• Heeft er iemand raad; het voelt alsof ik aan het dood gaan ben :'(

    Kweet nie wat te doen?


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Bel je vriendinnen op, pak een grote bak ijs en lucht je hart of kijk een film. Het liefst een niet te treurige film, maar liever een komedie. Huilen mag natuurlijk altijd, dat is juist heel goed.


    From these ashes, I will rise

    hmm zoals iedereen zegt: chocola, ijs, thee eventueel.
    En jezelf vooral de ruimte geven om er verdrietig over te zijn, misschien met een vriend/vriendin/familielid praten als je daar behoefte aan hebt (flower)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Rivaille schreef:
    Time is the best healer.


    This.
    Het kan maanden duren voor je over iemand heen bent, maar dat kan ook een paar dagen zijn. Huil, gooi alles eruit, en raap jezelf daarna bij elkaar. Doe leuke dingen met vriendinnen, eet chocola, doe dingen waar je vrolijk van wordt. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kijk films


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Verwelken schreef:
    Gewoon uithuilen & kilo's chocola.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Eerst uithuilen en ongelooflijk veel chocola eten, dan leuke dingen gaan doen met vrienden.
    Maar eerlijk gezegd heb ik geen raad, omdat het nog aan is tussen mijn eerste vriend en ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Toen ik en m'n ex uit elkaar gingen heb ik mezelf de eerste 2 dagen opgesloten, daarna moest ik wel naar buiten want ik moest naar school, toen heb ik met vriendinnen gepraat en leuke dingen gaan doen, en het was eigenlijk makkelijk, als je wat te doen hebt, denk je er niet aan, ik althans. Ik was zo druk bezig met allerlei dingen dat ik het totaal vergat. En geloof me het viel me zwaar, aangezien we zouden gaan samenwonen...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Toen ik en m'n ex uit elkaar gingen heb ik mezelf de eerste 2 dagen opgesloten, daarna moest ik wel naar buiten want ik moest naar school, toen heb ik met vriendinnen gepraat en leuke dingen gaan doen, en het was eigenlijk makkelijk, als je wat te doen hebt, denk je er niet aan, ik althans. Ik was zo druk bezig met allerlei dingen dat ik het totaal vergat. En geloof me het viel me zwaar, aangezien we zouden gaan samenwonen...


    Jua wij ook... ik was miss al te veel aan het plannen...


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Whitmore heeft gelijk doe dat! wat die gast betreft zeg dat hij een ongelofelijke sukkel is daar kan je later toch niks mee!


    You dare to gaze upon me?

    ijs chocolade jankfilms en een goede dosis vrienschap van je beste vriendin.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik moest eens 1 week van de cola afblijven en ja dat was dramatisch okay ff serieus ik zou wraak op hem nemen;)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    FloppyFish schreef:
    Ik moest eens 1 week van de cola afblijven en ja dat was dramatisch okay ff serieus ik zou wraak op hem nemen;)

    Jij stelt wraak voor iets waarvan je niet eens weet waarom hij het gedaan heeft. Wauw :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Jij stelt wraak voor iets waarvan je niet eens weet waarom hij het gedaan heeft. Wauw :'D
    ze is 14... wat verwacht je :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    SamiiMcClout schreef:
    (...)

    Jua wij ook... ik was miss al te veel aan het plannen...
    Lol.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Al je verdriet en/of woede op papier zetten. Ik heb op zo'n manier een kunstwerkje gemaakt (ik ben niet kunstzinnig)
    Foto's van hem versnipperen en als propjes weggooien.
    Chocola, heel veel chocola 8'D
    Quizletten ;'D
    en noujaa, gewoon niet te veel aan hem denken. Je bent nog jong, geniet van je leven ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~