• Heeft er iemand raad; het voelt alsof ik aan het dood gaan ben :'(

    Kweet nie wat te doen?


    >*< \\***Firefly***// >*<

    zandkit schreef:
    Whitmore heeft gelijk doe dat! wat die gast betreft zeg dat hij een ongelofelijke sukkel is daar kan je later toch niks mee!

    Oh, je bent meteen een sukkel als je iemand dumpt? Oh ok, zal ik onthouden, schat. :')


    Take me to wonderland

    Wat rot voor je! Zoals eerder gezegd, kun je het beste gewoon een grote bak ijs en een grote reep chocola pakken, en je favoriete serie kijken. Hopelijk help het!


    Tijd voor koffie.

    rot voor je dat het uit is.... tip: doe alles waar hij een hekel aan had

    Father schreef:
    (...)
    Jij stelt wraak voor iets waarvan je niet eens weet waarom hij het gedaan heeft. Wauw :'D


    Ik ben wraakzuchtig :Y)
    Als iemand mijn hart zou breken dan zou ik ook iets tegen hem doen


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    FloppyFish schreef:
    (...)

    Ik ben wraakzuchtig :Y)
    Als iemand mijn hart zou breken dan zou ik ook iets tegen hem doen

    Hij heeft het gewoon uitgemaakt. Dat is al wat je op het moment weet. Soms is het uitmaken een betere beslissing dan gewoon verdergaan .


    Take me to wonderland

    Huilen. Oh en een nieuwe jongen zoeken. Beste manier om over een jongen heen te komen. (cat)


    -

    FloppyFish schreef:
    (...)

    Ik ben wraakzuchtig :Y)
    Als iemand mijn hart zou breken dan zou ik ook iets tegen hem doen

    Wauw, dat is echt heel laag van je :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Wauw, dat is echt heel laag van je :'D


    I don't care als jij dat laag vindt


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Thysia schreef:
    Een voodoo pop maken die op hem lijkt, laat je fantasie erop los!



    Haha dit^,^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    aahw en chocolade eten helpt bij mij ook altijd... Meid geen hand vol jongens maar een land vol jongens ;)
    en het is nooit leuk, maar er zijn zat leuke jongens die op jou vallen. Sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Pandor schreef:
    aahw en chocolade eten helpt bij mij ook altijd... Meid geen hand vol jongens maar een land vol jongens ;)
    en het is nooit leuk, maar er zijn zat leuke jongens die op jou vallen. Sterkte(flower)


    BEDANKT ^^


    >*< \\***Firefly***// >*<

    het beste wat je kunt doen is gaan sporten. dit maakt een stofje in je lichaam vrij dat je gelukkig maakt en voldoening geeft. daarnaast, ontwijk hem een beetje en probeer niet aan hem te denken. verwijder al zijn foto's, verwijder hem van facebook en alle social network sites, maak een soort bon fire, dus stook een vuurtje en gooi daar alles in wat je van hem kwijt wil. praat eens met je vrienden over je gebroken hart en kijk naar elke knappe jongen die je ziet en fantaseer over wat je met hem wel zou willen doen. dit werkt echt geweldig!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik heb hier geen ervaring mee, want de enige keer dat ik een "liefje" (humhum, dat was het eigenlijk niet echt, maar goed), was in het 1ste leerjaar, en we waren toen nog zo jong dat we het na de vakantie vergeten waren (:
    Maar goed, ik denk dat huilen gewoon erg veel deugd kan doen. Of gewoon buiten gaan en eens goed schreeuwen, dat doe ik ook altijd als ik kwaad/verdrietig ben en dat is een enorme opluchting.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb hier geen ervaring mee, sorry :c
    Maar zoals gezegd: misschien ijs eten, films kijken (kan juist een depressieve huilfilm zijn, maar misschien ook juist een film waar je happy van wordt?), spreek wat af met vrienden of familie, huil het uit, pak een warme douche, schrijf het van je af.. Iets in die trant?


    Inspiration can hit you any time

    Schrijven schrijven schrijven en je op schoolwerk storten :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.