• Heeft er iemand raad; het voelt alsof ik aan het dood gaan ben :'(

    Kweet nie wat te doen?


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Whitmore schreef:
    Zet een sterke pot thee, pak een paar plakken chocola en zet een mooie film op.


    Ga ik doen; dankje x


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Thysia schreef:
    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!

    Haha, this.

    En heel veel chocolade eten. Huilen is ook niet verboden en het belangrijkste: heel veel afleiding zoeken met je vrienden, familie, enzovoort.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Filettino schreef:
    Vooral jezelf de ruimte geven om te huilen en het niet wegstoppen. Maar vergeet niet dat je op een gegeven moment jezelf bij elkaar moet rapen en weer dingen moet gaan doen om jezelf af te leiden. Huil eerst de eerste golven van verdriet eruit, ga daarna dingen ondernemen (dat is dus ongeveer maximaal 4 dagen). Tuurlijk mag je dan nog wel 's erom huilen en ervan balen en je klote voelen, maar je moet wel door.

    Vervelend dat het uit is met je vriendje/vriendinnetje (,,lief'' is nogal uiteenlopend, sorry :c), ik hoop dat je je snel beter voelt.

    Beste advies wat je kunt krijgen. Gewoon lekker iets anders gaan doen.
    Thysia schreef:
    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!

    Beetje overdreven als je niet weet wat er gebeurd is. Je weet zijn reden niet waarom hij het uit heeft gemaakt.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zal je titel even aanpassen i.v.m. een spellingfout.

    Ot: Veel ijs en bergen chocolade eten. Een warme douch is ook aangenaam en zoek je vriendinnen op om je hart te luchten.
    Niets opkroppen, daar voel je je alleen maar slecht door.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zoals anderen zeggen: eet ijs.
    Geef het voor de rest een beetje tijd, het is aan het begin erg lastig maar 't zal vanzelf wel een beetje slijten.
    Sorry dat ik nu misschien wat hard overkom, maar ik heb dit zelf meerdere keren meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Veel ijs eten, janken, harde muziek zetten en vooral veel ijs eten. Werkte bij mij. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Time is the best healer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Pom schreef:
    Zoals anderen zeggen: eet ijs.
    Geef het voor de rest een beetje tijd, het is aan het begin erg lastig maar 't zal vanzelf wel een beetje slijten.
    Sorry dat ik nu misschien wat hard overkom, maar ik heb dit zelf meerdere keren meegemaakt.


    Hard maar waar x dankje.


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Vooral niet te overdreven doen. Een paar dagen verdriet hebben mag, maar ga je niet ineens dik eten of zo. Het leven gaat door, en na een paar dagen zal je dat weer moeten oppakken en weer dingen gaan ondernemen. Bel daarom eens wat vrienden/vriendinnen om je af te leiden?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat vervelend voor je. :(

    Verwen jezelf lekker. Neem een groot stuk chocolade, kijk een leuke film, ga iets bakken. Gewoon dingen die je kunnen afleiden. Praat erover als je daar behoefte aan hebt, met je moeder, met een vriendin, zorg dat je het kwijt kan en schrijf het anders van je af.
    Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat vervelend voor je. :(

    Verwen jezelf lekker. Neem een groot stuk chocolade, kijk een leuke film, ga iets bakken. Gewoon dingen die je kunnen afleiden. Praat erover als je daar behoefte aan hebt, met je moeder, met een vriendin, zorg dat je het kwijt kan en schrijf het anders van je af.
    Sterkte.


    Dankje xx


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ik geloof dat alles al is op genoemd, zo'n beetje. Ijs eten is een goeie, leuke dingen doen ook. Maar doe vooral dingen waarbij je niet teveel gaat nadenken over hem. Dus doe dingen die je met hem ook niet zou hebben gedaan.

    Ik weet niet of je ben & jerry ijs houd maar bij de Aldi hebben ze nu namaak ben & jerry ijs en die is erg lekker. Ik vind het in ieder geval lekker. Je kan natuurlijk ook water ijsjes eten.


    Physics is awesome

    Oh ja, probeer ook te ontspannen. Neem een lekker bad, spreek af met vriendinnen en kijk leuke films met ze (;


    26 - 02 - '16

    Veel huilen, dat werkt pas echt. Toen het met mijn ex uit ging heb ik gevreten wat ik kon maar het werkte juist tegendraads. lekker veel huilen, met vriendinnen praten, je hart luchten, en niet vergeten verder te leven en leuke dingen te doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    Veel huilen, dat werkt pas echt. Toen het met mijn ex uit ging heb ik gevreten wat ik kon maar het werkte juist tegendraads. lekker veel huilen, met vriendinnen praten, je hart luchten, en niet vergeten verder te leven en leuke dingen te doen.


    dankuwel x


    >*< \\***Firefly***// >*<