• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Ik glimlach door Emma.o ' heb je anders zin om iets te drinken" ik knik ' dat isbgoed en ljkt me leuk' stem ik in. ' zeg dacht jik nou ook dat het joj broer en Avah waren maar ik wist niet dat hun dan zo goed bevriend waren' zeg ikje vriend wie is dat bezorgd en pak mijn mobiel. Ik sms naar Avah. : heey zussie met wie heb je nu afgesproken??: en ik verzend hem. Ik maakte me zorgen om avah maar als ik wat ervan zei dan wisten ze zeker datbik get was want ik am aan dat ze me hoorde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Ik glimlach door Emma.o ' heb je anders zin om iets te drinken" ik knik ' dat isbgoed en ljkt me leuk' stem ik in. ' zeg dacht jik nou ook dat het joj broer en Avah waren maar ik wist niet dat hun dan zo goed bevriend waren' zeg ikje vriend wie is dat bezorgd en pak mijn mobiel. Ik sms naar Avah. : heey zussie met wie heb je nu afgesproken??: en ik verzend hem. Ik maakte me zorgen om avah maar als ik wat ervan zei dan wisten ze zeker datbik get was want ik am aan dat ze me hoorde


    Emma Sarah Tomlinson

    Niall glimlachte en knikte. ' dat is goed en lijkt me leuk' zei hij en ik glimlachte en liep dan richting de keuken. ' zeg dacht ik nou ook dat het je broer en Avah waren maar ik wist niet dat hun dan zo goed bevriend waren' zei Niall en ik kijk hem even aan. "Het zou best kunnen."mompel ik en ga dan de keuken in en nam 2 tassen. "Heb je zin in Chocomelk?"vroeg ik Niall dan. Ergens zat ik nogsteeds met Louis en Avah in mijn hoofd ,zou het kunnen. Ergens wilde ik gaan kijken of hij niet in zijn bed zat ,maar dan had ik de kans betrapt te worden. Ik nam alvast al zo'n instand chocopoeder en wachtte nog even op Nialls antwoord af.

    (sorry kort :x)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:52 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    " het zou best kunnen" zegt ze en ik volg haar de keuken in. " wil je ook chocolade melk?" Ik knik. " dat lijkt me erg lekker ja" glimlachend kijk ik naar haar toe. Ik had nog steeds geen antwoord van Avah." Zullen we zo anders een film kijken of ga je liever naar bed toe? Ik snap het wel als je moe bent hoor" zeg ik haar. Ik hoor de magnetron piepen enpak de mokken eruit waardoor ik me eens weer verband aan de mokken die warmer dan gedacht waren. " ahh verdmme" zuchtend stopik de vinger in mijn mond omhet een beetje af te koelen. Ik zucht weer diep, af en toe was Avah echt onhandig maar ik kon er ook wat van hoor. Al was en bleef Avah onhandiger in alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte. "Dat lijkt me erg lekker ja" zei hij glimlachend ,ik deed nog melk in de mokken en stak die dan in de magnetron. ." Zullen we zo anders een film kijken of ga je liever naar bed toe? Ik snap het wel als je moe bent hoor" zei hij dan en ik glimlachte. "Ik kijk dolgraag een film met je."zei ik met een glimlachje. Ik hoopte dat ik dan dicht tegen hem een kon liggen. Ik zwijmelde een beetje weg in gedachten en werd wakker door het gepiep van de magnetron. Niall haalde de mokken uit ,die wast nog warm waren . " ahh verdomme" zuchte hij en stak zijn vingers in mijn mond en ik grinnikte zacht. "Kom steek ze onder koud water,dat ik beter."zei ik dan en deed alvast de kraan al open op koel water. Ik nam een handdoek en haalde de warme mokken eruit. "Wil je er mini marshmallowtjes bij?"vroeg ik hem dan met een glimlachje. "Als je wil ,mag je al een film uitkiezen hoor."zei ik dan met een glimlachje,hij wist vast wel waar de dvd's lagen ,aangezien hij hier best vaak kwam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Wie voor Alli? ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    Cailin Avalee Horan

    'We kunnen naar het strand gaan? Volgens mij is dat niet ver vanaf hier,' stelde Louis voor, waarop ik knikte. Een beter idee had ik niet. Als we mijn auto haalden, zouden Emma en het andere persoon dat misschien Niall was ons misschien zien en ik had geen idee waar we nog meer dichtbij waren, dus vertrouwde ik op Louis zijn richtingsgevoel. 'Is goed,' antwoordde ik dan ook. Hij draaide zich op en ging door zijn knieën.
    'Uw vervoersmiddel staat voor u klaar, mevrouw Horan. Spring er maar op, dat had je nog een keer te goed. Vorige keer was de rit namelijk snel afgelopen.' Ik grinnikte zachtjes. Daar zei ik geen nee tegen. Echter, net toen ik op zijn rug wilde klimmen, ging mijn mobiel twee keer af.
    'Wacht even, blijkbaar ben ik populair,' zei ik, waarna ik de berichtjes bekeek. Één van Niall en één van Brooke. De laatste besloot ik eerst te openen, aangezien ik niet wilde weten wat mijn broer wilde weten.
    Net gekust met Harry maar betrapt door Alli. What is wrong with me? x
    Verbaasd staarde ik naar het schermpje. Ze was betrapt... zou Alli al weten wat er in die kast was gebeurd? Wat als er in de vriendinnengroep een ruzie zou ontstaan alleen hierdoor? Meteen keerde het schuldgevoel jegens Emma en Niall terug, terwijl ik naar het berichtje staarde. Wat moest ik in vredesnaam terug sturen? Ik was zelf bijna net zo achterlijk bezig.
    Niks, niks. Je uhm... Vind je hem leuk? En hoe reageerde Alli? x
    Nu was het berichtje van Niall aan de beurt. Ik keek Louis even moeilijk aan en opende het.
    heey zussie met wie heb je nu afgesproken??
    Ik kreunde zachtjes en liet mijzelf op de stoep neerzakken. Het scherm draaide ik in Louis zijn richting, zodat hij het ook kon lezen. 'Wat moet ik in godsnaam antwoorden?' Moedeloos verstopte ik mijn gezicht in mijn handen. Ik was geen leugenaar, dit was niks voor mij. Weer trilde mijn mobiel en ik trok hem weer naar mijzelf toe. Mijn ogen werden groot, toen ik een berichtje van Alli zag verschijnen. 'Oh jippie, en alles wordt er alsmaar beter op.'


    Louis William Tomlinson.
    Avah wilde net op mijn rug klimmen, werden we weer onderbroken. Dit keer door haar telefoon, die twee keer af ging. Volgens mij was er iets dat niet wilde dat Avah op mijn rug zou zitten. Of het was gewoon toeval. Ik gok het laatste.
    Avah staarde verbaasd naar het schermpje en begon toen een berichtje terug te typen. Daarna opende ze de volgende, terwijl ze me eerst moeilijk aankeek. Iets zegt me dat dit tweede berichtje van Niall of Emma was.
    Na het gelezen te hebben kreunde ze zachtjes en liet ze zich op de stoep neerzakken. Ze draaide het schermpje in mijn richting. Ik boog iets voorover en las het. Het was van Niall.
    heey zussie met wie heb je nu afgesproken??
    'Wat moet ik in godsnaam antwoorden?' Ze verstopte haar gezicht in haar handen. Haar mobiel ging nogmaals af. Haar ogen werden groot. 'Oh jippie, en alles wordt er alsmaar beter op.'
    Ik zakte naast haar neer op de stoep. Zo te zien was het sms'je van Harry's zusje, Alli.
    Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar tegen me aan.
    'Het, ehm... Komt wel goed. Hoop ik.'
    Aan mijn stem was duidelijk te horen dat ik zelf niet in mijn eigen woorden geloofden. Wat ook zo was.
    Ik zuchtte diep. 'Misschien moeten we gewoon eerlijk zijn. Wie weet, misschien vinden Emma en Niall het helemaal niet zo erg als wij denken dat zij het vinden.'


    "Family don’t end in blood”

    Brookelle Payne.
    Zodra mijn mobiel trilde, opende ik de sms. Niks, niks. Je uhm... Vind je hem leuk? En hoe reageerde Alli? x Ik zuchtte en keek op toen Alli een eindje verderop op de stoep neerplofte. Ik ging haar gewoon negeren. Ik weet het niet, Avah. Hij werd kwaad omdat ik hem had "verleid", terwijl hij als eerste onder mijn shirt zat te graaien. Alli was ook kwaad. x Ik stond op en liep de straat uit, op naar een route die ik vaker gebruikte als ik Alli wilde verassen achterom. Na een eindje wandelen propte ik mezelf door de bosjes heen. Ik stond in de achtertuin.Ik opende stilletjes de achterdeur. Na even zoeken zag ik Harry staan. "Harry, het spijt me." zei ik meteen. "Ik weet dat ik fout zat. Maar toen je daar stond, je ogen zo dreigend dicht bij de mijne en je lippen zo dichtbij, kon ik het niet weerstaan." Het verbaasde me hoe makkelijk het eruit kwam. "Snap je het niet, Harry? Ik verleidde je omdat ik naar je hunkerde."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    "Ik kijk dolgraag een film met je."Glimlacht ze en vertrekt naar drommeland ". "Kom steek ze onder koud water,dat ik beter."zegt ze grinnikend en zet de kraan aan en ze pakt een handdoekje. Ik stop mijn vinger onder de kraan en zucht weer. Mijn vinger was erg rood geworden maar het zal wel niet erg zijn "Wil je er mini marshmallowtjes bij?"Ik begin te grijnzen met glunderoogjes. 'Heb je die???' grijnzend kijk ik haar aan. 'Van Avah mag ik ze niet omdat ik teveel eet volgens haar maar dat is niet want als ik te veel eet zal ik geen honger meer hebben maar ik heb altijd honger dus datk lopt niet' ik loop rood als ik merk dat ik qweer eens ratel. "Als je wil ,mag je al een film uitkiezen hoor." Ik doe mijn vinger/hand af die knalrood was en ren naar het kastje. Al snel heb ik mijn lievelingsfilm gevonden. 'ehmm vind je Grease ook leuk??" vraag ik beschaamd en word rood. Nee ik was nou niet een gemiddeld jongentje van mijn leeftijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chelsey Alli Styles

