• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 0:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Even snel berichtje hier posten, zodat ik eindelijk kan gaan slapen. Woohooo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom mis ik altijd mijn mooie aantal posts? (huil)


    -

    Tayniss schreef:
    Waarom mis ik altijd mijn mooie aantal posts? (huil)

    I feel your pain.
    M'n 11.111e post gemist, damn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo hoofdpijn.. Hopelijk vannacht eens goed slapen.

    Barnabas schreef:
    (...)
    I feel your pain.
    M'n 11.111e post gemist, damn.


    Man, that sucks. Ik zat het uit alle macht in de gaten te houden. (no_chears)


    -

    Sp33dy, you bastard. :'D

    Father schreef:
    (...)
    Nou, zover ik weet mag dit kleine beetje wel. Toen ik daar wat over zei werd ik op mijn vingers getikt. Goed, dat van het vorige topic ging inderdaad te lang door, maar nu zie ik nog geen probleem.
    Dat bedoelde ik ook :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat bedoelde ik ook :)

    Ah, I see :Y)

    OT: Gedicht gaat lekker :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja natuurlijk, ik heb weer honger.(no_chears)

    meh, hoofdpijn (no_chears) Mss ook te lang achter de laptop gezeten.


    -

    Morgen krijg ik mijn tablet *O*


    Life is hard and then we die

    Die Amerikanen hebben echt onaangekondigde reclames die abrupt beginnen en ophouden :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zit echt te twijfelen welke tas.... deze of deze? Ja ik twijfel echt en ik schaken jullie hulp in enkel omdat het me oplucht.(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik zit echt te twijfelen welke tas.... deze of deze? Ja ik twijfel echt en ik schaken jullie hulp in enkel omdat het me oplucht.(cat)

    2. Ik vind bij de eerste die print niet zo.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik voel mij nu echt slecht. Moet over 4 en een half uur weer opstaan en dan gelijk van alles doen. En ik slaap maar niet xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial