• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Personages:

    Jongens:
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | WishingLarry
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Ariana Grande | WishingLarry
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean



    Het begin:
    De kandidaten worden elk wakker in een van de slaapkamers, waar tevens een of twee van de andere beroemdheden te vinden zijn. Niemand weet wat er gaande is en de enige aanwijzing die te vinden is, is het witte vel papier dat op elke slaapkamerdeur is geplakt. De tekst die erop staat is niet bepaald veelzeggend, maar toch lichtelijk angstaanjagend. Er staat enkel ‘Speel’ op het vel geschreven, met een roodkleurige vloeistof dat overduidelijk ruikt naar bloed.

    De mensen die in welke slaapkamer te vinden zijn (Dit zijn geen vaste slaapplekken!):
    Slaapruimte 1: Rupert, Louis, Victoria en Amy.
    Slaapruimte 2: Niall, Justin, Cher en Ariana.
    Slaapruimte 3: Christopher, Logan, Helena en Jade.
    Slaapruimte 4: Harry, Jared en Emma.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Logan Wade Lerman

    Rupert vloekt op een manier die me deed glimlachen en vroeg of het diep was.
    "Die riem moet eraf," mompel ik tegen mezelf, niemand die het gehoord had. Helena kijkt me aan.
    "Doe het dan in de badkuip, slimmerd," zegt ze en grist het ding uit mijn handen. Ik grinnik, dat is ook eens een leidersfiguur zeg. Ze begon het in de kuip af te werken en de rode vloeistof loopt in het afvoergaatje en een paar minuutjes later draaide ze de kraan dicht. "Wil jij kijken of hier ergens een EHBO doos ligt en een handdoek?," vraagt ze dan. Ik knik.
    "Ik zal zien wat ik kan vinden en blijf jij maar van die T-shirt af daar werk in zo meteen wel aan," zeg ik en ga op zoek naar een EHBO kist. Ik loop de beneden verdieping volledig door en ik vind niks. Tot ik in een kantoortje kom Ik zie dat er verschillende soorten drank in stonden. Ik scan met mijn ogen razendsnel de inhoud en zie wat ik nodig heb. Tussen de sterke drank en mengdrankjes staan een paar flessen pure alcohol. Die kan je gebruiken om te ontsmetten. Ik loop nu naar boven en de kamer waarin ik wakker werd binnen en loop regelrecht naar de badkamer en haal er een paar handoeken. Er lagen er toch een deel. Dan loop ik naar de keuken en trek de kasten open. Ik bekijk de kast en vind, tot mijn verbazing en opluchting, een potje zout. Ik trek weer een sprintje en kom weer in de badkamer terecht.
    "Wel," zeg ik " ik heb alcohol gevonden die je kan gebruiken als ontsmettingsmiddel en propere handdoeken. Eentje zal moeten dienen als verband. En geef me dat shirt," vervolg ik en geef haar de fles en de handdoeken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    -Ik voel me zeer schuldig dat ik hier nog niet in heb gereageerd. Wat kan ik doen met Amy?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rupert Grint

    'Doe het dan in de badkuip, slimmerd,' zegt Helena en ze verschuift me. Ik bijt op mijn tong om niet te geen janken. Ik wou niet gaat huilen. Dat zouden die zingende apen alleen maar grappig vinden. Idioten dat het zijn. 'Wil jij kijken of hier ergens een EHBO doos ligt en een handdoek?' Vraagt Helena aan Logan. 'Ik zal zien wat ik kan vinden en blijf jij maar van die T-shirt af daar werk ik zo meteen wel aan,' zegt hij en hij rent weg. 'Ik wil weg hier.' Mompel ik onverstaanbaar. 'Meneer Bieber en die boyband moeten oprotten, ik mag hun niet.' Ik heb zo'n gevoel dat Helena me niet eens kan verstaan.
    'Wel, ik heb alcohol gevonden die je kan gebruiken als ontsmettingsmiddel en propere handdoeken. Eentje zal moeten dienen als verband. En geef me dat shirt,' zegt Logan en ik kijk hem aan. 'O, nee! Geen alcohol! Dat mocht je willen. Dat doet zo veel pijn!'roep ik even onduidelijk als net. Ik duw mijn shirt in Logans handen en grijp naar de riem. Mijn voet begon te tintelen en ik wil liever geen dood been. Ik haal de riem van mijn been en de wond begint weer erger te bloeden. 'Fack.' Mompel ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Logan Wade Lerman

    Rupert kijkt me aan en zegt: "O, nee! Geen alcohol! Dat mocht je willen. Dat doet zo veel pijn!" ik deed er een paar seconden over om het te ontcijferen en zie dat hij aan mijn riem begon te frunniken. Hij duwt het shirt in mijn handen en haalt de riem er helemaal af. Maar een paar seconden later begint het bloed weer vreselijk te stromen.
    "Fack," zegt hij. Ik kijk naar hem.
    "Oh gods, het is ofwel de alcohol en een nette propere wonde, of geen alcohol en een zwerende, geïnfecteerde, levensgevaarlijke wonde, aan jou de keuze," zeg ik en draai me om met het shirt in mijn handen. Ik spoel het shirt uit met koud water en doe er zout op. Zo had ik het als kind geleerd. Ik kijk niet naar wat de andere twee doen en concentreer me op wat ik bezig ben. Ik wacht even, geen idee hoelang, en spoel het geheel weer uit met koud water. Hmm, waarschijnlijk geen wasmachine, maar het resultaat ziet er best uit. Al wat je nog zag was een vage rode omtrek.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Helena Carter
    Logan was al snel weg om te zoeken, wat ik hem vroeg en ik streek even door Rupert zijn haar. Ik moest mijn best doen om hem te verstaan, maar ik begreep hem wel. 'We komen hier wel weg. En de eerst die nog eens naar tegen je doet, maak ik persoonlijk af.' We wisten allebei hoe ik kon zijn als iets niet ging zoals ik dat wilde of iemand onaardig deed tegenover mijn vrienden. En dan was ik niet al te aardig. Logan kwam terug en meteen begon Rupert te protesteren over de alcohol. 'Nee, hij heeft geen keuze, het moet ontsmet worden, of hij nu wil of niet.' Logan begon met het schoonmaken van Rupert zijn shirt, terwijl deze zelf, de riem van zijn been haalden. Ik pakten een handdoek en haalde eerst voorzichtig het overtallige bloed weg, zodat ik de won kon zien. Op de nog schone punt van de handdoek, goot ik wat alcohol. 'Even op je kaken bijten.' Mompelde ik zachtjes, voordat ik heel voorzichtig de wond schoon begon te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [DarkMark went Olympus]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rupert Grint

    Helena strijkt door mijn haar en ik glimlach triest. 'We komen hier wel weg. En de eerst die nog eens naar tegen je doet, maak ik persoonlijk af.' Zegt ze en ik grinnik. Ik wist hoe gemeen Helena kon zijn.
    'Oh gods, het is ofwel de alcohol en een nette propere wonde, of geen alcohol en een zwerende, geïnfecteerde, levensgevaarlijke wonde, aan jou de keuze,' zegt Logan, maar ik geef geen antwoord. 'Nee, hij heeft geen keuze, het moet ontsmet worden, of hij nu wil of niet.' Zegt Helena en ik zucht zacht. Ik knijp mijn ogen dicht als ze de wond schoonmaakt en ik pak iets waar ik in kan knijpen, zodra ze de alcohol op de doek heeft gedaan. De eerste aanraking is erg pijnlijk en ik knijp in het ding in mijn hand. 'Fuck,' mompel ik en ik voel een traan over mijn wang heen lopen. Dit is echt een rare situatie. Ik knijp harder in het ding en ik voel het kraken. Wat is het eigenlijk? Ik open mijn hand en zie een dooie muis. 'Iewl! Gadverdamme!' Roep ik en ik gooi de muis weg. Ranzig!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!