• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    (...)

    Dat zeggen mij ouders altijd ;D


    Haha moh cutie toch koetsji, hahaha sorry


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha moh cutie toch koetsji, hahaha sorry


    Hey, hallow ik ben geen baby meer (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Hey, hallow ik ben geen baby meer (:


    (baby)


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    (baby)


    Ghihi love you too (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Ghihi love you too (:


    (K)


    16 - 09 - '17

    Whuuuuuuuuuuuuttttt mijn man bedriegt me! (huil)


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Whuuuuuuuuuuuuttttt mijn man bedriegt me! (huil)


    Wait, what?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Wait, what?


    Ohmygosh, nu ben ik ontroostbaar (huil)

    Liam werd vroeger 22x afgewezen door een wijf op school, nu is ie er gewoon bij. Tuurlijk nu wil je wel he, hij is beroemd .. -.-


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ohmygosh, nu ben ik ontroostbaar (huil)

    Liam werd vroeger 22x afgewezen door een wijf op school, nu is ie er gewoon bij. Tuurlijk nu wil je wel he, hij is beroemd .. -.-


    Euuh wat?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Euuh wat?


    Welk deel snap je ni?


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Welk deel snap je ni?


    Zo'n beetje alles


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Zo'n beetje alles


    Haha, ik leg t toch uit?

    Liam Payne weetjewel vond een meisje vroeger op school heel erg leuk en alle keren dat ie dr vroeg, dus 22x om precies te zijn wees ze hem steeds af en nu blijkt dat hij een relatie heeft met dat meisje. Is het niet vreemd dat ze nu opeens wel wil? Maarja wat wil je als Liam zo beroemd is.


    16 - 09 - '17

    Someone please help me!
    Ik zit met een jongen die (dacht ik ) verliefd op mij was en plotseling heeft een vriendin, niet dat ik dat erg vind. Maar ik voel me gebruikt of weet ik voel hoe ik het moet verwoorden. Maar die jongen praat nog steeds met me en iets te aardig naar mijn wil ondanks hij al een vriendin heeft. Dus kan ik er geen enkele goed woord uitbrengen en antwoord altijd boos of hard tegen hem, waar hij natuurlijk niet weet waarom. Wat moet ik doen?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, ik leg t toch uit?

    Liam Payne weetjewel vond een meisje vroeger op school heel erg leuk en alle keren dat ie dr vroeg, dus 22x om precies te zijn wees ze hem steeds af en nu blijkt dat hij een relatie heeft met dat meisje. Is het niet vreemd dat ze nu opeens wel wil? Maarja wat wil je als Liam zo beroemd is.


    Was dat die Daniëlle?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    Someone please help me!
    Ik zit met een jongen die (dacht ik ) verliefd op mij was en plotseling heeft een vriendin, niet dat ik dat erg vind. Maar ik voel me gebruikt of weet ik voel hoe ik het moet verwoorden. Maar die jongen praat nog steeds met me en iets te aardig naar mijn wil ondanks hij al een vriendin heeft. Dus kan ik er geen enkele goed woord uitbrengen en antwoord altijd boos of hard tegen hem, waar hij natuurlijk niet weet waarom. Wat moet ik doen?


    Oh dear, idk ;s
    Ik had zo'n jongen ooit die steeds terug naar me kwam als hij een meisje moest hebben, als ie dan een relatie had praatte hij nooit tegen me en als t dan uit was kwam ie soort van uithuilen en lief doen zoals 'Jij bent lief en jij bent mooi' en die shit ... Jongens, het is iets vreemds op aarde, haaha

    @Rani, nee want het is al een tijdje uit met Danielle.

    Ik ga nw topic maken

    Praattopic 7


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:22 ]


    16 - 09 - '17