• Hallo,

    Aangezien ik niet echt van dokters hou kom ik hier even rondvragen, misschien dat andere er ook ervaring mee hebben.
    Nu is het dus zo dat ik lichtelijk depressief ben door allerlei persoonlijk dingen. Maar sinds een week ongeveer heb ik regelmatig zwart voor mijn ogen en de hele dag door hoofpijn. Ook ben ik best wel moe. Het zwart voor de ogen is niet door te snel opstaan zoals vele misschien zouden zeggen. Ik voel me totaal niet goed en het feit dat mijn oudste broer in het ziekenhuis ligt in levensgevaar helpt ook niet.
    Misschien dat iemand een ideetje heeft wat het zou kunnen zijn of dat iemand er ervaring mee heeft?

    Dat zwart voor de ogen heb ik vaak.
    Meschien even liggen ?
    Beterschap!(flower)


    Queer zijn is gewoon alles

    Heb ik heel vaak last van, ik moet echt nog eens een keer mijn bloed laten onderzoeken. Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk dingen te eten waar ijzer en zit en probeer ik genoeg te drinken.
    Misschien is dat wat voor jou om te doen? En voor de stress zou je afleiding moeten zoeken.

    Een badje nemen om te onstspannen? Misschien komen dit allemaal wel door stress.


    -

    Verwelken schreef:
    Een badje nemen om te onstspannen? Misschien komen dit allemaal wel door stress.


    26 - 02 - '16

    Waarschijnlijk te weinig suiker in je systeem; drink wat meer cola of limonade.
    Als het aan blijft houden, kan het ook zijn dat je een bril nodig hebt/de sterkte van je bril niet goed is. Dit was bij mij het geval ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kan inderdaad door stress komen, maar het kan ook een wat serieuzere oorzaak zijn zoals iets met je bloed (te weinig ijzer etc.) Dus ik zou niet op ons vertrouwen en gewoon naar de dokter gaan. Die weet het in 10 minuten - vaak dan - te vertellen.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 17:42 ]


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    Kan inderdaad door stress komen, maar het kan ook een wat serieuzere oorzaak zijn zoals iets met je bloed (te weinig ijzer etc.) Dus ik zou niet op ons vertrouwen en gewoon naar de dokter gaan. Die weet het in 10 minuten - vaak dan - te vertellen.


    Enjoy life