gast! Uhm...Logan! Ja, zo heette hij. 'Kan jij niet gewoon je waterkracht gebruiken dan, Logan?' vraag ik. Ik probeerde het als een grap, maar het is gewoon niet grappig. Door de pijn kan ik geen leuke grap meer bedenken, dus laat ik het hierbij. Zachtjes kreun ik. 'Het valt echt wel mee, Het is vooral het bloed wat het erg doet lijken.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Logan Wade Lerman

    Ik zag Rupert vaag kijken, eigenlijk was hij al de hele tijd vaag, maar toch.
    "Kan jij niet gewoon je waterkracht gebruiken dan, Logan?" vraagt hij dan, waarschijnlijk grappend. Ik grinnik bij zijn aanzicht het bloed lekte al bijna door zijn shirt en nog steeds was hij aan het grappen maken. "Het valt echt wel mee, Het is vooral het bloed wat het erg doet lijken," zegt hij dan. Ik kon het niet laten.
    "Ja, als het mogelijk was, graag. ik bedoel wie wilt er nu geen water kunnen besturen, erdoor genezen en als het kon dit hele ding opblazen en redden wie je lief is en de rest gewoon laten verdrinken?" zeg ik dan droogjes. Ik ga naast hem staan en kniel neer. "Misschien moeten we dit toch maar even onder handen nemen en verzorgen. Iemand die helpt als het kan?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Justin Drew Bieber

    'In een goede mood ben je niet, Jezus' mompelde ik. Beledigd keek ik hem aan. 'Nou èèn ding is zeker, als we hieruit zijn koop ik je huis en schop ik je eruit' zei ik erna, een stuk chagrijniger. Er kwam nog iemand en ik keek enthousiast. 'Hè, jij bent die ene van ehm, en uhh.. Ik weet niet wie je bent maar jij speelt wel in die ene films!' zei ik vrolijk, misschien wat overenthousiast. Stemmingswisselingen waren niet mijn beste eigenschap. Ik keek naar de wond met gespleten ogen. Daarvan had ik geen verstand, alleen dat ik op mijn lip beet op mijn lach in te houden. Dan zou ik helemaal het egoïstische en arrogante joch uithangen. 'Oh gatver, Twist, die smaak zit nog in mijn mond' klaagde ik, waarna ik even op de grond spuugde. Ging die gore smaak nou maar gewoon weg. 'Ik verveel me' klaagde ik. En als ik me verveelde ging ik zingen, hoog zingen. In het interview van Kiss FM had ik dan ook bewezen dat ik zuiver hoog kon zingen met een liedje van Usher, mijn mentor èn beste vriend. Dus, net zoals in het interview, begon ik maar heel zachtjes Climax te zingen. Kon geen kwaad, toch?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lil Twist ''Christhoper Chris''

    Ik grinnik even naar Justin. 'Helena. En wie mag jij zijn?' ik gaf Justin een knipoog en met mijn mond mimde ik dat ik een meid heb gevonden. Met gefronste wenkbrauwen kijk ik haar aan. ''Ken ik jouw niet ergens van'' mompel ik. ''Jij speelt ook in Harry Potter met Ron Wemel'' ik wijs naar de jongen die pijn heeft. Eigenlijk wou ik nu heel hard lachen maar dat is gewoon onbeleefd. ''Hoi Legan'' mompel ik. Legan was er nu ook bij gekomen. 'Hoe kan het nou bloeden? Je bent wel erg breekbaar, niet?' ik bijt even op mijn lip om niet in lachen uit te barsten maar er komt toch een hoog gegiechel uit mijn mond. 'Kan jij niet gewoon je waterkracht gebruiken dan, Logan?' mompeld Ron. ''Je heet Logan'' mompel ik. 'In een goede mood ben je niet, Jezus' ik bijt weer even op mijn lip. Maak het nou niet nog grappiger Justin. 'Nou èèn ding is zeker, als we hieruit zijn koop ik je huis en schop ik je eruit' Deze keer kon ik mijn lach niet meer inhouden en lach ik even. Oh gatver, Twist, die smaak zit nog in mijn mond' klaagde Justin. Grijnzend keek ik hem aan. Ik pakte Justins hand en trok hem omhoog. ''Kom we gaan alle kamers langs''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [haha ik heb echt iets onmogelijks gedaan. Want Helena is nu een stuk jonger. Maar da. Was ze ook 4 ofzo, tijdens de eerste hp film.. Haha grapje ;x als het echt een probleem is, maak ik haar wel weer gewoon ouder. Dan is ze maar de moeder van het huis.]

    Helena Carter
    Ik wierp een giftige blik op Justin. Ik had al gehoord dat hij een arrogante klootzak was, maar hij leek het ook nog waar te maken ook. 'Dan koop ik een wolkenkrabber, zodat je jezelf er vanaf kan gooien, goed?' Als hij echt dacht dat geld alles was. Daarbij was hij niet echt rijk. Alles wat hij waarmaakten ging naar zijn platenmaatschappij. Hij had vast wel geld. Maar niet zoveel als hij zelf dacht. En ik had er verstand van. Deze jongen wist duidelijk niets. Ik keek op naar een nieuwe jongen die aan kwam lopen. Ik wist meteen wie het was en ik vroeg me echt af wat al die bekende mensen hier deden. Al wist ik nog altijd niet wie de donkere jongen was. Lohan gaf me gelijk en ik schudden mijn hoofd even toen ik het onderhand bebloede shirt van Rupert zag. Ik negeerde Justin die begon te zingen en had echt zin om hem een klap te verkopen. Hij was duidelijk niet opgevoed ofzo. Dit keer gaf ik Logan gelijk. 'Weet iemand waar de badkamer is?' Het moest echt verzorgt worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Logan Wade Lerman

    De volgende momenten waren voor mij zelf nogal vaag. Justin Bieber kon niet op mijn naam komen. Ik had natuurlijk niet anders verwacht, waarom zou hij? Hij was zoals ik hem net zag nogal egocentrisch opgesteld en helemaal niet begaan met Rupert. Hij laag op de grond, zwaar bebloed en omver gelopen en hij was plots weer verdwenen. Samen met zijn gekleurde makker.
    "Weet iemand waar de badkamer is?" vraagt Helena dan. Ik knik en stop mijn arm onder die van rupert en zorg dat hij aan de andere kant weer op zijn schouder terecht komt.
    "Aan mijn kamer was er eentje, ik heb voor ik hier kwam water in mijn gezicht gegooid. Misschien is het in elke kamer wel zo," zeg ik ernstig en snel denkend. Serieus nog even en ik zou serieus dyslectisch en hyperkinetisch worden en waterkrachten gaan ontwikkelen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Styles schreef:
    [haha ik heb echt iets onmogelijks gedaan. Want Helena is nu een stuk jonger. Maar da. Was ze ook 4 ofzo, tijdens de eerste hp film.. Haha grapje ;x als het echt een probleem is, maak ik haar wel weer gewoon ouder. Dan is ze maar de moeder van het huis.]

    Helena Carter
    Ik wierp een giftige blik op Justin. Ik had al gehoord dat hij een arrogante klootzak was, maar hij leek het ook nog waar te maken ook. 'Dan koop ik een wolkenkrabber, zodat je jezelf er vanaf kan gooien, goed?' Als hij echt dacht dat geld alles was. Daarbij was hij niet echt rijk. Alles wat hij waarmaakten ging naar zijn platenmaatschappij. Hij had vast wel geld. Maar niet zoveel als hij zelf dacht. En ik had er verstand van. Deze jongen wist duidelijk niets. Ik keek op naar een nieuwe jongen die aan kwam lopen. Ik wist meteen wie het was en ik vroeg me echt af wat al die bekende mensen hier deden. Al wist ik nog altijd niet wie de donkere jongen was. Lohan gaf me gelijk en ik schudden mijn hoofd even toen ik het onderhand bebloede shirt van Rupert zag. Ik negeerde Justin die begon te zingen en had echt zin om hem een klap te verkopen. Hij was duidelijk niet opgevoed ofzo. Dit keer gaf ik Logan gelijk. 'Weet iemand waar de badkamer is?' Het moest echt verzorgt worden.


    [Hij is de op èèn na rijkste tiener in de wereld, al beschouw ik Taylor Swift als geen tiener]

    Justin Drew Bieber

    'Alsof jij zoveel geld hebt' grinnikte ik. Door Twist schoot ik in de lach en knikte. 'Oh man, ik ga met te veel rappers om' grijnsde ik. Het scheen dat niemand van die.. Tja, die mensen schijnbaar Twist kende. Onbegrijpelijk, als je zo'n beroemd rapper als hij was. Ze hadden geen verstand van muziek. Ik trok hem mee een kamer in en zag dat het de kamer was waarin ik wakker was geworden. Ariana en Cher waren er niet meer, Niall wel. Die lag nog te snurken. Het was een vriend van me geworden nadat we naar mijn huis gingen na de VMA's. Net zoals Zayn, de rest van de band kende ik niet zo goed. 'Andere kamer!' kirde ik en ik huppelde als een driejarige de volgende kamer in. 'Hij is.. leeg' verklaarde ik. Te vroeg, want ik zag nog een slapende. 'Hè, dat is Jade' merkte ik op. Little mix had Baby gemixt met een ander liedje bij de x Factor. Ik keek van het Verenigd Koninkrijk wel eens x Factor, omdat ik een appartement in Londen had gehuurd voor een feestje. De avond daarvoor zat ik wat te zappen. Een paar jaar terug al. Bij de volgende kamer keek ik weer rond. 'Zie jij iemand bekends?' Vragend keek ik Twist aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [weetje hoeveel geld er naar de platenmaatschappij gaat? Hun beheren zijn geld hoor. Daar heeft hij zelf maar wijzig over te zeggen. Hij zal vast rijk zijn. Maar hij zou veel rijker kunnen zijn. Daarbij. Denk ik dat Helena toch wel iets rijker is. En je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar iets wat Helena denkt.]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 23:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''