• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Chelsey Alli Styles- Geen inspiratie -

    Ik dook weer door de bosjes en stapte mijn auto in. Ik starte de moter en meteen hoorde je Cruise door de radio schallen. ''Make me cruise'' zong ik zachtjes. Ik wachte op een smsje an Ava. Ik verwachte dat ik mocht komen maar je wist niks zeker. Ik grijnsde even toen een liedje van RAGS opkwam. Een oude maar leuke film die was assepoester weerspiegelde. ''Time to stand out'' zong ik zachtjes. ''So look at me now'' Ik deed de radio iets zachter toen ik mijn Justin Bieber beltoon hoorde. ''If i was you're boyfriend'' snel nam ik op toen ik door had dat het Ava was. ''Hi'' zei ik.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall Horan.

    Emma word rood als ik haar tegen me aan trek en ze word nog roder door de kus. Ik voel een kusje op mijn wang en ik glimlach. 'sorry ik zing weer eens mee dat is echt mijn slechtste eigenschap ever' mompel ik me verontschuldigend. Als Avah hier was had ze me waarschijnlijk een klap gegeven. Ik wist dat ik wel een beetje kon zingen maar ik zong meestal alleen thuis hard op omdat ik wist dat Avah dat leuk vond als ik zong en gitaar speelde. Ik volg de film verder en zonder dat ik het merk begin ik hard mee te zingen bij I had the time of my live. Als ik door heb dat ik zo hard mee zing word ik knalrood. 'sorry' mompel ik beschaamd en peuter aan mijn nagels die ineens erg intressant waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Avah knikte en maakte zich los uit onze omhelzing, zodat ze Alli kon bellen. 'Ik bel haar even. Hoe leg ik uit waar ze heen moet?' vroeg ze mij, terwijl ze de telefoon tegen haar oor hield.
    Vlug legde ik het haar uit en besloot daarna Harry te sms'en. Ik wilde wel weten wat er allemaal aan de hand was, nu ik er niets meer van snapte.
    'Hazz.... What's going on?' typte ik, om daarna op verzenden te drukken.
    Ik tikte wat met mijn voet op de stoeprand, terwijl ik mijn blik op Avah wierp, die dus aan het bellen was.

    [Sorry, geen inspiratie.]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 8:43 ]


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Ik luisterde ingespannen naar wat Louis mij uitlegde en probeerde het te onthouden. Net toen hij klaar was, werd de pieptoon vervangen door de stem van Alli. Mijn blik was gericht op de handen van Louis, die blijkbaar iemand een sms'je stuurde. 'Hi,' was het enige wat Alli zei. Ik hoopte maar dat het goed zou komen tussen haar, Harry en Brooke.
    'Heee Alli. Je mag wel naar ons toekomen, maar ik ben niet thuis. Ik zit zeg maar op een random stoep. Maar ik kan je wel uitleggen waar ik precies ben?' sprak ik tegen haar door de telefoon. Nu kon ik niet meer terug, ik had het woordje ons al gebruikt, dus als ze niet al te onoplettend was, wist ze dat er iemand bij mij was. Ik hoopte maar dat ze niet zou flippen en zou zeggen dat ik mij moest schamen tegenover Emma en Niall. Dan zou ik het waarschijnlijk nooit meer durven vertellen, ook al haatte ik liegen dan nog zo erg.


    Happy Birthday my Potter!

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall glimlachte 'sorry ik zing weer eens mee dat is echt mijn slechtste eigenschap ever' zei hij verontschuldigend en ik glimlach naar hem. "Dat vind ik niet erg ,je kunt erg mooi zingen."glimlach ik naar hem en ik meende het ook echt. We volgden de film verder en bij het liedje I had the time of my life ,zong hij luid mee ,wat me deed grinniken. 'sorry' mompelde hij weer en werd weer vuurrood ,wat me deed glimlachen. "Je hoeft geen sorry te zeggen."glimlach ik naar hem. "Stiekem vind ik jou veel beter zingen dan Jonh Travolta."grinnik ik . Ik nam een slokje van mijn chocomelk en keek dan naar Niall. Hij was echt zo schattig en leuk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    "Dat vind ik niet erg ,je kunt erg mooi zingen."glimlacht ze waardoor ik weer rood word. Als ik me weer liet gaan glimlacht ze weer. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, Stiekem vind ik jou veel beter zingen dan Jonh Travolta' grinnikt ze en ze drinkt van haar chocolademelk en staart naar me. Met een ongemakkelijk gevoel kijk ik naar mijn drinken. 'ehm dankje' zeg ik zachtjes. Dat meende ze toch niet, ik zou dromen dat ik zo mooi kon zingen maar dat zou nooit lukken. Ik vis de marshmallows er met mijn lippen en tanden uit en kauw er kort op. Genietend van de smaak drink ik mijn choco op en glimlach. 'ehm en nu??' vraag ik zacht. De film was klaar maar Emma zag er moe uit. 'Hoe gaat we trouwens met Avah en Lou doen. We zijn bijna betrapt tenmiste ik denk dat het Avah en Lou zijn. Opzich als hun samen zouden zijn, wat ik niet zou begrijpen omdat ze mij alles verteld zouden wij ook samen kunnen zijn. Wij accepteren hun en zij ons maar hun zullen wel gewoon bevriend zijn ofzo' zeg ik zacht in mezelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chelsey Alli Styles - Ik weet niet hoeveel woorden 5 regels is dus sorry als hij te kort is -

    Ik tikte even met mijn nagels op het stuur aangezien ik best wel lang op Avah moest wachten. 'Heee Alli. Je mag wel naar ons toekomen, maar ik ben niet thuis. Ik zit zeg maar op een random stoep. Maar ik kan je wel uitleggen waar ik precies ben?' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar mijn telefoon. Ik grijnsde even en zette het toen op luidspreker. ''Zo ons hé'' Waarschijnlijk hoort ze in mijn stem dat ik nu grijns. ''En met wie had dit mevrouwtje nu een afspraak?'' Ik lach even en draai de sleutel van mijn auto door het slot zodat mijn auto aan gaat. ''Waar is Ons dan?'' ik zette de nadruk op het woordje ons.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall werd weer een beetje rood. . 'ehm dankje' zei hij zachtjes,hij leek er erg onzeker over.Ik nam mijn drankje en nam nog een slok. 'ehm en nu??' vroeg Niall dan zacht en ik haalde mijn schouders op. Ik had geen idee wat we nog konden doen, of wat hij wilde doen.'Hoe gaat we trouwens met Avah en Lou doen. We zijn bijna betrapt tenmiste ik denk dat het Avah en Lou zijn. Opzich als hun samen zouden zijn, wat ik niet zou begrijpen omdat ze mij alles verteld zouden wij ook samen kunnen zijn. Wij accepteren hun en zij ons maar hun zullen wel gewoon bevriend zijn ofzo' vroeg hij dan en ik beet zachtjes op mijn lip. De kans dat Louis en Avah misschien samen in de kast hadden gezeten en misschien ook nu een date hadden vond ik toch raar. Ik bedoel ,hun zijn net ons ,zij met mijn broer en ik met die van haar... "We kunnen hem bellen en het opbiechten."stel ik zachtjes en onzeker voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik zie dat ze begint na te denken en houd me stil, wie weet had zij dadelijk wel een geniaal plan. "We kunnen hem bellen en het opbiechten." zegt ze zacht en onzeker. Ik zucht en knik 'Avah gaat er sowieso achter komen. Ze heeft een een of andere enge gave waardoor ze altijd zie als er iets is, hoe ik me voel en als ik lieg. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor. Blijkbaar ben ik net een open boek. Of het is gewoon een meisjes ding want mijn vader leek het nooit door te hebben als ik loog maar mijn moeder wel dus dat is dan meer een meisjes ding of mijn vader is er gewoon slecht in dat kan ook' ik begin zachtjes onzeker te gniffelen omdat ik weer ratelde. 'Sorry als ik nerveus ben of niet weet wat te doen dan ga ik ratelen. Het is echt irritant hé? Ja dat is het ik weet het. Maar je mag me gewoon een klap geven hoor dat doen de jongens ook wel eens' ratel ik weer. 'nu deed ik het weer' mompel ik in mezelf 'Maar in elk geval ze komen er toch achter'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall zuchtte en knikte dan. 'Avah gaat er sowieso achter komen. Ze heeft een een of andere enge gave waardoor ze altijd zie als er iets is, hoe ik me voel en als ik lieg. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen hoor. Blijkbaar ben ik net een open boek. Of het is gewoon een meisjes ding want mijn vader leek het nooit door te hebben als ik loog maar mijn moeder wel dus dat is dan meer een meisjes ding of mijn vader is er gewoon slecht in dat kan ook' ratelde hij en gniffelde zachtjes. "Ja ,dat is waar ,ik heb Louis ook rap door."grinnik ik. Het was inderdaad een vrouwending... 'Sorry als ik nerveus ben of niet weet wat te doen dan ga ik ratelen. Het is echt irritant hé? Ja dat is het ik weet het. Maar je mag me gewoon een klap geven hoor dat doen de jongens ook wel eens'ratelde hij weer en ik grinnikte zachtjes. 'nu deed ik het weer' mompelde hij meer in zichzelf dan tegen mij 'Maar in elk geval ze komen er toch achter' zei hij dan en ik knikte even. "Ja dat klopt ,ik ga ze dan maar eens bellen."zuchtte ik en nam mijn mobieltje uit en drukte Louis nummer in. Ik haalde diep adem en drukte dan op bellen en zette hem dan ook op speaker.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    " ja dat is waar, ik heb Louis ook altijd snel door" ik vloek in mijn hoofd. " waarom heb ik een zusje" mompel ik. " maar als ik een broertje had dan kende ik jou niet" mompel ik in mezelf. " ja dat klopt ik ga ze maar eens bellen" zegt ze en neemt een hap lucht. Nerveus pak ik haar hand stevig vast. " hoe ga je het zeggen, gelijk met wat je wou zeggen? Eromheen draaien werkt denkk ik niet" zucht ik. Daarbij als ik er om heen draaide had mijn zis het nog steeds door dat ik iets verzweeg en wat ik kwijt wou dus echt nt zou dat niet bepaald hebben. " ik ben hier voor je" fluister ik zacht. Voor haar moest het moeilijker zijn, zij was het zusje ik was de broer dus dat was wel wat verschil


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Zo ons hé,' zei ze en ik kon gewoon horen, dat ze grijnsde. En dat terwijl ik langzamerhand buikpijn begon te krijgen van de zenuwen. 'En met wie had dit mevrouwtje nu een afspraak?' voegde ze er nog aan toe en lachte even, waardoor er ook een zenuwachtig lachje mijn mond ontglipte. Ik hoopte maar dat ze het begreep en niet boos zou worden, zeggen dat ik net zo erg was als Brooke of zo. Ik had immers alleen maar met Louis gezoend. Meer niet. Ik was hem niet besprongen of iets in die richting.
    'Waar is Ons dan?' Ik herhaalde de uitleg van Louis, zodat ze zou weten waar we waren. Waarschijnlijk had ze nu ook al door dat ik redelijk dicht bij het huis van Emma was. Straks dacht ze nog dat ik met Emma zelf was...
    'En dat is dus vlak bij het huis van Emma,' besloot ik dan ook te zeggen. 'En uhm...' Ik keek even onzeker op naar de blauwe ogen van de jongen naast mij. 'Niet flippen, maar ik ben hier met Louis, maar we doen niks raars hoor... we zitten hier. We wilden eigenlijk richting het strand lopen, maar toen sms'te jij,' perste ik redelijk vlot achter elkaar over mijn lippen. Ik kruiste mijn vingers, terwijl ik grondig hoopte dat ze niet zou flippen.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.

    Ik rekte me uit en liet me achterover in de bank vallen. What the hell moest ik nu doen? Plotseling hoor ik de achterdeur opengaan. Verschrikt kijk ik achterom.. Brookelle. "Harry, het spijt me." zegt ze meteen. Door haar heb ik nu ruzie met mijn zusje, omdat zij mij verleidde, en ja ik ging ermee in maar dan toch, ik ben een jongen. "Ik weet dat ik fout zat. Maar toen je daar stond, je ogen zo dreigend dicht bij de mijne en je lippen zo dichtbij, kon ik het niet weerstaan." Om eerlijk te zijn vind ik het nogal klinken als een romantisch boek. Misschien heeft ze wel zo'n boek gelezen, fifthy shades of grey bijvoorbeeld. "Snap je het niet, Harry? Ik verleidde je omdat ik naar je hunkerde." Ik fronsde mijn wenkbrauwen. Ze kan niet alles krijgen wat ze wil. “Dus je bent hier gekomen om je excuses te maken?” vraag ik. “Dat heb je net ook al gedaan in de slaapkamer?” Zeg ik dan ietwat gepikeerd.

    Brookelle Payne.
    Hij fronsde, en ik verwachtte dan ook niet het beste. "Dat heb je net ook al gedaan in de slaapkamer?" zei hij gepikeerd. Ik knikte en sloot mijn ogen, waarna ik hem weer aankeek. "Je was erg kwaad op me, en ik kan niet naar huis zonder dat je me niet meer veracht." Ik zuchtte. "Het is gewoon zo ingewikkeld. Je bent de beste vriend van mijn broer, en ik heb nu ruzie met Alli, omdat ik voor jouw kant koos. Ik snap mezelf gewoon niet meer, Harry." Ik nam plaats op een stoel. "Liam drinkt bijna nooit iets. De kans is gigantisch groot dat hij weet wat er tussen ons is gebeurd in die kast, en dat is ook een van de redenen dat ik steeds terugkom. Ik meid Liam, omdat ik niet wil horen dat ik me heb misdragen. Dat weet ik zelf ook wel. Ik ben gewoon een gigantische trut." besloot ik mijn verhaal, nu wat in een verdrietige stemming.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mabru went Leam.]


    Reality's overrated.