• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Draculea schreef:
    (...)
    Nice. Origin is fijn, ik kreeg BF3 een tijd geleden gewoon gratis.
    Heb wel spijt van een aankoop van Simcity tho. Wat een kutspel. :\

    Zoiets had ik al verwacht ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)

    Voor 5 dollar. Yeah me.
    ik weiger dit jaar mee te doen aan de sale xD mijn salaris is altijd op daarna... urgh


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Hallo.. nieuwe dag. (bat)

    Ik kan nu nog hoogstens 5 uur en 56 minuten slapen. Oeps. Dat wordt slapen als ik terug kom van werk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Draculea schreef:


    Hallo.. nieuwe dag. (bat)


    Dag dag nieuwe dag


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Juist wanneer één van mijn favoriete liedjes op de radio komt, moet ik naar de wc >.<


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dat moment wanneer je hond naast je ligt en plotseling begint te grommen, bewegen en blaffen terwijl ze slaapt. :'D

    dafuq ik ben denk ik een onbewuste emo geloof ik, heb ineens een zwaar bloedende kras in mijn arm en ik heb niet gevoeld en weet niet eens hoe ik eraan kom... ._. ik ben raar


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb nagelpijn.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Buh... ik the lone ranger heeft me op een idee gebracht voor een story.

    En nee, het is in niks te vergelijken met de film... maar die twee stumpers van een indiaan en ranger hebben me wel op een idee gebracht:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh my. Een vriendin heeft zonet de leukste vent ooit aan de kant gezet omdat hij tijd met zijn zieke opa doorbracht. Alleen omdat ze hem te leuk vindt en er niet tegen kan om hem een dag niet te spreken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    G'night Quizlet


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I want sleep. Yush.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    Oh my. Een vriendin heeft zonet de leukste vent ooit aan de kant gezet omdat hij tijd met zijn zieke opa doorbracht. Alleen omdat ze hem te leuk vindt en er niet tegen kan om hem een dag niet te spreken.


    Oh, wat zonde!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    The Rum Tum Tugger is a curious beast (wbw)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.