• De stelling van deze week luidt:
    Respect moet van twee kanten komen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vooral eens. Ik zou niet aardig zijn tegen iemand die gemeen is tegen mij.
    Maar ook al kan ik die persoon niet uitstaan, moet ik beter weten en wel aardig proberen te zijn...

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 12:54 ]


    Why so serious? :]

    eens dat is gewoon logica

    Helemaal eens. Als iemand grof tegen mij is, dan ben ik ook niet meer aardig!

    Helemaal mee eens

    Eens, dat lijkt me eigelijk voor elk normaal mens wel logisch:Y)


    YOLO, You Life Only Once

    Ja volledig mee eens. Het is verder ook lastig om iemand te respecteren wanneer diegene je zelf niet respecteert.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 21:02 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mee eens


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik weiger respect te tonen aan mensen die dat niet aan mij kunnen tonen, dus eens. Alsook verwacht ik geen respect van mensen waar ik grof tegen doe.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mee eens!
    Het heeft geen nu om een ander te respecteren terwijl die ander jou niet respecteert?!

    Haha, ik zie nu de hele tijd 'mee eens'-reacties, terwijl ik er niet volledig mee eens ben :Y). Waarom niet? Kijk even terug naar de reacties, dan zie je de mijne daartussen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LittleStars schreef:
    Helemaal eens. Als iemand grof tegen mij is, dan ben ik ook niet meer aardig!


    Dit + Als iemand zijn best doet voor mij, zal ik dat ook voor diegene doen. Als die dat niet voor mij doet, doe ik dat ook niet voor diegene.


    Yoooo. I'm Weird. :) xo Kiwi.

    Eens.
    Respect moet je geven en verdienen. Als je geen respect geeft vind ik persoonlijk dat je ook geen respect verdient. Je moet iedereen in zijn/haar waarden laten en alleen dan kun je respect verdienen.


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helemaal mee eens. Behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden en neem aan dat je met respect behandeld wilt worden. Je laat jezelf naar mijn idee ook wel heel erg kennen als je een ander niet met respect behandeld.

    Niallerslove schreef:
    Eens.
    Respect moet je geven en verdienen. Als je geen respect geeft vind ik persoonlijk dat je ook geen respect verdient. Je moet iedereen in zijn/haar waarden laten en alleen dan kun je respect verdienen.


    Kap eens met bumpen for christs sake.


    26 - 02 - '16