• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

    Ik zou gaan gillen aangezien ik verslaafd ben aan spa :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    Ik droomde ooit over One Direction die mij stalkte terwijl ik in mijn eentje de avond vierdaagse liep. Vooral Harry was irritant. Hij pakte mijn water af!


    Hahah, ik heb al is gedroomd dat ik verstoppertje fzoiets speelde met One Direction en Liam volgde mij steeds overal, niet dat ik dat erg vond xD


    16 - 09 - '17

    Scimmia schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

    Ik zou gaan gillen aangezien ik verslaafd ben aan spa :'D


    Ik schold hem uit voor oenemeloen. Toen gingen Liam en Louis mij beuken en ze riepen dat ik Harry niet mocht uitschelden. Niall stond telkens op mijn hak en Zayn was in Spanje.

    Ze liepen zegmaar als dit: ik ben dat middelste puntje.

    H .
    L. . .L
    N .


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik schold hem uit voor oenemeloen. Toen gingen Liam en Louis mij beuken en ze riepen dat ik Harry niet mocht uitschelden. Niall stond telkens op mijn hak en Zayn was in Spanje.

    Ze liepen zegmaar als dit: ik ben dat middelste puntje.

    H .
    L. . .L
    N .


    HAHAHAHA


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik schold hem uit voor oenemeloen. Toen gingen Liam en Louis mij beuken en ze riepen dat ik Harry niet mocht uitschelden. Niall stond telkens op mijn hak en Zayn was in Spanje.

    Ze liepen zegmaar als dit: ik ben dat middelste puntje.

    H .
    L. . .L
    N .



    Ik zeg het maar GENIALE DROOM!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xSunshineee schreef:
    (...)

    HAHAHAHA


    Toen zongen ze een liedje, One thing ofzo en ik kende dat lied niet. Ik had er nog nooit van gehoord. Toen ik Wakker was zocht ik het op en Zayn bleek echt in Spanje en de tekst van One thing klopte. Dat was creepy


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Toen zongen ze een liedje, One thing ofzo en ik kende dat lied niet. Ik had er nog nooit van gehoord. Toen ik Wakker was zocht ik het op en Zayn bleek echt in Spanje en de tekst van One thing klopte. Dat was creepy


    O___________o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Toen zongen ze een liedje, One thing ofzo en ik kende dat lied niet. Ik had er nog nooit van gehoord. Toen ik Wakker was zocht ik het op en Zayn bleek echt in Spanje en de tekst van One thing klopte. Dat was creepy


    Omg O_O


    16 - 09 - '17

    Ff de hond uitlaten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahahaha :'D Who want to see my new stuff :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Hahahaha :'D Who want to see my new stuff :'D


    Me!


    16 - 09 - '17

    Zooooo geen zin meer in werk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Check dit! George date Jesy van Little Mix!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Check dit! George date Jesy van Little Mix!



    I know, en Josh is waarschijnlijk ook aan het daten :C hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I know, en Josh is waarschijnlijk ook aan het daten :C hahaha


    Binnenkort allemaal bezet. Maar ik vind hun twee niet echt samen passen, mrja als zij gelukkig zijn


    16 - 09 - '17