• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (2/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (8)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle
    Bryan Cooper - Pom
    -Rafael Montrose - HippieDream

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Mabel Aurora Winter - Roww
    -Lilith Stone - Pom
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ailurophilia schreef:
    Oh mijn god. De kat van een vriendin waar ik nu ben eet botten. Hij is nu al halverwege een kippenbotje. Dit is toch niet normaal o.O


    Dat is hartstikke slecht voor dat beest! D:
    Kippenbotten splinteren! Dat gaat vast zitten in zijn keel, maag en darmen! Arm beest!
    Ook kunnen ze dat niet verteren, dus dat is echt niet goed dat ie het eet!


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Dat is hartstikke slecht voor dat beest! D:
    Kippenbotten splinteren! Dat gaat vast zitten in zijn keel, maag en darmen! Arm beest!
    Ook kunnen ze dat niet verteren, dus dat is echt niet goed dat ie het eet!


    Ik weet. Maar hij is niet te stoppen o.O


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet bot overkomen maar jullie spammen dit topic ook al vol met berichten terwijl iemand nog haar rol moet invullen..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ik weet. Maar hij is niet te stoppen o.O


    Pak en plantenspuit en spuit ehm nat tot ie los laat, want dat beest kan er dood aan gaan.. Hij kan er in stikken, of z'n keel/maag/darmen gaan open en/of helemaal kapot.. Dan kun je ehm laten inslapen :l

    Faisean, we mochten van Sam hier kletsen tot zij terug kwam vanavond x'd
    We got her permission c:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:02 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Pak en plantenspuit en spuit ehm nat tot ie los laat, want dat beest kan er dood aan gaan.. Hij kan er in stikken, of z'n keel/maag/darmen gaan open en/of helemaal kapot.. Dan kun je ehm laten inslapen :l


    We hebben de botten al afgepakt. Hopelijk gaat hij ze nu niet uit de vuilnisbak vissen. Ik ben blij dat mijn eigen kat dit niet doet.


    26 - 02 - '16

    Inderdaad O.O De hond van mijn oom had een kippenbotje van tafel gepakt, opgegeten en later geopereert want het botje zat in twee stukken vast in zijn slokdarm O.O arme Baila :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    We hebben de botten al afgepakt. Hopelijk gaat hij ze nu niet uit de vuilnisbak vissen. Ik ben blij dat mijn eigen kat dit niet doet.


    Ja, ik hoop het ook voor dat arme beest.
    Wij doen altijd botten meteen in de container zodat onze katten/honden er niet bij kunnen.


    Little do you know

    Maar mijn Pom is helemaal verzot op zalmsnoepjes. Hij krijgt er altijd eentje als hij op mijn kamer komt. Pom is echt een enorme slijmbal. Als ik bijvoorbeeld de was opvouw op tafel gaat Pom erop liggen en neemt de hele tafel in beslag tot je hem aait. Anders gaat hij niet weg, haha. :'D

    Zoals op deze foto:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Maar mijn Pom is helemaal verzot op zalmsnoepjes. Hij krijgt er altijd eentje als hij op mijn kamer komt. Pom is echt een enorme slijmbal. Als ik bijvoorbeeld de was opvouw op tafel gaat Pom erop liggen en neemt de hele tafel in beslag tot je hem aait. Anders gaat hij niet weg, haha. :'D

    Zoals op deze foto:



    Oooh, jij bent/was Pom! Sorry. Haha. Lol. Ik houd het allemaal niet meer bij.
    Maar katten zijn schattig. Konijntjes en cavia's ook. Maar katten óók!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oooh, jij bent/was Pom! Sorry. Haha. Lol. Ik houd het allemaal niet meer bij.
    Maar katten zijn schattig. Konijntjes en cavia's ook. Maar katten óók!


    True. Ik ben gewoon dol op dieren. Pom heeft trouwens ook nog een broertje. Pim. Pim heeft nogal de neiging om altijd chagrijnig te kijken D:


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    True. Ik ben gewoon dol op dieren. Pom heeft trouwens ook nog een broertje. Pim. Pim heeft nogal de neiging om altijd chagrijnig te kijken D:



    *smelt weg*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hihihi :'D

    alle diertjes zijn leujk :'D
    ik stond ineens met dit in mijn handen :'D



    hij was zoo liiieef :"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    (...)

    *smelt weg*


    Het grappige is dat de naam Pim wel wat weg heeft van het woord 'thin' dat dun betekend terwijl Pom me juist doet denken aan 'rond'. En dat klopt ook nog eens met de realiteit. Pom is namelijk veel te dik en Pim is slank en best dun. Haha


    26 - 02 - '16

    Btw, als dit vol is > praattopic please.

    >link?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:14 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    Hihihi :'D

    alle diertjes zijn leujk :'D
    ik stond ineens met dit in mijn handen :'D



    hij was zoo liiieef :"D


    Iew!!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt