• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Remain schreef:
    (...)

    ... You.. do?
    Let's get married. Now.


    Laten we de ceremonie overslaan en gelijk naar sexytime skippen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Veronicas schreef:
    (...)
    Haha yush :3. Ik werd al bijna sad :c Hehe. Jij schrijft ook leuk!
    *doet een dansje* jeej voor ons


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Laten we de ceremonie overslaan en gelijk naar sexytime skippen!
    *loopt kamer in, laat doosje condoom achter, loopt kamer weer uit*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Laten we de ceremonie overslaan en gelijk naar sexytime skippen!


    GEEN seks voor het huwelijk Henry, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?


    i put the fun in funeral


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Remain schreef:
    (...)

    GEEN seks voor het huwelijk Henry, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?


    DAMNIT WOMAN. I need my sexytime.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Remain schreef:
    (...)

    GEEN seks voor het huwelijk Henry, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
    *loopt kamer weer in, pakt doosje condooms, loopt kamer weer uit*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    *ROFL*


    26 - 02 - '16

    Ik moet binnenkort eens met mijn vader afspreken. Niet omdat ik dat graag wil, maar omdat ik wil dat hij een huis voor me koopt zodat ik daar samen met een vriendin in kan wonen :'D Hij heeft in een dronken bui al eens gezegd dat hij dat wilde doen. DUS HET MOET (cat)


    -

    Ja... ik moet toegeven. The lone ranger is de beste film van 2013!

    Maar ja.... wat verwacht je dan met deppie depp jonge!! :]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about


    Avondsnacks, fuck yes!

    Zoo. Dat was me wel een avondje.. De schrik van m'n leven gehad. Paard struikelde over der eigen benen heen en viel voorover waardoor ik er ook van voren af viel/gleed... nog geprobeerd weg te komen, maar toch nog met mijn onderbeen onder het paard terecht gekomen en toen we lagen probeerde ze nog op staan alleen lukte dat niet en daarna lag ze angstvallig stil.. vanbinnen had ik een hartaanval.. dacht dat ze misschien der nek wel had gebroken ofzo.. bleek dat ze helemaal klem zat in der teugels en zich daardoor niet kon bewegen.. voor mij was meteen de ambulance gebeld en zelfs nadat er was doorgegeven dat ik gewoon kon lopen en ze rustig aan konden doen, kwam ie met loeiende sirene aan.. gelukkig niks gebroken.. paard heeft "gelukkig" alleen een lichte hersenschudding... maar pfoe.. wat avond... hoe was die van jullie??

    Stomme kut beugel.


    •*• Lululu •*•

    mismi schreef:
    Zoo. Dat was me wel een avondje.. De schrik van m'n leven gehad. Paard struikelde over der eigen benen heen en viel voorover waardoor ik er ook van voren af viel/gleed... nog geprobeerd weg te komen, maar toch nog met mijn onderbeen onder het paard terecht gekomen en toen we lagen probeerde ze nog op staan alleen lukte dat niet en daarna lag ze angstvallig stil.. vanbinnen had ik een hartaanval.. dacht dat ze misschien der nek wel had gebroken ofzo.. bleek dat ze helemaal klem zat in der teugels en zich daardoor niet kon bewegen.. voor mij was meteen de ambulance gebeld en zelfs nadat er was doorgegeven dat ik gewoon kon lopen en ze rustig aan konden doen, kwam ie met loeiende sirene aan.. gelukkig niks gebroken.. paard heeft "gelukkig" alleen een lichte hersenschudding... maar pfoe.. wat avond... hoe was die van jullie??


    Jeetje sterkte.

    Ot. Meh morgen ochtend dokter om half 9 :( geen zin


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial