• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb ook een grappige foto van een aap in een zoo waar ik ben geweest, zal ff zoeken


    16 - 09 - '17

    Laat zien :'D Zal ik nog een foto zoeken


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Goed kijken, haha


    16 - 09 - '17

    En een plassende en kakkende zebra, haha


    16 - 09 - '17

    Ik zie volgens mij dingen die ik niet hoor te zien xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Ik zie volgens mij dingen die ik niet hoor te zien xD


    HAHA


    16 - 09 - '17

    FML ik moet in het weekend in de Ardennen gaan werken en ik moet daar in een tent overnachten! Iets wat ik niet graag doe. Vertelt mijn baas met een big smile 'ja we gaan zaterdag lekker om half zeven vertrekken in de morgen en dan om 1uur (s'nachts) kunnen we stoppen en de volgend morgen om acht uur weer lekker opstaan....'
    Dus in het weekend ben ik hier niet te vinden.. --'


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    FML ik moet in het weekend in de Ardennen gaan werken en ik moet daar in een tent overnachten! Iets wat ik niet graag doe. Vertelt mijn baas met een big smile 'ja we gaan zaterdag lekker om half zeven vertrekken in de morgen en dan om 1uur (s'nachts) kunnen we stoppen en de volgend morgen om acht uur weer lekker opstaan....'
    Dus in het weekend ben ik hier niet te vinden.. --'


    :O


    16 - 09 - '17

    Look een sneak preview!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Phaha


    16 - 09 - '17



    GUYS GET A ROOM!!!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nouja zeg, haha xp


    16 - 09 - '17

    Eentje ging ook pissen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Eentje ging ook pissen :'D


    Lekker joh xD


    16 - 09 - '17

    Juist moet ik nog frans praten ook!


    '' Type Sangster if you can see this. "