• Hallo,

    Ik ben van plan om volgend jaar af en toe eens een handtas mee te nemen naar school.
    Nu vraag ik my af of het dan beter is om harde ringmappen te kopen in plaats van die "slappe" ringmappen?
    Want als je slappe ringmappen meeneemt in je handtas buigen die dan zo niet door waar door je bladeren slecht zitten en misschien rapper kapot gaan? Dus is het misschien beter om harde mappen te kopen

    (Ik hoop dat jullie mij snappen want het is nogal moeilijk uit te leggen)

    Als je een handtas meeneemt als schooltas kan je inderdaad beter een kartonnen ringmap meenemen, in plaats van zo van die plastieken ringmappen.


    Ex astris, sciencia

    Je gaat toch geen harde ringmappen in een handtas proberen te proppen? Zo'n plastieken kaftjes zijn over het algemeen dunner en nemen dus minder plaats in. Ik weet niet hoe groot jouw handtas is, maar ik denk toch dat een aantal harde ringmappen jouw handtas kapot kunnen maken vanwege de grootte en scherpere hoeken.
    En zo snel gaan je papieren in plastieken kaften niet kapot, denk ik. (:


    Let the Night embrace you

    Ik neem nu sinds vorig jaar een handtas mee voor mijn zeven vakken en ik ga je zeggen, één slappe map waar je alles in stopt is genoeg. Zelf heb ik ook een tijd gewoon bestekmapjes gebruikt en dat was eigenlijk nog het gemakkelijkste.


    comfort in c h a o s

    Mijn handtas was op school naar 1 jaar dood. Ik raad je geen handtas aan.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    Mijn handtas was op school naar 1 jaar dood. Ik raad je geen handtas aan.

    Ik heb nooit handtas genomen, maar ik zie het bij heel veel mensen. Plus, je krijgt er vaak een lamme arm van en als je m op je schouders doet, krijg je last van je schouders.


    Deep inside, I've never felt alive

    ABBA schreef:
    (...)
    Ik heb nooit handtas genomen, maar ik zie het bij heel veel mensen. Plus, je krijgt er vaak een lamme arm van en als je m op je schouders doet, krijg je last van je schouders.


    Klopt vooral op de fiets!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Neem dan een schoudertas met handvaten c: Dan belast je de tas minder én heb je niet zoveel last van je armen/schouders. Sowieso kun je de schouderband er vaak afhalen dus dan heb je in principe twee tassen in één :Y)


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    sappy schreef:
    Neem dan een schoudertas met handvaten c: Dan belast je de tas minder én heb je niet zoveel last van je armen/schouders. Sowieso kun je de schouderband er vaak afhalen dus dan heb je in principe twee tassen in één :Y)


    Was ik van plan :) nu nog een mooie en goeie vinden :)

    Ik gebruik zelf een buigbare map in mijn hand/schoudertas. De blaadjes blijven allemaal netjes en kreukelen niet, omdat de map daar niet ver genoeg voor doorbuigt. Het werkt prima bij mij.


    From these ashes, I will rise

    Ik vind harde map fijner aangezien die plastic altijd scheurde bij mij. De laatste jaar heb ik ook erg veel insteekmapjes met 2 gaatjes gebruikt. Maar ik denk dat het er ook een beetje aanligt wat jij fijn vind en hoeveel je erin gaat doen. Ik heb ook een plastic map maar daar zitten zes kleine boekjes in voor mijn opleiding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sagitta schreef:
    Je gaat toch geen harde ringmappen in een handtas proberen te proppen? Zo'n plastieken kaftjes zijn over het algemeen dunner en nemen dus minder plaats in. Ik weet niet hoe groot jouw handtas is, maar ik denk toch dat een aantal harde ringmappen jouw handtas kapot kunnen maken vanwege de grootte en scherpere hoeken.
    En zo snel gaan je papieren in plastieken kaften niet kapot, denk ik. (:


    i put the fun in funeral