• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn router heet nu Batcave en mijn extra wifi-spot heet Batman. (bat)

    Mijn haar ruikt lekker en is zoóóó zacht. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shut up youngster.


    No growth of the heart is ever a waste

    mismi schreef:
    Zoo. Dat was me wel een avondje.. De schrik van m'n leven gehad. Paard struikelde over der eigen benen heen en viel voorover waardoor ik er ook van voren af viel/gleed... nog geprobeerd weg te komen, maar toch nog met mijn onderbeen onder het paard terecht gekomen en toen we lagen probeerde ze nog op staan alleen lukte dat niet en daarna lag ze angstvallig stil.. vanbinnen had ik een hartaanval.. dacht dat ze misschien der nek wel had gebroken ofzo.. bleek dat ze helemaal klem zat in der teugels en zich daardoor niet kon bewegen.. voor mij was meteen de ambulance gebeld en zelfs nadat er was doorgegeven dat ik gewoon kon lopen en ze rustig aan konden doen, kwam ie met loeiende sirene aan.. gelukkig niks gebroken.. paard heeft "gelukkig" alleen een lichte hersenschudding... maar pfoe.. wat avond... hoe was die van jullie??


    Ehw, vallende paarden zijn zo eng he. Laatst nog ging een paard in mijn les onderuit, meisje lag voor een halve minuut doodstil op de grond, paard een hele schram over zijn been... Brr. Gelukkig is het goed afgelopen bij je :].


    i put the fun in funeral

    Ik voel me bekeken. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    I shouldn't have listened to this.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Deze week werk ik lekker wel 45 uur. Mhuauaua geld kom maar hier!


    -

    If I hide in "The Attic",
    I will never get to me.

    I found some rope on the floor.
    I have to build a trap.

    So I start on my machine,
    I am never to be seen.

    :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    omg ik hou van mijnvriend zijn werk hij ontwerpt machines voor koekjes fabrieken voor zijn werk. hij heeft een doos met chip ahoy chocolade koekjes mee genomen.4 smaken, triple chocolade, melk chocolade, havermoudkoekjes met chocolade en met m&ms. omg nom nom nom


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    You have such a great voice. «3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    - Dead Space
    - Dead Space 3
    - Burnout Paradise: The Ultimate Box
    - Crysis 2 Maximum Edition
    - Medal of Honor
    - Mirror's Edge
    - Battlefield 3
    - Sims 3 Starter Pack
    - Sims 3 Date Night DLC Community Key


    Voor 5 dollar. Yeah me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Steamsale? :'D

    Draculea schreef:
    ^ Steamsale? :'D

    Origin Humble Bundle


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Tonto: thnx. Ik ben vooral geschrokken, net zoals de meeste die aanwezig waren op stal.. ik had blijkbaar zo hard om hulp gevraagd, dat mensen binnen me gehoord hebben en aangerend kwamen..

    Sterktr bij de dokter morgen.. ik heb ze al gezien vandaag.. ach ja.. kan ik ook zeggen dat de ambulance met gillende sirenes voor mij kwam.. al was dat niet nodig...


    @Remain: ja, was zeker schrikken.. mijn eerste reactie was: mijn been, maar ik wist al heel snel dat daar eigenlijks niks mee aan de hand was, maar me paard begon steeds zwaarder aan te voelen, omdat ze dus niet kon opstaan. Maar ze lag heel stik en ik kon haar hoofd niet zien, dus ikdacht meteen omg nee. Ik dacht dat ze misscjien der nek gebroken had ofzo.. gelukkig bleek ze alleen vast te zitten in haar teugels en ikheb geluk dat ik nog geprobeerd had weg te komen.. anders lag ik er waarschijnlijk helemaal onder..

    Father schreef:
    (...)
    Origin Humble Bundle

    Nice. Origin is fijn, ik kreeg BF3 een tijd geleden gewoon gratis.
    Heb wel spijt van een aankoop van Simcity tho. Wat een kutspel. :\