• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Delisha Malik
    "Wie weet..." begon Liam onschuldig. "Ahh, dat licht eraan."
    Ik trok een pruillipje, maar al snel verscheen een grijns op mijn gezicht. 'Hmm, ga je terug naar gisterenavond of hebben we het beide wel geleerd, al ben ik nog steeds niet helemaal bij. Nog wel bedankt voor het bijpraten.'
    Zijn blos word heviger door mijn woordeb en Liam keek verlegen weg. "Ehh, bedankt," zei hij zachtjes. Ik snapte hem wel en zijn reactie. Ik was natuurlijk het zusje van zijn beste vriend en hij de broer van mijn beste vriendin. Het was dan ook best een vreemde situatie over het algemeen, maar we zouden niet de enige zijn. Zeker niet als ik het hele verhaal net had gehoord.


    Liam James Payne

    Delisha trekt een pruillipje, die al snel veranderd in een grijns. "Hmm, ga je terug naar gisteravond of hebben we beiden wel geleerd, al ben ik nog steeds niet helemaal bij. Nog wel bedankt voor het bijpraten."
    Ik lach. "Ik heb mijn lesje zeker geleerd."
    Een beetje zorgen maak ik me wel op het moment over mijn zusje. Ja, ik ben boos op haar en dan vooral Harry. Maar dat betekend niet dat ik niet bezorgd over Brooke mag zijn, toch? Ik heb geen idee waar ze nu is. Misschien is ze wel in de sloot beland! Misschien is ze nu bij Harry! Misschien is ze ontvoerd! Misschien zelfs door buitenaardse wezens! De eerste gedachte maakt me nog bezorgder. De tweede maakt me ronduit kwaad. De derde maakt me bang. En de vierde laat me grinniken. Oké, dat laatste kan ik in ieder geval afstrepen.


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson
    'Spa fruit, alsjeblieft,' besloot Avah. Ik schonk het drankje in een glas en nam toen beide glazen mee naar de tafel, waar ik het glas ice tea bij mij neerzette en het glas spa fruit bij Avah.
    'Nou, eet smakelijk,' zei ik met een glimlach. Ik kon mijn ogen amper can Avah afhouden, maar af en toe toch maar naar mijn bord, omdat het haar vast op haar zenuwen zou werken als ik haar de hele tijd aanstaarde.
    Ik schepte voorzichtig een hap spaghetti op en stak het in mijn mond. Hmm, het was nog best goed gelukt, voor mijn doen dan.

    [Wieeeehieee, ik ben met B-Brave op de foto geweest ^^]


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    Ik keek toe hoe Louis het drinken inschonk en een glas spa voor mij neer zette. 'Dankjewel,' zei ik en ik schonk hem een glimlach, waarna ik een slokje van het drinken nam. Het glas zette ik vervolgens op een zo veilig mogelijke plaats, waar de kans zo klein mogelijk was, dat ik het om zou stoten. Ik kon immers nog wel eens onhandig zijn. Iedereen geloofde ook dat ik gewoon random in het zwembad was gedonderd, dat zei waarschijnlijk al genoeg.
    'Nou, eet smakelijk,' zei Louis. 'Eet smakelijk,' zei ik op zijn beurt en begon wat spaghetti om mijn vork te draaien. Het branderige gevoel, alsof er iemand naar mij keek, weerhield mij echter van het daadwerkelijk opeten van de spaghetti en ik gluurde onder mijn wimpers door, om Louis te zien kijken en vervolgens zijn ogen weer op zijn bord te richten. Snel stopte ik de hap in mijn mond, kauwde en slikte hem door. Hmmmm, het was lekker.
    'Het is heel lekker, Lou,' complimenteerde ik hem dan ook, toen ik de hap weg had gekregen. 'Bedankt dat je mij niet alleen laat eten en dat je ook nog voor mij kookt.'

    (Wat uhm... leuk voor je, haha)


    Happy Birthday my Potter!

    Skull schreef:
    Chelsey Alli Styles
    Glimlachend draaide ik de sleutel op zodat de deur open zou gaan. Zachtjes duwde ik de deur open. Verbaasd keek ik op toen ik Brooke haar stem hoorde. '''Brooke'' mompeld ik verbaasd. Ik liet mijn blik even glijden naar Harry die van zijn shirt ontdoen leek te zijn en naar Brooke die alleen nog haar BH aan had. ''Wat waren jullie aan het doen'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hun aan. Als zij op Harry was mocht ze me dat ook wel zeggen hoor. Ik wist donders goed wat ze aan het doen waren maar ik wou het liever uit hun eigen monden horen. ''Ik heb de tijd er voor hoor'' mompel ik.

    Zooo.

    Namens Angel, die forumban heeft.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte blij en nam mijn bord ,ik dronk mijn glaasje wijn leeg en keek even naar Niall ,die glimlachend en instemmend knikte om mijn idee. " dat ijkt me een erg leuk plan" zei hij en daarna vroeg hij de ober om de rekening. Even later ,kwam die terug en Niall betaald dan. Niall hielp me recht en nam mijn hand vast. Ik glimlachte en verstrengelde onze vingers met elkaar. We liepen het gebouw uit zo richting het strand ,die er echt prachtig en romantisch uitzag,de zon ging onder en een roze/oranje gloed bleef in de hemel hangen. Niall deed zijn schoenen uit en ik volgde zijn voorbeeld. Hij bengelde zijn aan elkaar gehangen schoenen over zijn schouder en hield die van mij vast. Samen liepen we over het strand richting het water. Het water voelde frisjes aan ,maar dat vond ik juist prettig. "Deze avond is echt geweldig."zeg ik glimlachend tegen Niall. Alles leek gewoon fantastisch en met hem erbij was het gewoon perfect. Ik ging met mijn hand door het water en spetterde dan wat naar Niall.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    Plotseling ging Brookelle van me af, waarna ze op rand van het bed ging zitten. "Harry, ik weet niet of ik dit wel kan. Ik bedoel, je bent onweerstaanbaar," het schaamrood steeg naar haar wangen. Ze ging verder en zei dat ze nogal onzeker was met jongens. "Daar merkte ik gisteravond niet veel van," floep ik eruit. Nu worden mijn wangen ook rood. Ineens gaat de deur open. Alls kijkt ons met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik knabbel op mijn duim, iets wat ik vaak doe als ik zenuwachtig ben. "'Ik heb de tijd er voor hoor'' mompelt ze als we beide niks zeggen. Eerlijk gezegt ging het me ook niet om Brookelle, maar ik deed het eerder voor mezelf. “We zaten gisteravond samen in de kast,” zeg ik dan.

    Chelsey Alli Styles

    Ik kijk ze één voor één aan. ''Gaat één van jullie nog praten'' Geiriteerd kijk ik ze aan en gooide Brooke haar shirt toe en Harry zijn broek en shirt. Ik wist bijna zeker dat Harry niet van Brooke hield en het alleen maar om de sex ging die ze bijna zouden hebben als ik niet naar binnen kwam.
    ''Je gaf geen antwoord op mijn vraag Harry'' sis ik. ''Wat deden jullie hier'' Woedend kijk ik hem aan. Mijn vriendin als sex paaltje gebruiken was al erg maar liegen was nog erger. ''Geef antwoord'' Met gespleten ogen kijk ik Harry aan. Hij was zenuwachtig anders zou hij niet aan het knabbelen zijn op zijn duim. Geiriteerd sla ik zijn hand uit zijn mond en kijk hem woedend maar toch ook nieuwsgierig aan. ''Zeg het nu'' doordringend kijk ik beide aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson.
    'Het is heel lekker, Lou,' complimenteerde ze mij. 'Bedankt dat je mij niet alleen laat eten en dat je ook nog voor mij kookt.'
    Ik glimlachte. 'Ik ben blij dat je het lekker vind. En ik had anders ook alleen moeten eten, dus zo houden we elkaar gezelschap.'
    Ik nam slok van mijn ice tea, maar slikte het iets te snel door. Hierdoor verslikte ik mij. Ik kon een flinke hoestbui niet tegengaan. Ik hield vlug mijn hand voor mijn mond. Gelukkig kon ik nog wel voorkomen dat het overige deel van de ice tea in mijn mond over tafel vloog. Dan was dit alles nog gênanter geweest. Ik schaamde me nu al zo, waardoor het me al helemaal niet meer lukte te stoppen met hoesten.

    [Haha, you don't know them/don't like them, right? Hehe :P]


    "Family don’t end in blood”

    Niall HOran

    Onze voeten raakte het water wat erg frisjes nog was. "Deze avond is echt geweldig."Glimlachend knik ik. 'Ik vond het ook erg leuk ' beken ik. Ze bukt en ik voel water in mijn gezicht. Lachend kijk ik haar aan. 'Het is dat ik je niet ziek wil hebben anders had ik je het water in gegooid.' zeg ik nep dreigend. Snel droog ik mijn gezicht met mijn shirt en glimlach 'kom ijsje' met haar hand verstrengeld rennen we naar de ijskar. Ik bestel de ijsjes en glimlachend lik ik er aan. 'Zullen we zo terug gaan? Het begint frisjes te worden en ik wil niet dat je ziek word' zeg ik bezorgd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    'Ik ben blij dat je het lekker vind. En ik had anders ook alleen moeten eten, dus zo houden we elkaar gezelschap.' Daar had hij gelijk in, maar toch vond ik het lief van hem. Ik nam nog een hap, toen Louis opeens een vreselijke hoestbui kreeg. Het hield naar mijn mening niet snel genoeg op, waardoor ik bezorgd overeind sprong en op zijn rug begon te kloppen. Vervloekte Ice Tea. Ik had echt geluk gehad, dat hij het niet over mij heen uit had gespuugd. Zo slim zou ik waarschijnlijk wel zijn geweest. Ik bedankte het universum even dat ik mij niet verslikt had.
    'Stik voorzichtig,' zei ik zachtjes en bleef kloppen. Hij leek nog niet helemaal te stikken, dus mijn mondhoeken waren bij mijn woorden ietwat omhoog gekruld. 'We willen je nog niet kwijt. Stel je voor, jongen overleden aan Ice Tea,' ratelde ik door, niet wetend wat ik verder moest doen.

