• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (Uhm, kunnen jullie even wachten met thuis komen. Louis en Avah hebben nog niet eens normaal kunnen eten...)


    "Family don’t end in blood”

    (hehe ,is goed ik wacht wel even ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson
    'Maar... maar...maar... Ik heb je geholpen en ik lachte je niet uit,' zei Avah. Ze ging op mijn schoot zitten en sloeg haar armen om mijn nek. 'Wil je mij alsjeblieft vergeven?' smeekte ze mij, waarna ze glimlachte. 'Dan krijg je een kusje van mij.
    'Vooruit dan, omdat je mij ook geholpen hebt net. Kom maar op met dat kusje.'
    Ik grijnsde licht naar haar. Ze kwam er wel gemakkelijk onderuit steeds, met al die kusjes van haar. Maar ik had liever een kusje dan dat ik 'wraak' nam, ook al kon ik daar ook wel weer om lachen.

    [Jij bent... *kijkt op profiel* 17. Hmm, ja, inderdaad. Maar ik ben pas 14, dus tjaa xd]


    "Family don’t end in blood”

    Cailin Avalee Horan

    'Vooruit dan, omdat je mij ook geholpen hebt net. Kom maar op met dat kusje,' zei hij, waarna hij licht naar mij grijnsde. Oeh, gelukkig. Geen koude douches en dergelijke. Ik beet even op mijn lip, voor ik voorzichtig voorover boog en mijn lippen zachtjes op die van hem drukte. Onmiddellijk ontplofte er weer een bom van vlinders in mijn buik. Ik wist mij echter nog wel in te houden en trok weer terug. Ik had immers "kusje" gezegd. Niks meer.
    Ik stond op van zijn schoot en ging weer op mijn eigen stoel zitten. 'Dus, kan meneer Tomlinson de rest opeten en drinken zonder te stikken, of moet hij gevoerd worden?' vroeg ik zoetjes met een lieflijke glimlach op mijn gezicht, alsof ik net helemaal geen plagerige opmerking had gemaakt.


    Happy Birthday my Potter!

    [lol wanneer kunnen wij verder, of hoelang denken jjullie nodig tge hebben dan kunnen hun wel wat rekken buiten met de fiets ofoz]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Geen idee... Maar jullie gaan telkens zo snel door alles heen 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Geen idee... Maar jullie gaan telkens zo snel door alles heen 0.0 )


    [We kunnen ook doen dat Lou en Avah na het eten ergens anders heen gaan, ofzo? Dan kunnen hun daarna gewoon naar huis.]


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    (...)

    [We kunnen ook doen dat Lou en Avah na het eten ergens anders heen gaan, ofzo? Dan kunnen hun daarna gewoon naar huis.]


    (Jup, dat kan ook. Alleen Avah haar auto staat daar wel... Maar anders staat die gewoon iets verderop geparkeerd, uit het zicht of zo.)


    Happy Birthday my Potter!

    Mouek schreef:
    (...)

    [We kunnen ook doen dat Lou en Avah na het eten ergens anders heen gaan, ofzo? Dan kunnen hun daarna gewoon naar huis.]
    eeehm dat kan wij dachten juist misschien is het grappig als ze elkaar bijna betrappen enz.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rider schreef:
    (...)

    (Jup, dat kan ook. Alleen Avah haar auto staat daar wel... Maar anders staat die gewoon iets verderop geparkeerd, uit het zicht of zo.)


    [Ze kunnen ook met Avah's auto ergens heengaan anders?]


    "Family don’t end in blood”

    (Praattopic mensen, daar kunnen we overleggen c; )


    Happy Birthday my Potter!

    IrishNialler schreef:
    (...)eeehm dat kan wij dachten juist misschien is het grappig als ze elkaar bijna betrappen enz.]


    [Hmm, ja, dat kan ook.]


    "Family don’t end in blood”

    [Ik kan het praattopic niet vinden? O.o. Sorry, hehe.]


    "Family don’t end in blood”

    Mouek schreef:
    [Ik kan het praattopic niet vinden? O.o. Sorry, hehe.]


    (Tadaaaaaaa)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Avah beet even op haar lip en drukte haar lippen toen zacht op die van mij. Al snel trok ze zich weer terug, waardoor het letterlijk een 'kus-je' was. Ze stond op van mijn schoot en ging weer op haar eigen stoel zitten. 'Dus, kan meneer Tomlinson de rest opeten en drinken zonder te stikken, of moet hij gevoerd worden?' vroeg Avah lieflijk met een zoete glimlach.
    'Nee hoor, meneer Tomlinson kan prima zelf verder eten en drinken,' zei ik beleefd terug.
    Ik eet rustig mijn bord leeg en wacht tot Avah die van haar ook leeg heeft.


    "Family don’t end in blood”