• Titel zegt het al: Wat doe je nu?

    Na een 'lucht je hart topic' , 'Welk film heb je het laatste gezien' , 'Wat luister je nu' , 'Waar denk je aan bij de profiel van diegene boven je' , ' Wat zei je het laatste tegen' topic's vond ik een 'Wat doe je nu' topic wel missen. :'P


    -

    Luisteren naar atlas van coldplay, deze op repeat zetten, en een beetje -nogal- depri voor me uit staren / op het internet ronddolen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Huilen


    26 - 02 - '16

    drop eten,
    praten met een jongen uit mijn klas
    en luisteren naar muziek
    en net doen alsof ik aan het leren ben


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Rond zwerven op Q, muziek luisteren en Facebook-chat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit op Wattpad en Quizlet.


    | Reality is for people that lack imagination |

    College volgen en tegelijkertijd op Quizlet zitten.

    Oh; en lachen. Heel veel lachen.


    We need a bigger boat.

    In mijn tussenuur op Quizlet zitten. En wat huiswerk maken, maar dat is nu al allemaal af op Engels na en dat doe ik dadelijk en thuis wel, en de bel is net gegaan dus ik heb weer les. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    In mijn tussenuur op Quizlet zitten. En wat huiswerk maken, maar dat is nu al allemaal af op Engels na en dat doe ik dadelijk en thuis wel, en de bel is net gegaan dus ik heb weer les. :c


    Some people are art and do art at the same time

    Procrastinating!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Doelloos rondhangen op Q..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een pauze nemen van de voorjaars-schoonmaak. (Ookal is het geen voorjaar. Uhm, herfst-schoonmaak? Weekelijkse OCD-schoonmaak?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    In de wc van de school op Q zitten..


    Some people are art and do art at the same time

    Vervelen


    16 - 09 - '17

    Thuis op Quizlet, zo dadelijk weer naar school voor Duits.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doctor Who kijken <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel