• Inleiding.

    Wat zou jij doen als je vast zou zitten in één huis waar geen regels zijn en geen uitweg te vinden is? Wat zou jij doen als je de opdracht kreeg om iedereen om je heen te vermoorden om je eigen hachje te kunnen redden? Al deze vragen zullen een antwoord krijgen, want jij bent uitgekozen om deel te nemen aan de Game Of Chess, een spel waar jijzelf een schaakstuk bent. Moord jij iedereen uit en probeer je als enige over te blijven in de hoop je familie en vrienden weer te zien? Of sluit je vriendschap, wordt verliefd en voordat je het weet vloeit je eigen bloed over de tegels? Niemand is veilig in dit huis. Schaakmat, mijn vriend.

    Uitleg.

    Het is de bedoeling dat er een gelijk aantal beroemdheden worden ontvoerd en in het huis van de Game Of Chess worden geplaatst. Jongens en meisjes van verschillende leeftijden vechten hier voor hun eigen leven. Doen ze dit niet? Dan hangen er vreselijke gevolgen aan vast.
    Je kan dit eigenlijk een beetje nemen als De Hongerspelen, maar dan op een iets andere manier. Hier weten de beroemdheden niet dat ze anderen moeten vermoorden, maar moeten ze hier zelf achterkomen. Eten, drinken en slaapplek is er voor iedereen.
    Ook zijn er twee extra personages, De Duivel en zijn rechterhand. De Duivel beslist over alles wat er in het huis gebeurt en als hem iets niet bevalt, kan hij dit zonder pardon veranderen. Gaat het moorden niet snel genoeg? Dan steekt hij hier een stokje voor. Vanuit De Duivel en zijn rechterhand wordt niet geschreven, zij geven enkel hints, aanwijzingen, beloningen en straffen.
    Het is dus de bedoeling dat er personages vermoordt gaan worden. Daarom heb je de toestemming om twee personages aan te maken en als een van je personages om welke reden dan ook overlijdt, heb je toestemming om een nieuw personage aan te maken. Er zijn genoeg beroemdheden, dus genoeg keus!

    Regels:
    - Je bent verplicht om minimaal vijf regels te schrijven. Als het eens niet lukt, kan dit natuurlijk gebeuren, maar maak er geen gewoonte van!
    - Seksueel getinte tekst is toegestaan, mits je het netjes houdt.
    - Ga enkel bij belangrijke dingen off-topic. De rest kun je allemaal in een gastenboek of inbox bespreken. Als je OOC gaat, doe dit tussen haakjes.
    - Maximaal twee personages per persoon, mits ze beiden van een ander geslacht zijn.
    - Hou het realistisch! Niemand overleeft alles en komt overal zonder kleerscheuren vanaf!
    - Het vermoorden van een personage gebeurt enkel in overleg.

    Personages:

    Jongens:
    Harry Styles | Praelectio
    Louis Tomlinson | WishingLarry
    Logan Lerman | DarkMark
    Niall Horan, gereserveerd |Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Rupert Grint | JamesPotter
    Justin Bieber | Appa
    Jared Leto | Styles
    Lil Twist | Faisean

    Meisjes :
    Cher Lloyd | Praelectio
    Jade Thirlwall, gereserveerd | Tomlinsonz Afwezig van 19 t/m 24 augustus.
    Ariana Grande | WishingLarry
    Victoria Justice | Faisean
    Amy Lee | Go
    Helena Carter | Styles

    De Duivel en zijn rechterhand (Vol!): Praelectio en Faisean



    Het begin:
    De kandidaten worden elk wakker in een van de slaapkamers, waar tevens een of twee van de andere beroemdheden te vinden zijn. Niemand weet wat er gaande is en de enige aanwijzing die te vinden is, is het witte vel papier dat op elke slaapkamerdeur is geplakt. De tekst die erop staat is niet bepaald veelzeggend, maar toch lichtelijk angstaanjagend. Er staat enkel ‘Speel’ op het vel geschreven, met een roodkleurige vloeistof dat overduidelijk ruikt naar bloed.

    De mensen die in welke slaapkamer te vinden zijn (Dit zijn geen vaste slaapplekken!):
    Slaapruimte 1: Rupert, Louis, Victoria en Amy.
    Slaapruimte 2: Niall, Justin, Cher en Ariana.
    Slaapruimte 3: Christopher, Logan, Helena en Jade.
    Slaapruimte 4: Harry, Jared en Emma.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Dat is het leuke aan logan hij is zo normaal)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 23:54 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Styles schreef:
    [weetje hoeveel geld er naar de platenmaatschappij gaat? Hun beheren zijn geld hoor. Daar heeft hij zelf maar wijzig over te zeggen. Hij zal vast rijk zijn. Maar hij zou veel rijker kunnen zijn. Daarbij. Denk ik dat Helena toch wel iets rijker is. En je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar iets wat Helena denkt.]
    [nee hoor. hij hoort bij de een van de rijkste beroemdheden en daar staat Helena niet in.\0


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [oke kan best kloppen. Maar zoals ik al zei. Je moet het je niet zo aantrekken.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [weetje hoeveel geld er naar de platenmaatschappij gaat? Hun beheren zijn geld hoor. Daar heeft hij zelf maar wijzig over te zeggen. Hij zal vast rijk zijn. Maar hij zou veel rijker kunnen zijn. Daarbij. Denk ik dat Helena toch wel iets rijker is. En je moet het niet zo serieus nemen. Het is maar iets wat Helena denkt.]


    [Oh lol, ik neem het niet serieus, ik ga liever op de feiten af. Hij heeft miljoenen, Google it. Een groot deel gaat naar z'n platenmaatschappij maar lang niet alles]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Faisean schreef:
    (...)[nee hoor. hij hoort bij de een van de rijkste beroemdheden en daar staat Helena niet in.\0


    [Ik zag net dat ie de rijkste tiener ter wereld was. Hoorde bij een of andere top tien website, ik denk wel dat het waar is maar een geleden stom ie op 2]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    [Oh lol, ik neem het niet serieus, ik ga liever op de feiten af. Hij heeft miljoenen, Google it. Een groot deel gaat naar z'n platenmaatschappij maar lang niet alles]


    [waarom ga je er dan zo op in? Het is maar iets wat Helena denkt. En oke, misschien zat ik fout. Lekker interessant. En dat is toch ook wat ze denkt. Hij zou veel rijker kunnen zijn. En lekker boeiend hoeve geld iemand heeft. Dan ben je nog steeds niet alles. Dus kunnen we nu gewoon verder?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 0:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Laten we gewoon Posts schrijven en ergens anders over de rijkdommen van je idool praten?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Styles schreef:
    (...)

    [waarom ga je er dan zo op in? Het is maar iets wat Helena denkt. En oke, misschien zat ik fout. Lekker interessant. En dat is toch ook wat ze denkt. Hij zou veel rijker kunnen zijn. En lekker boeiend hoeve geld iemand heeft. Dan ben je nog steeds niet alles. Dus kunnen we nu gewoon verder?]


    [Maar lieverd, dat zeg ik toch helemaal niet? Hij is voor mij alles, ja, omdat ie geweldig is. Dat is voor mij. En voor mij speelt geld geen rol, maar bij Justin's karakter is dat wel anders in deze RPG. Ik zei het alleen maar, hoef je niet zo opgefokt te doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DarkMark schreef:
    (Laten we gewoon Posts schrijven en ergens anders over de rijkdommen van je idool praten?)


    ['K ben voor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    [Maar lieverd, dat zeg ik toch helemaal niet? Hij is voor mij alles, ja, omdat ie geweldig is. Dat is voor mij. En voor mij speelt geld geen rol, maar bij Justin's karakter is dat wel anders in deze RPG. Ik zei het alleen maar, hoef je niet zo opgefokt te doen]

    [ik opgefokt? Jij bent het die er een probleem van maakt? Het interesseerde mij verder geen reet hoeveel geld die jongen heeft. En van mij mag je hem geweldig vinden, dat is echt helemaal aan jou en daar heb je mij verder niet over gehoord. Maar ik zoek verder geen ruzie ofzo en ik ben er nu wel een beetje klaar mee, dus mijn post komt eraan :3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Och och, het was net zo lekker rustig. Waarom laat je het niet gewoon rusten, dan? [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Helena Carter
    Ik grinnikte zachtjes. 'Meer dan jij denkt.' Misschien was ik niet zo rijk als hem. Geld had ik zeker. Daarbij, mijn geld was niet naar mijn hoofd gestegen. Bij hen duidelijk wel. Daarbij had ik enorm veel plezier in wat ik deed en ging het me daar toch net iets meer om. Ik was blij dat hij wegging anders had ik toch echt mijn nagels in zijn gezicht gezet. Ik walgde van zijn uitstraling. Hij dacht echt dat hij geweldig was. En waarom? Omdat hij kon playbacken op een podium? Ja, daar was echt veel voor nodig. Ik hielp Logan, om Rupert overeind te helpen. Ik had het echt te doen met die jongen. 'Hou hem vast.' Ik liep naar de deur, waar ik uit was gekomen en kwam terug in de slaapkamer ik keek even snel rond de enige deur open, die zich in de kamer bevond. Het was inderdaad een badkamer. 'Kom, hier is ook een badkamer.' Ik liep terug en ondersteunde Rupert.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Logan Wade Lerman

    Ik hou me buiten het gekibbel tussen Bieber en Helena. Ik haal mijn riem uit mijn broek. Vraag me niet waarom ik een riem rond een jogging doe. Gewoon niet vragen. Omdat hij bleef bloeden had ik zijn been afgebonden, maar niet te strak, we willen geen amputaties. En ik ondersteun hem weer.
    "Hou hem vast," beveelt Helena. Niet dat ik iets anders van plan was, maar ik verstevigde toch mijn grip om zijn schouders. "Kom, hier is ook een badkamer," zegt ze dan en ik laat een opgelucht zuchtje horen. Ik leg hem voorzichting neer en haal mijn riem van zijn been af. Als ik zie dat er een douchekop op zit draai ik de kraan open en laat het over Rupert's gewonde been stromen. Het liep wel allemaal op de vloer. Maar dat kon me niet schelen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rupert Grint

    Dus blijkbaar wilt Justin me uit mijn huis schoppen? Gaan goed met de zingende idolen... Dit is nou een van de redenen waarom ik acteur ben geworden, die mensen zijn veel aardiger. De andere reden is dat ik niet kan zingen. Justins vriend begint te lachen en Justin te zingen. Toen liepen ze gelukkig weg. Helena en Logan helpen mij overeind. Terwijl we naar de badkamer lopen, voel ik hoe ik duizelig en misselijk word. O, nee, ik ga niet flauwvallen. Dat mocht mijn been willen, ik blijf gewoon wakker.
    Zodra we bij de badkamer zijn aangekomen, haal ik mijn shirt van mijn been en trek Logans riem strakker aan. Logan pakt de douchekop en spuit op mijn been. 'Auw,' mompel ik zacht en ik vloek ook even. Ik vloekte niet vaak, maar dit deed gewoon echt enorm pijn. 'Bloody hell' zeg ik op een Ronachtige manier. Ik probeer te grijnzen, maar het lukt niet. 'Is het diep?' Vraag ik zacht en ik bijt op mijn lip.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Helena Carter
    Rupert zit uiteindelijk op de rand van de badkuip en ik protesteer als Logan de douchekop aanzet en alles over de grond loopt. Ron begint zacht te vloeken, maar het is echt even nodig. 'Doe het dan in de badkuip, slimmert.' Ik draai Rupert om, in de badkuip en pak de douchekop over. Omdat het water het bloed enkel verdunde en het dus nog erger begon te bloeden, kon ik niet zien hoe diep zijn wond was. Maar het moest wel eerst goed schoon. Het rood geworden water liep nu netjes naar het puntje en ik draaide het water uit. 'Wil jij kijken of hier ergens een EHBO doos ligt en een handdoek?' Vroeg ik aan Logan. Eerst moest de wond droog gemaakt worden en daarna goed verbonden. Want die riem kon niet te lang om Rupert zijn been zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''