• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Scimmia schreef:
    (...)

    Oeps ben nu pas wakker xD

    Maar ja dat mag :)

    Krijg binnenkort een brief met de uitslagen van een test van de kanker en of ik genezen ben of niet :'D
    En dit moet ik ook eventjes zeggen
    WAT EEN LEUKE USERNAME :"D


    Wacht... Je hebt kanker? Wow, dat wist ik niet. Beterschap!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Wacht... Je hebt kanker? Wow, dat wist ik niet. Beterschap!


    Dankje (: Maar waarschijnlijk hoop ik ben ik genezen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Oeps ben nu pas wakker xD

    Maar ja dat mag :)

    Krijg binnenkort een brief met de uitslagen van een test van de kanker en of ik genezen ben of niet :'D
    En dit moet ik ook eventjes zeggen
    WAT EEN LEUKE USERNAME :"D


    Oh ik hoop voor je dat je genezen bent! (:
    Dankje! x


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Oh ik hoop voor je dat je genezen bent! (:
    Dankje! x


    :'D

    Ow god ik verveel me dus ik ben weer die olimpische spelen aan het kijken en ik was bijna dit vergeten:


    Ow god ik was dus echt ff zo : O______________o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    :'D

    Ow god ik verveel me dus ik ben weer die olimpische spelen aan het kijken en ik was bijna dit vergeten:


    Ow god ik was dus echt ff zo : O______________o


    :8


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    :8


    Ik vergeet dingen snel xD En toen zag ik die bewegende meneer en ik schoot dus in de lach. En toen bedacht ik mij weer dat die gast ging springen en toen begon ik te roepen dat hij dat niet moest doen maar hij heeft nu al weer 2 keer niet geluisterd *schud hoofd dramatisch* En ik denken dat ouderen beter opgevoed waren. Luisteren is niet zijn sterkste vak -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ik vergeet dingen snel xD En toen zag ik die bewegende meneer en ik schoot dus in de lach. En toen bedacht ik mij weer dat die gast ging springen en toen begon ik te roepen dat hij dat niet moest doen maar hij heeft nu al weer 2 keer niet geluisterd *schud hoofd dramatisch* En ik denken dat ouderen beter opgevoed waren. Luisteren is niet zijn sterkste vak -.-''


    Haha


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha


    :Y) Ik ben lui. Ik ga de Londen Olympics opening ceremony kijken die ongeveer 4 uur duurt. Hoezo geen leven? xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    :Y) Ik ben lui. Ik ga de Londen Olympics opening ceremony kijken die ongeveer 4 uur duurt. Hoezo geen leven? xD


    xD


    16 - 09 - '17

    Ik was in Londen met de Olympische Spelen *O*
    Goedemiddag trouwens (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cenation schreef:
    (...)

    xD


    WHAAAAAAAAAAA EEN VLIEGEND VARKEN!!!! D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dinoshell schreef:
    Ik was in Londen met de Olympische Spelen *O*
    Goedemiddag trouwens (:


    Ik ook. (: We waren naar een volleybal wedstrijd geweest *O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SCHOTLAND :"D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    WHAAAAAAAAAAA EEN VLIEGEND VARKEN!!!! D:


    Dat doe me denken aan gosupermodel xD


    16 - 09 - '17

    Dinoshell schreef:
    Ik was in Londen met de Olympische Spelen *O*
    Goedemiddag trouwens (:


    Ayoo (doeg)


    16 - 09 - '17