• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Jacconator schreef:
    Juist moet ik nog frans praten ook!


    Beih


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Beih


    Jep.... dat het weekend, maar snel voorbij is!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Jep.... dat het weekend, maar snel voorbij is!


    Haha, arme jij


    16 - 09 - '17



    Volgens mij kunnen we George echt de kopie van Harry Styles gaan noemen.

    Eerst Jesy. En nu Selena. Wees trots!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    The fame gaat iets te ver in zijn koppie denk ik. (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    The fame gaat iets te ver in zijn koppie denk ik. (:


    Haha denk het ook :'D Vraag mij af wie het volgende prooi wordt :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Is het gedaan me Jesy dan ofwat?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Via Femke hoorde ik dat ze gekust hadden maar vrienden wilde blijven ofzo. Geen idee maar mij lijkt dat zo awkward gewoonweg. Je kust niet voor niks je beste vriend(in) en daarna doen alsof er niks gebeurd is -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Via Femke hoorde ik dat ze gekust hadden maar vrienden wilde blijven ofzo. Geen idee maar mij lijkt dat zo awkward gewoonweg. Je kust niet voor niks je beste vriend(in) en daarna doen alsof er niks gebeurd is -.-'


    Ik zou me vreemd voelen als ik met mijn beste vriend zou zoenen en dan vrienden blijven. Ik bedoel die verlangens zijn er dan toch nog steeds en zoals jij zegt is het awkward als ik hem terug zie en dan spookt die zoen bewust in mijn gedachten. Zo zou ik me dan toch voelen ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Ik zou me vreemd voelen als ik met mijn beste vriend zou zoenen en dan vrienden blijven. Ik bedoel die verlangens zijn er dan toch nog steeds en zoals jij zegt is het awkward als ik hem terug zie en dan spookt die zoen bewust in mijn gedachten. Zo zou ik me dan toch voelen ^^


    Een vriendin van me had een tijdje met een jongen uit onze vriendengroep. Toen ze uit elkaar gingen en vrienden besloten te blijven was het niet meer hetzelfde. Nu nog steeds niet eigenlijk.

    En dat zou ik ook hebben. Op dit moment ben ik blij dat ik en Dylan nooit beste vrienden zijn geweest. Of echt lang in de vriendenzone zaten :Y)
    Maar ik vind het ook niet echt kunnen eigenlijk. Geen idee waarom maar alsnog. Als Jesy nou gevoelens heeft/had voor George en hij flirt met elke celebgirl/girl die hij tegenkomt breekt hij toch wel een hart.

    Ja ik ben erg gesteld op mijn 4 little girls(cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Een vriendin van me had een tijdje met een jongen uit onze vriendengroep. Toen ze uit elkaar gingen en vrienden besloten te blijven was het niet meer hetzelfde. Nu nog steeds niet eigenlijk.

    En dat zou ik ook hebben. Op dit moment ben ik blij dat ik en Dylan nooit beste vrienden zijn geweest. Of echt lang in de vriendenzone zaten :Y)
    Maar ik vind het ook niet echt kunnen eigenlijk. Geen idee waarom maar alsnog. Als Jesy nou gevoelens heeft/had voor George en hij flirt met elke celebgirl/girl die hij tegenkomt breekt hij toch wel een hart.

    Ja ik ben erg gesteld op mijn 4 little girls(cat)


    Ik ben niet echt fan van hun, maar ik weet niet of George echt zo is. Het is nu eenmaal Paparazzi zodus,...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jacconator schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt fan van hun, maar ik weet niet of George echt zo is. Het is nu eenmaal Paparazzi zodus,...


    I'm a Mixer <3 Blijf het altijd haha xD Maar ze dragen wel teveel make-up :3
    Maar inderdaad. Zelf weet ik dat Hollywire en sugarscape én Hollywood life betrouwbare bronnen zijn dus daardoor kwam ik achter dit xD Maar het is en blijft papparazzi inderdaad


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    GEORGE FOEI! En die Selena is zo'n wijf die iedereen neemt die op dat moment populair is, das nu al wel duidelijk


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    GEORGE FOEI! En die Selena is zo'n wijf die iedereen neemt die op dat moment populair is, das nu al wel duidelijk


    Inderdaad. Ook toekomstige verloofde mannetjes :'D
    Maar ze heeft wel leuke liedjes :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kan iemand voor mij even vragen aan Big1dfan waarom ze me geblokt heeft? Ze vroeg of ze mij wat kon vragen in mijn gb en toen ik wou antwoorden zag ik dat ze me geblokkeerd had.


    16 - 09 - '17