• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Auw, fack dit. Waarom sla ik mijn mobiel in mijn gezicht. Nu heb ik een bloedlip


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben ik (uuh) (iets)


    I'm a girl in the world

    Ik ben moe.


    26 - 02 - '16

    Schrijven, schrijven, schrijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I hate you, writersblock!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    W00t nieuwe gif gemaakt


    :3

    Omg, nice work. M'n geliefde koffie over m'n twee-persoonsbed gemorst. Mot 'k 't schoonmaken + halve beker koffie. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    W00t nieuwe gif gemaakt


    :3


    Me gusta


    26 - 02 - '16

    May I cry? Am I allowed to?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Omg. It is.. real. You are really the one that got away. I had to say yes when I could.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    3 jaar samen met mijn vriend... meneer zit boven met een vriendin te skypen terwijl ik in mn eentje op de bank zit... dat doet best pijn =(
    goed heb nu een troost wijntje genomen, dit is serieus de eerste keer dat ik drink om te drinken.... sneu


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    3 jaar samen met mijn vriend... meneer zit boven met een vriendin te skypen terwijl ik in mn eentje op de bank zit... dat doet best pijn =(
    goed heb nu een troost wijntje genomen, dit is serieus de eerste keer dat ik drink om te drinken.... sneu


    Als mijn vriend dat zou doen zou ik em echt een tyfus klap verkopen xD Maar dat ben ik.

    OT: Morgen om 5 uur op staan x_x noess...ach donderdag vrij..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat feeling wanneer je met je tanden over een droog ijsstokje gaat.. ew

    Tonto schreef:
    (...)

    Als mijn vriend dat zou doen zou ik em echt een tyfus klap verkopen xD Maar dat ben ik.

    OT: Morgen om 5 uur op staan x_x noess...ach donderdag vrij..
    heeft toch geen zin, hoewel hij het echt verdiend.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    3 jaar samen met mijn vriend... meneer zit boven met een vriendin te skypen terwijl ik in mn eentje op de bank zit... dat doet best pijn =(
    goed heb nu een troost wijntje genomen, dit is serieus de eerste keer dat ik drink om te drinken.... sneu

    Ahhw, arm schatke. Ik zie je al helemaal lonely op de bank zitten met een wijntje. Kun je niet aan hem vragen of hij erbij wilt komen zitten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.