• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:34 ]

    Penthesilea schreef:
    (...)
    Mijn eerste meeting had ik toen ik volgens mij 14 was, en toen ging er een vriendin mee
    Ik heb in Utrecht al vaker mensen gemeet, ook sommige die vandaag komen
    En Tara is zelfs al een keer bij ons thuis geweest
    Maar in het begin vonden ze het ook niks

    Ja dat was de eerste keer dat ik buiten Bergen op een "meeting" ging. Maar toen vonden mijn ouders het goed omdat ik Sterre al min of meer kon. Daarna ben ik een keer naar Utrecht geweest met iemand waarmee ik heel veel skypete dus dat vertrouwden mijn ouders ook wel, min of meer. En nu mocht het gelijk omdat ze wisten dat Sterre er ook was en ik dan in ieder geval al iemand kende daar.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hmm, jah. Das dan wel handig :') Als Carmen ook zou kunnen hadden mijn ouders het ook goed gevonden, maar zij kan jammergenoeg dit weekend niet.


    Stenenlikker

    Romia schreef:
    Ik ben een beetje aan t twijfelen of ik wil komen,

    ik ben namelijk pas 14 en jullie allemaal al 16 :$

    + ik ben nogal onzeker dus ik weet niet of ik mezelf dit moet aandoen :$
    + ik kom uit Beesd/Geldermalsen c: wss is er niemand die daar vandaan komt hehe.

    Is er mis een groep waar ik in geplaatst kan worden?


    Ik ben zelf ook 15 en de eerste meeting is altijd eng, maar uiteindelijk is het superleuk (tenminste, ik heb nog nooit iemand gehoord die zijn eerste meeting niet leuk vond)

    Delahaye schreef:
    Hmm, jah. Das dan wel handig :') Als Carmen ook zou kunnen hadden mijn ouders het ook goed gevonden, maar zij kan jammergenoeg dit weekend niet.


    Zijn je ouders dan ook heel beschermend? Mijne eerst wel namelijk maar nadat ik onder andere al eens eerder iemand gemeet heb, of vijf uur lang met de trein heb gereisd en nog niet thuis kwam en half één s nachts opgehaald moest worden (looong story) of om drie uur s nachts van Scheveningen strand naar den Haag ben gelopen met een vriendin omdat t openbaar toen niet meer reed, hebben ze ingezien dat ik mezelf toch wel kan redden (; mss moet je ze laten zien dat je jezelf echt wel redden kunt een door gwn contact te houden dat ze zich gerust voelen? (:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 20:41 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Zijn je ouders dan ook heel beschermend? Mijne eerst wel namelijk maar nadat ik onder andere al eens eerder iemand gemeet heb, of vijf uur lang met de trein heb gereisd en nog niet thuis kwam en half één s nachts opgehaald moest worden (looong story) of om drie uur s nachts van Scheveningen strand naar den Haag ben gelopen met een vriendin omdat t openbaar toen niet meer reed, hebben ze ingezien dat ik mezelf toch wel kan redden (; mss moet je ze laten zien dat je jezelf echt wel redden kunt een door gwn contact te houden dat ze zich gerust voelen? (:


    Nah, ze vallen opzich wel mee. Mijn moeder boeit het bijvoorbeeld niet heel erg hoe laat ik thuiskom, zolang ik het maar niet té lang maak.
    Maar met dit soort dingen zijn ze toch wel voorzichtig, gewoon omdat je van te voren niet precies weet wie je ontmoet, ookal zie ik Quizlet zelf wel als veilig.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Nah, ze vallen opzich wel mee. Mijn moeder boeit het bijvoorbeeld niet heel erg hoe laat ik thuiskom, zolang ik het maar niet té lang maak.
    Maar met dit soort dingen zijn ze toch wel voorzichtig, gewoon omdat je van te voren niet precies weet wie je ontmoet, ookal zie ik Quizlet zelf wel als veilig.


    Ja dat begrijp ik wel^^ Hmm wel lastig succes ermee!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb mijn naam weer eens verandert. Dus Capaldi -> Festus


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Er komen nu zeker 11 (misschien 12) mensen en dat is veel :')

    De kans dat ik kom is zeer groot. Ik neem wel een vriendin mee though, zij heeft hier ook een account maar is al een tijd niet meer online geweest.

    Draculea schreef:
    De kans dat ik kom is zeer groot. Ik neem wel een vriendin mee though, zij heeft hier ook een account maar is al een tijd niet meer online geweest.


    Als je het wil kan ik 'misschien' weghalen :3

    Emiko schreef:
    Er komen nu zeker 11 (misschien 12) mensen en dat is veel :')

    Dat is inderdaad heel veel.
    Ik heb tegelijk heel veel zin in zondag en niet, natuurlijk is het deze meeting maar ook de laatste dag van de vakantie(no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tot hoelaat kunnen jullie allemaal blijven zondag?

    Maximaal om negen uur de trein pakken terug.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga echt rond een uur of 6 al weg, mijn reistijd is namelijk 3 uur en hi ik ben 21 dus ik voel me awkward dat ik een pedofiel ben HAHAHAH ):


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Emiko schreef:
    (...)

    Als je het wil kan ik 'misschien' weghalen :3

    Mag wel. ^^