    Voorzichtig draaide ik mijn hoofd om Brooke beter te kunnen zien. Verbaasd keek ik naar de plek die leeg was. Ik zag nog net een stukje haar in de wind wapperen van achter een muur. Als een bezetene rende ik achter haar aan om het goed te maken. Ik duwde mezelf achter een muur toen ze een bosje in sprong. Zijn dat niet Harry's bosjes? Onopgemerkt dook ik ook in de bosjes in. Naar binnen ging ik niet. Dan zouden ze me horen. Ik hoorde Brooke wel praten maar wist niet precies wat ze zei. Zuchtend pakte ik mijn telefoon erbij. Kan ik komen Avah?. Het had geen zin om hier deheletijd te staan. Dat was tijdverspilling aangezien ik toch niks hoorde.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cailin Avalee Horan

    Louis liet zich naast mij neerzakken en sloeg zijn arm om mij heen, om mij tegen zich aan te trekken. Ik nestelde mij tegen zijn borst en genoot even van het veilige rustgevende gevoel dat hij mij bezorgde. 'Het, ehm... Komt wel goed. Hoop ik,' zei hij, maar het klonk niet erg geloofwaardig. Ik keek even naar hem op en glimlachte waterig. Het was echt een groot zooitje en dat kwam niet alleen omdat ik Louis leuk vond. Ik zou het vreselijk vinden, als mijn vriendinnen allemaal ruzie zouden krijgen. Misschien zouden Emma en Niall het nog wel begrijpen en konden we het beter vertellen? Het was beter dan de manier waarop Alli haar broer en Brooke moest betrappen.
    'Misschien moeten we gewoon eerlijk zijn. Wie weet, misschien vinden Emma en Niall het helemaal niet zo erg als wij denken dat zij het vinden,' zei Louis, alsof hij mijn gedachten kon lezen. Ik beet op mijn lip en staarde naar mijn mobiel.
    'Wat als ik nou gewoon zeg dat ik bij jou ben en we vanaf nu afspreken niet meer te liegen. Dan hoeven we ze niet opeens te shockeren of zo, maar zijn we ook gewoon eerlijk,' stelde ik voor. Mijn mobiel trilde ondertussen nog twee keer. Ik keek geïrriteerd naar het scherm en zag dat ik weer een berichtje van Brooke en Alli had.
    'Er is een ruzie ontstaan tussen wat mensen door wat er vannacht allemaal gebeurd is,' zei ik tegen Louis. 'En blijkbaar ben ik hun neutrale aanspreekpunt.'
    Misschien moet je dat eerst uitvogelen voor je hem nogmaals zoent of iets dergelijks. Als je hem echt leuk vindt en dat uitlegt aan Alli, zal ze het tenminste kunnen begrijpen. x
    Ik besloot Brooke maar wat wijze raad te geven in de hoop dat de ruzie dan zo snel mogelijk over zou zijn. Alli wilde hierheen komen. Ik draaide mijn schermpje weer naar Louis. 'Het spijt mij dat dit alles onze eerste date moet verpesten, terwijl jij het zo romantisch had gemaakt, maar blijkbaar ben ik nodig,' zei schuldig ik en keek naar de grond.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall stak zijn hand onder de kraan en ik hoorde hem zuchten. Als ik begon over de marshmallows begon hij te glunderen en had hij een grijns op zijn gezicht. 'Heb je die???'vroeg hij grijnzend en ik knikte ,waarna ik de zak uit een van de kastjes haalde.'Van Avah mag ik ze niet omdat ik teveel eet volgens haar maar dat is niet want als ik te veel eet zal ik geen honger meer hebben maar ik heb altijd honger dus dat klopt niet'ratelde hij en werd dan een beetje rood ,waardoor ik zachtjes lach. "Geen ,zorgen hier mag je ze wel."zei ik met een knipoog en deed dan een aantal van die zoetigheden in de mokken ,die al wat afgekoeld waren. Toen ik zei dat hij een film mocht uitkiezen ,was hij meteen al weg naar de woonkamer wat me deed grinniken. Ik liep met de mokken in mijn handen naar de woonkamer en zette die op het koffietafeltje. 'ehmm vind je Grease ook leuk??" vroeg Niall dan met blosjes op mijn wangen ,wat me deed gniffelen en glimlachen. "Ja erg leuk ,steek die er maar in."zeg ik met een glimlachje en plof dan in de zetel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson.
    Avah beet op haar lip. 'Wat als ik nou gewoon zeg dat ik bij jou ben en we vanaf nu afspreken niet meer te liegen. Dan hoeven we ze niet opeens te shockeren of zo, maar zijn we ook gewoon eerlijk,' stelde ze voor. Opnieuw ging haar mobiel af. Weer twee keer. Goh, ze is wel erg populair vandaag.
    Ze keek geirriteerd naar het scherm. Ik kon mee lezen dat ze van Brooke en Alli waren, maar wendde daarna mijn blik weer af. Meelezen was niet netjes.
    'Er is ruzie ontstaan tussen wat mensen door wat er vannacht allemaal gebeurd is,' zei ze tegen me. 'En blijkbaar ben ik hun neutrale aanspreekpunt.'
    Ze begon weer een sms'je terug te typen.
    Bij het sms'je van Alli draaide ze het schermpje weer naar mij toe. 'Het spijt me dat dit alles onze eerste date zo moet verpesten, terwijl jij het zo romantisch had gemaakt, maar blijkbaar ben ik nodig,' zei ze schuldig en keek naar de grond.
    'Het geeft niet,' zei ik geruststellend. Ik sloeg mijn andere arm ook om haar heen, zodat het veranderde in een omhelzing. Gewoon omdat ik dacht dat ze wel behoefte had aan een knuffel op dit moment.
    'Laat Alli maar hierheen komen. Als we het nu eerst aan haar vertellen? Dat is makkelijker dan het meteen aan Niall of Emma vertellen.'


