• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Hahahaha :'D Ik ben nu echt facking gemeen. Arme JJ :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Hahahaha :'D Ik ben nu echt facking gemeen. Arme JJ :'D


    Huh?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Huh?


    16 - 09 - '17

    Ik heb een heel gemeen plannetje voor in de rpg. Nee ga hem nog niet vertellen (wbw)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Ik heb een heel gemeen plannetje voor in de rpg. Nee ga hem nog niet vertellen (wbw)


    :O


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    :O


    (pirate)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Ik heb een heel gemeen plannetje voor in de rpg. Nee ga hem nog niet vertellen (wbw)


    Ik denk dat het iets met acteren heeft te maken. Vanwege je reactie op mijn story


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik denk dat het iets met acteren heeft te maken. Vanwege je reactie op mijn story


    wat precies dan? Ik ben nu eigenlijk best wel gemeen. Maar ik heb ook medelijden met JJ. Ghehe xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    wat precies dan? Ik ben nu eigenlijk best wel gemeen. Maar ik heb ook medelijden met JJ. Ghehe xD


    Geen idee xd. Post je reactie maar gewoon xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ligt het aan mij of ik Q de laatste tijd zo saai en stil?


    16 - 09 - '17

    Niet alleen aan jou ^^ xD Maar als je sensatie zoekt. Waar Fasiaen is of Appa. Daar is sensatie:W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Niet alleen aan jou ^^ xD Maar als je sensatie zoekt. Waar Fasiaen is of Appa. Daar is sensatie:W


    Ja, vooral Angel kan er wat van xD


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ja, vooral Angel kan er wat van xD


    Haha ja :'D Best vaag dat ze Angel heet eigenlijk (bloos)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Haha ja :'D Best vaag dat ze Angel heet eigenlijk (bloos)


    xD


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    xD


    :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial