• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Personages:

    Jongens:
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | WishingLarry
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Ariana Grande | WishingLarry
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean



    Het begin:
    De kandidaten worden elk wakker in een van de slaapkamers, waar tevens een of twee van de andere beroemdheden te vinden zijn. Niemand weet wat er gaande is en de enige aanwijzing die te vinden is, is het witte vel papier dat op elke slaapkamerdeur is geplakt. De tekst die erop staat is niet bepaald veelzeggend, maar toch lichtelijk angstaanjagend. Er staat enkel ‘Speel’ op het vel geschreven, met een roodkleurige vloeistof dat overduidelijk ruikt naar bloed.

    De mensen die in welke slaapkamer te vinden zijn (Dit zijn geen vaste slaapplekken!):
    Slaapruimte 1: Rupert, Louis, Victoria en Amy.
    Slaapruimte 2: Niall, Justin, Cher en Ariana.
    Slaapruimte 3: Christopher, Logan, Helena en Jade.
    Slaapruimte 4: Harry, Jared en Emma.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rupert Grint

    'Boo' roept de Harry naar die Liam of Louis. Huh? Boo? Wat een rare bijnaam... 'Sla jezelf eens. Dit is geen droom. Dit is echt.' Zegt Harry tegen mij. Ik haal mijn wenkbrauwen op. 'Ik wil anders ook wel slaan. Dan kan ik tenminste iemand nog slaan en gelijk bewijzen dat het echt is.' Voegt Li-Lou- Liam of Louis daar aan toe. Wauw, zouden ze dat ook tegen hun fans zeggen? Wat een aardige band... 'Nee dankje,' zeg ik bot en ik loop de kamer uit. Jemig wat is het hier donker. Zijn hier geen ramen ofzo? Het enige licht komt van de kaarsen. Ik loop een stuk en loop dan naar beneden als ik tegen iemand aanbots. Ik weet mijn evenwicht te houden en kijk de vrouw aan. 'Helena!' Zeg ik opgelucht, blij dat ik hier niet alleen met One Direction zit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lil Twist ''Christhoper Chris''

    Geiriteerd kijk ik Justin vanaf de keuken aan. ''Het is niet grappig. Ze hebben ons ontvoert. Ze kunnen dus ook ons eten met gif gemaakt hebben'' Justin kwam ook de keuken in lopen. 'Je hebt gelijk, het lijkt wel een huis uit zestienhonderd' knikte Justin. ''Twaalfhonderd'' mompelde ik. Geamuseerd keek ik toe hoe hij de cornflakes in zijn mond stopte. Waarschijnlijk was de melk ook al over datum. Ik proestte het uit toen Justin alles in één keer uit spuugde. ''Was het lekker?'' grijns ik. 'Getverdemme' Ik knik begrijpend. ''Ik begrijp het helemaal'' grijns ik. Ik geniet toch echt wel stiekem van dit. 'Wat goor! Eww, argh, die nasmaak!' zijn gezicht vertrok. 'Ik vertrouw alles nu niet meer. Waarom kunnen we niet gewoon naar huis? Ze ontvoeren echt iedereen tegenwoordig' ik knik. ''Gelukkig heb jij als eerst geproefd'' lach ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkMark schreef:
    Logan Wade Lerman

    Ik wordt, zoals altijd, gedesoriënteerd wakker. Als ik zie dat er iets niet klopt kom ik recht. Ik moest toegeven, nu wist ik hoe het voelde als je ineens ergens terecht kwam en je niet wist waar. "Waar in godsnaam ben ik nu weer in beland?" mompel ik tegen mezelf. Ik kijk naar de deur en zie er een blad papier hangen met daarop in uitgeveegde letters 'speel' geschreven in inkt die overduidelijk bloed was. Ja nu wist ik helemaal hoe Percy zich de hele tijd gevoeld moest hebben. Ik spring recht en trek mijn jogging en shirt recht. Ben ik zo gaan slapen? Ik haal mijn schouders op en loop naar een deur in de kamer die uitkomt op een badkamer. Ik loop naar de wasbak en plens een handvol koud water in mijn gezicht. Oké, dit is dus geen droom. Ik loop weer de kamer in en zie twee meisjes liggen of zijn het dames? Whatever. Ik kijk naar een tweede deur en nieuwsgierig loop ik een gang op en zie diverse deuren en nog een meisje. Ik loop op haar af. Is dat Victoria Justice?
    "Hey, wat is dit? Want dit is zo niet normaal," vraag ik en kijk haar verwachtingsvol aan.


    Victoria Dawn Justice

    Ik liet me even zakken tegen de wand en sloot mijn ogen rustig. Ik was moe en had absoluut geen zin in geintjes. Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen en het liefst wil ik gewoon terug mijn bedje in en niet die van een vreemde. ''Kom maar tevoorschijn'' mompel ik. Het kon altijd nog een aflevering van een MTV serie zijn. "Hey, wat is dit? Want dit is zo niet normaal," Ik deed allebij de ogen weer open en keek de jongen voor me aan. ''Ik heb geen idee'' mompel ik. Ik liet me tegen de jongens voeten aanzakken. ''Ik ben moe'' gaapte ik. Het was waar. Ik was werkelijk doodop van de dag die ik gister heb gehad. Al weet ik niet zeker of het gister was. ''Ik heb wel al veel beroemdheden en onbekende mensen gezien'' mompelde ik met gesloten ogen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)

    Victoria Dawn Justice

    Ik liet me even zakken tegen de wand en sloot mijn ogen rustig. Ik was moe en had absoluut geen zin in geintjes. Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen en het liefst wil ik gewoon terug mijn bedje in en niet die van een vreemde. ''Kom maar tevoorschijn'' mompel ik. Het kon altijd nog een aflevering van een MTV serie zijn. "Hey, wat is dit? Want dit is zo niet normaal," Ik deed allebij de ogen weer open en keek de jongen voor me aan. ''Ik heb geen idee'' mompel ik. Ik liet me tegen de jongens voeten aanzakken. ''Ik ben moe'' gaapte ik. Het was waar. Ik was werkelijk doodop van de dag die ik gister heb gehad. Al weet ik niet zeker of het gister was. ''Ik heb wel al veel beroemdheden en onbekende mensen gezien'' mompelde ik met gesloten ogen.


    Logan Wade Lerman

    "Ik heb geen idee," mompelt ze nogal slaperig en ik trek een vragend gezicht. "Ik ben moe," zegt ze dan en gaapt uitdrukkelijk om haar woorden kracht bij te zetten. "Ik heb wel al veel beroemdheden en onbekende mensen gezien," zegt ze dan nog steeds mompelend met haar ogen gesloten. Nog meer beroemdheden? Dit wordt gewoon vreemder en vreemder met de seconde. Ik weet niet wat ik met haar aanmoet en blijf een beetje raar staan draaien op mijn voeten, tot ik een besluit neem.
    "Ik ga hier eens rondkijken want ik heb echt het gevoel dat ik een beetje gek wordt hier. Kom je mee?" vraag ik dan. Ik laat geen hoop doorschemeren, dat zou wanhopig klinken en dat wil ik echt niet. Ik kijk haar aan met mijn blauw-groene kijkers en wacht geduldig.

    [Ik ben waarschijnlijk pas vanavond weer online]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 8:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Helena Carter
    Ik slof rustig verder en heb geen flauw idee waar ik heen moet als er iemand tegen me aanbotst. 'Godver, kijk.' Ik val stil van mijn gesnauw als ik zie het het rupert is. 'Rupert!' Meteen voel ik een opluchting. Misschien was dit wel gewoon iets van Harry Potter. Ik vloog de jongen nog niet niet om zijn nek, maar gaf hem wel een knuffel. 'Jij weet vast wel wat ik hier doe en waar aspirines liggen?' Vroeg ik hoopvol. Ik had nog altijd knallende koppijn en ik wilde nu wel eens weten wat ik hier deed, of waar ik überhaupt was. Want ik had nog altijd geen flauw idee. Ik was alleen blij dat ik hier niet alleen was en ook nog eens met wen bekende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DarkMark schreef:
    (...)


    Logan Wade Lerman

    "Ik heb geen idee," mompelt ze nogal slaperig en ik trek een vragend gezicht. "Ik ben moe," zegt ze dan en gaapt uitdrukkelijk om haar woorden kracht bij te zetten. "Ik heb wel al veel beroemdheden en onbekende mensen gezien," zegt ze dan nog steeds mompelend met haar ogen gesloten. Nog meer beroemdheden? Dit wordt gewoon vreemder en vreemder met de seconde. Ik weet niet wat ik met haar aanmoet en blijf een beetje raar staan draaien op mijn voeten, tot ik een besluit neem.
    "Ik ga hier eens rondkijken want ik heb echt het gevoel dat ik een beetje gek wordt hier. Kom je mee?" vraag ik dan. Ik laat geen hoop doorschemeren, dat zou wanhopig klinken en dat wil ik echt niet. Ik kijk haar aan met mijn blauw-groene kijkers en wacht geduldig.

    [Ik ben waarschijnlijk pas vanavond weer online]


    Victoria Dawn Justice

    Ik wist echt niet wat te doen. Ik alleen met zo een vreemde jongen. Met ogetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan wanneer ik mijn ogen heb geopend. ''Misschien ben jij wel de ontvoerder'' Ik laat mijn ogen even langs de jongen gaan. Ik kende hem wel vaag ergens van maar plaatsen kon ik het niet. ''Ik ben Victoria'' mompel ik. ''Je mag me ook Tori noemen als je wilt.'' mompel ik nogsteeds met mijn ogen gesloten. Ik zat nog steeds met mijn hoofd tegen de jongens benen aan. ''Hoe heet jij'' besluit ik dan toch maar te vragen. "Ik ga hier eens rondkijken want ik heb echt het gevoel dat ik een beetje gek wordt hier. Kom je mee?"
    Ik voelde een paar ogen op me branden. ''Is goed'' gaapte ik waarna ik opstond en mijn hoofd naar achter liet zakken. Uiteindelijk voelde ik een pijnsteek door mijn been gaan. ''Awh'' mompelde ik. Ik was gewoon mijn evenwicht verloren toen ik naar achter ben gaan leunen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cher Lloyd

    Ik keek nog even met een vreemde uitdrukking naar Justin, die al snel weer met zijn beste vriend Twist vertrokken was. Mooi, nog meer beroemdheden. Ik begreep er nog steeds niets van.
    'Hoi.' mompelde ik, ook al was Justin allang vertrokken. Ik besloot uiteindelijk om zelf ook maar eens rond te gaan kijken, misschien was er een uitgang te vinden en stond ik dadelijk gewoon buiten.
    Ik slaakte een zucht en liep richting de deur, waar ik het briefje eventjes bekeek en één van mijn wenkbrauwen verbaasd optrok. Ik besloot om het maar te negeren en te hopen dat dit nog steeds een flauwe grap was, ook al begon het allemaal een beetje vaag te lijken.
    Ik opende de deur, stapte naar buiten en liet mijn ogen door de gang glijden, totdat ik stopte bij een nog onbekende jongen. Ik herkende zijn gezicht, maar zijn naam was me nog niet bekend.
    'Weet jij soms waar ik hier de uitgang kan vinden?' vroeg ik op een onschuldige manier, ook al zei mijn gevoel dat hij dat niet wist. Anders zou hij toch al lang weg zijn? Ach, van proberen was nog nooit iemand gestorven. 'Of in ieder geval een manier om hier weg te komen.'

    (Deze is als reactie op Styles, met Jared. De spoiler weigert het normaal neer te zetten.)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:26 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    Ik keek Louis eventjes met een doelloze blik aan, voordat ik toekeek hoe de roodharige acteur de kamer verliet. Hij zou ons wel niet zo aardig vinden. Ik begreep het wel, Louis en ik waren apart al vervelend op zijn tijd, maar als we samen waren was het enkel nog irritanter.
    Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen Louis tegen me aankroop. Mijn armen sloeg ik beschermend om hem heen en ik legde mijn kin op zijn schouder, terwijl mijn ogen in de richting van de deur waren gericht. Op deze deur stond precies hetzelfde berichtje als bij ons. Vreemd.
    'We moeten in ieder geval spelen.' mompelde ik als antwoord. 'Maar wat is de vraag.'

    -Kort, ik wist niks meer. ;p-


    Reading a good book is like taking a journey.

    FORUM DOED VREEMD


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    FORUM DOED VREEMD


    (Dat had ik al door. Ik ga Rutger een pb sturen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik weet niet hoeveel lijnen dit zijn want ik moet op ipod typen)

    Logan Wade Lerman

    "Misschien ben jij wel de ontvoerder," zegt ze terwijl ze me bekijkt. "Ik ben Victoria, ''Je mag me ook Tori noemen als je wilt," mompelt ze dan. Veel gemompel... "Hoe heet jij?" Vraagt ze dan met haar hoofd tegen mijn benen geleund. "Ik ben Logan, en je moet me niet anders noemen. Mijn vrienden noemen me soms voor de grap Percy maar dat beschouw ik niet als een bijnaam," vertel ik. Als ze instemt om mee op onderzoek te gaan gaapt ze en staat recht. Maar ze is duidelijk nog niet helemaal wakker, want ze valt bijna weer terug op de grond. Ik vang haar op en zet haar weer netjes terug op haar voeten.
    "Woah, niet vallen," zeg ik geamuseerd en laat haar pas los als ik zeker ben dat ze stevig staat. "Klaar?" Vraag ik dan en wacht op antwoord.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Praelectio schreef:
    (...)

    (Dat had ik al door. Ik ga Rutger een pb sturen.)
    (Word een beetje vreemd voor mij om een bericht te schrijven aangezien ik het dan niet kan lezen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Het kwam door mijn spoiler. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    DarkMark schreef:
    (Ik weet niet hoeveel lijnen dit zijn want ik moet op ipod typen)

    Logan Wade Lerman

    "Misschien ben jij wel de ontvoerder," zegt ze terwijl ze me bekijkt. "Ik ben Victoria, ''Je mag me ook Tori noemen als je wilt," mompelt ze dan. Veel gemompel... "Hoe heet jij?" Vraagt ze dan met haar hoofd tegen mijn benen geleund. "Ik ben Logan, en je moet me niet anders noemen. Mijn vrienden noemen me soms voor de grap Percy maar dat beschouw ik niet als een bijnaam," vertel ik. Als ze instemt om mee op onderzoek te gaan gaapt ze en staat recht. Maar ze is duidelijk nog niet helemaal wakker, want ze valt bijna weer terug op de grond. Ik vang haar op en zet haar weer netjes terug op haar voeten.
    "Woah, niet vallen," zeg ik geamuseerd en laat haar pas los als ik zeker ben dat ze stevig staat. "Klaar?" Vraag ik dan en wacht op antwoord.


    Victoria Dawn Justice

    Het valt me nu pas op dat ik aan de lopende band mompel. Maar dat doe ik altijd als ik moe ben. "Ik ben Logan, en je moet me niet anders noemen. Mijn vrienden noemen me soms voor de grap Percy maar dat beschouw ik niet als een bijnaam," ik grinnik even. '''Waarom?'' vragend kijk ik hem aan. ''Zoals Percy Wood'' grijnsde ik. De slaap begon uit mijn ogen te komen maar blijkbaar niet genoeg. "Woah, niet vallen," Ik sla een hand voor mijn mond ''Sorry'' mompel ik blozend. Wat was dat een schande! ''Nu ben ik echt klaarwakker'' glimlach ik. Deels is het gelogen want mijn lichaam voelt nog steeds heel zwak. "Klaar?" Ik knik. ''LEGGO'' glimlach ik en stap de trap af. ''Justin'' mompel ik verbaasd. ''Twist'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik ze aan. ''Jullie ook hier'' mompel ik met gefronste wenkbrauwen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rupert Grint

    Helena vloekt even, maar zodra ze mij herkent, zegt ze mijn naam en knuffelt me. 'Jij weet vast wel wat ik hier doe en waar aspirines liggen?' Zegt ze hoopvol en ik bijt op mijn lip. 'Geen idee, sorry. Ik werd wakker met zo'n One Direction gast op mijn kamer en toen kwam er nog een binnen. Nu wilt eentje mij slaan.' Ik was echt zo blij dat ik iemand kende. Dan ik niet alleen hier met vage bands zat. Een pijnscheut flitst door mijn knie als ik hem tegen de muur stoot. 'Auw...' Mompel ik zacht en ik duw tegen mijn knie. Mijn broek zit onder het opgedroogde bloed. 'Wat is hier gebeurd? Is dit zo'n vaag programma ofzo?' Ik was er ondertussen al wel achter dat dit geen droom was. Het was veel te echt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!