    (Nou, ik heb een keer met Kaj op een verjaardag gezeten, hij is wel aardig, maar hun gezang... laten we het erop houden, dat ik nog een verjaardag had en ik daar met een aantal nogal veel lol heb gehad over hun stemmen, omdat ze veel door hun neus zingen.)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Avah sprong overeind en begon op mijn rug te kloppen. 'Stik voorzichtig,' zei ze zachtjes en bleef op mijn rug kloppen. 'We willen je nog niet kwijt. Stel je voor, jongen overleden aan Ice Tea.'
    Bij deze woorden moest ik moeite doen om niet te lachen, zodat ik niet opnieuw zou stikken. Toen het wel weer ging en ik op keek, zag ik dat haar mondhoeken iets omhoog gekruld waren. Ik keek haar quasi beledigd aan. 'Dus ik zit hier half dood te gaan, en jij zit me gewoon uit te lachen? Ik krijg jou nog wel, Cailin Avalee Horan,' zei ik grijnzend.

    [Tjaa... Maar ze zijn cutee ;3]


    "Family don’t end in blood”

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte glimlachend. 'Ik vond het ook erg leuk ' zei hij en ik glimlachte. Toen ik wat water naar hem gespetterd had keek hij me lachend aan 'Het is dat ik je niet ziek wil hebben anders had ik je het water in gegooid.'zei hij nep dreigend en ik giechelde even,waarna ik weer opstond. Hij droogde zijn gezicht af en ik hielp hem een beetje. 'kom ijsje' zei hij dan en ik glimlachde ,en daarna renden we naar de ijskar en bestelde Niall 2 ijsjes. Net als Niall ,at ik glimlachend van mijn ijsje. 'Zullen we zo terug gaan? Het begint frisjes te worden en ik wil niet dat je ziek word' stelde hij dan voor en ik knikte. "Ja is goed ,als je wil kun je nog even bij me binnen komen. Louis zit vast al in zijn bed."zei ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    "Ja is goed ,als je wil kun je nog even bij me binnen komen. Louis zit vast al in zijn bed." stelt Emma voor en vrolijk knik ik. 'Lijkt me leuk, het is dat ik niet weet of Avah weg is of niet dus ja.' Ijsje etend lopen we naar de auto en al snel rijd ik naar het huis van Louis. Ik zet de auto neer en kijk blij naar Emma. 'ik zal je fiets even pakken' Ik pak haar fiets eruit en zet hem neer en geef hem vervolgens aan Emma. ik kijk even rond en zie dat het langzaam aan begint te schemeren. 'Pff het begint gewoon koud te worden' zeg ik mopperend en gniffel even. Ik haal een hand door mijn haar en verstrengel mijn hand met Emma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cailin Avalee Horan

    Het leek weer helemaal goed met Louis te gaan, wat werd bevestigd door zijn quasi beledigde blik. Ik stopte dus met kloppen en stond nu een beetje te draaien naast hem. Niet zeker of ik wilde blijven staan, of weer op mijn plek moest gaan zitten. 'Dus ik zit hier half dood te gaan, en jij zit me gewoon uit te lachen? Ik krijg jou nog wel, Cailin Avalee Horan,' zei hij grijnzend, waarop ik hem met grote ogen aankeek.
    'Maar... maar... maar... Ik heb je geholpen en ik lachte je niet uit,' zei ik, waarop ik op zijn schoot ging zitten en mijn armen om zijn nek sloeg. 'Wil je mij alsjeblieft vergeven?' smeekte ik hem, waarop er een kleine glimlach om mijn lippen verscheen. 'Dan krijg je een kusje van mij.' Het viel te proberen. Straks werd ik weer in een zwembad gegooid of iets dergelijks en ik had met een kus ook al een koude douche weten te ontlopen.


    (Haha, ja, voor mij zijn ze een klein beetje ukkig :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Uhm, kunnen jullie even wachten met thuis komen. Louis en Avah hebben nog niet eens normaal kunnen eten...)


    Happy Birthday my Potter!