    "Family don’t end in blood”

    Niall Horan

    'Geen zorgen hier mag je ze wel' zegt ze wat me doet grinniken. Met de mokken komt ze naar de woonkamer en kijkt naar de film. Ze gniffelt even en ik kleur alsmaar roder. . "Ja erg leuk ,steek die er maar in." Ik grijns en stop hem erin. Al hij begint trek ik het dekentje van de bank en trek Emma stevig tegen me aan waarna ik het dekentje om ons heen leg. Met mijn armen rond haar middel liggen mijn armen op haar buik. Zachtjes druk ik een kusje in haar haren waarna ik geboeid naar de film kijk. Natuurlijk kende ik de film allang uit mijn hoofd dus alle liedjes zong ik daarom ook zachtjes mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Het geeft niet,' hoorde ik Louis zeggen, waardoor ik mijn blik van de grond losscheurde. Hij sloeg zijn andere arm ook om mij heen, waardoor ik hetzelfde bij hem deed. Ik vroeg mij af hoe hij doorhad dat ik zoveel behoefte had gehad aan een knuffel, maar hield mij er niet al te lang mee bezig. Waarom konden we nou niet gewoon één avond gezellig met z'n tweeën doorbrengen?
    'Laat Alli maar hierheen komen. Als we het nu eerst aan haar vertellen? Dat is makkelijker dan het meteen aan Niall of Emma vertellen,' was Louis zijn voorstel ik knikte en maakte mij met veel tegenzin weer los uit de omhelzing om Alli te bellen, dat was iets makkelijker dan de hele tijd sms'jes sturen, aangezien we haar dan hierheen moesten krijgen, terwijl dit een random straat was.
    'Ik bel haar even. Hoe leg ik uit waar ze heen moet?' vroeg ik Louis, terwijl ik naar de pieptoon luisterde, die aangaf dat Alli's telefoon overging.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall kleurde nog een beetje roder en grijnsde dan ,waarna hij de cd instak.Niall nam het dekentje van de bank en trok me dicht tegen zich aan ,waardoor ik lichtjes begon te blozen en ,me dan dicht tegen hem aan nestel.Hij legde het dekentje om ons heen en zijn armen om mijn middel. Hij drukte een kusje op mijn kruin wat me nog meer deed blozen.Ik keek genietend naar de film en glimlachte toen Niall de liedjes meezong ,hij kon echt goed zingen ,net zoals mijn broer. Ik had 0,0001 % zangtalent ,waaruit je dus kunt opmaken dat ik totaal niet kon zingen. Ik drukte een kusje op zijn wang en glimlachte naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH