• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (2/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (8)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle
    Bryan Cooper - Pom
    -Rafael Montrose - HippieDream

    Meisjes (10)
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Mabel Aurora Winter - Roww
    -Lilith Stone - Pom
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Maaaaiin Topieeeecs c:

    Ik heb zo'n geweldig idee ineens x'D

    Aangezien er een personage vrij is :')
    Maar ik heb er al drie.. en met jezelf Rpg'en is niet leuk :'D
    Is er toevallig iemand die nog een meisje wil genaamd 'Melanie Mary Tomson'? c:
    Dus, zeg maar.. Matt's Vriendin :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 12:22 ]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl

    "Dus, nu moet de man de keuzes maken? Ik dacht dat vrouwen altijd alles willen beslissen?" En ik schiet in de lach. De vrouwen, we gaan het mooi maken hier en ik open mijn ogen weer "Ik dacht dat mannen graaf het hef in eigen hand hadden, maar nu we het er over hebben.. Ja, .. ja.. wat moet ik daar van zeggen, wil jij jezelf een echte man noemen?" lach ik terwijl ik mijn ellebogen onder me leg zodat ik wat rechter op lig en hem aan kan kijken met een grijns.
    "Sorry Matje, dat was gemeen van me, alweer...." Ik zet me af zodat ik rechtop zit en kijk hem lachend aan.
    "Je excuses kom je maar halen als je die wil, ik heb geen zin meer in opstaan."


    Matt Johnson
    "Ik dacht dat mannen graaf het hef in eigen hand hadden, maar nu we het er over hebben.. Ja, .. ja.. wat moet ik daar van zeggen, wil jij jezelf een echte man noemen?" zegt ze lachend.
    Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan. Voor ik iets ertegen in kan brengen praat ze alweer:
    "Sorry Matje, dat was gemeen van me, alweer.." ze kijkt me lachend aan "Je excuses kom je maar halen als je die wil, ik heb geen zin meer in opstaan."
    Met nogsteeds opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan, zonder verder iets te doen of te zeggen.
    Ik sta op en kijk haar aan met een glimlach "Ik ga mijn excuses even halen" zeg ik dan waarna ik naar de deur loop. Als ze ging plagen dan kan ze dat ook van mij verwachten "Ik zie je zo wel weer" zeg ik als ik voor de deur sta en haar met een glimlach aankijk.


    Zow c:


    Little do you know

    Mijn Topics


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Mijn Topics

    Loki Laufreyson
    Ik zuchtte bij zijn vraag. In mijn ogen was de pijn te zien die de gedachte me deed, maar verder ging het ook niet. Ik klopte op de deur en hervond mezelf. "Ik hoor hier inderdaad niet thuis." Ik was wit bleek, heel erg mager, flink lang, met zwart haar en grijsblauwe ogen. Ik was een rariteit. Een freak. Ik was niet aantrekkelijk. Ik was een zondebok en dat zou ik altijd blijven. Ik zag een rare blik in James zijn ogen. Die blik had ik vaker bij ratten gezien die me hadden verlinkt aan de politie. Hij zou niets van me krijgen. Abby kon ik vannacht inlichten, ofwel in de kamer, ofwel ergens anders waar ik haar naartoe kon lokken. Ik klopte nogmaals vier keer. Aan de andere kant van de deur hoorde ik wel geritsel, maar ze konden ook de gordijnen zijn met het raam open, al was dat wel raar voor de meesten met dit weer buiten. Ik zuchtte zacht en ging met een hand door mijn haren. Ze waren wat pluizig en springerig van onder. Maar goed. Niets aan te doen.

    John Hunter Bell
    Zodra mijn tanden zich in haar zachte vlees zetten slaakte ze een hoog gilletje. Ik grijnsde even tegen haar huid voor ik door ging. Ik ging nogsteeds hard in haar, maar dat betekende niet dat dit kort zou duren. Mijn uithoudingsvermogen van best goed en alle hoeken van de kamer hadden we echt nog niet gezien. Mijn tanden gleden langzaam af richting haar schouder. Opeens voelde ik haar lippen tegen mijn oor. Mijn tanden lieten haar huid los en ik begon op haar huid te zuigen om zo'n mooie zuigzoen te creëren. Ik grijnsde bij haar rauwe stem, maar nog meer bij haar woorden. "Ow lieve schat, met jou kunnen er zeker wel 3 rondes vanaf." Gromde ik terug. Een hese kreun verliet niet veel later mijn lippen omdat haar nagels hard over mijn rug gingen. Ik voelde rode strepen ontstaan. Het voelde goed, ondanks dat mijn rug waarschijnlijk zou gaan bloeden. Ik trok haar van de deurpost af en zonder uit haar te gaan liep ik een paar passen naar het dichtstbijzijnde bed. Daar kiepte ik gemakkelijk om en ging verder met stoten. Mijn handen stonden naast haar hoofd. Dat nodigde uit om mijn lippen weer op de haren te drukken, ruw als altijd.


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    "Ik hoor hier inderdaad niet thuis." zei Loki. Hij bekeek mij en ik draaide me weg en zei: "Het spijt me voor je. Ik hoop dat je het nog een beetje leuk gaat vinden."
    Ik pakte mijn aansteker om er mee te spelen en de aanlokking om een sigaret te pakken was zeer groot. "Rook je?" vroeg ik aan Loki. Ik hield me voor als hij zou roken dan zou ik hem een sigaret aanbieden en er zelf ook een roken. Als hij niet rookte dan zou ik het bij spelen met de aansteker houden. Ik dacht dat hij wel zo'n type zou zijn wat af en toe een leutje oprookt, maar ook weer niet. Hij was vreemd, geheimzinnig. Ik moest hem verder uitvinden. Waar ik eigenlijk toevallig goed in was. Hoe zou dat toch komen? Ik ging met mijn andere hand ook door mijn haar en merkte dat ze vettig waren en besloot dat als ik geïnstalleerd was dat ik dan een douche of een bad zou nemen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mabel Winter
    Als ik wakker word kreun ik zeurend terwijl ik me uittrek.
    Ik kijk even de kamer door en zie dat deze leeg is..
    "Ik heb honger" mompel ik in mezelf. Ik trek een joggingbroek aan, een makkelijk shirt met een stel sneakers. Langzaam kom ik uit bed en loop naar de deur. Ik voel me duizelig worden van de hoofdpijn en even word alles zwart voor mijn ogen. Maar al snel is de zwarte vlek weg en loop ik gewoon, zonder er iets om te geven, de trap af.
    Als ik de laatste tredes af loop naar beneden komt de zwarte vlek weer terug, perongeluk zet ik een stap verkeerd waardoor ik uitglij en met mijn kont op de vloer terecht kom. Ik blijf zitten tot de zwarte vlekken weg zijn en sta met moeite weer op. Volgens mij ben ik zo bleek als maar kan..
    Ik loop verder naar de keuken waar ik een banaan van de fruitschaal pak en deze pel en op eet. Ik laat me in de woonkamer op de bank vallen en zucht diep.


    She escaped x'D
    Iemand voor Mabel?? :')


    Little do you know

    Mijn topics.
    Ga zometeen reageeren met Lyric people.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga me zo, over een half uurtje ongeveer, omkleden en dan naar Paardrijden :')
    Aangezien het hier toch dood is vandaag x'd
    Zonder Nathalie is het echt dood hier :')


    Little do you know

    @Roww Ja, inderdaad en zonder jou al helemaal. Helaas is voor mij de school al begonnen dus kan ik niet zo veel meer reageren als ik zou willen. :(


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Adamo schreef:
    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153020&page=last&message=175]Say hello to Ayden (':[/url


    Hello :)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Adamo schreef:
    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153020&page=last&message=175]Say hello to Ayden (':[/url


    Als MissAlice hem heeft goedgekeurd, mag je een beginpost maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Adamo schreef:
    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153020&page=last&message=175]Say hello to Ayden (':[/url


    O.O
    Helloooooooo Ayden c: ^^

    Op de eerste foto heeft hij dezelfde oorbellen/ringen als op de tweede, btw ^^

    Hij heeft zo'n beetje hetzelfde karakter als Matt.. :x

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 20:39 ]


    Little do you know

    JONGS DE GROETEN UIT AMSTERDAM ;'D

    ik ben weet home sweet home :'D


    hoezo speelt pom niet meer?

    ps speelt die persoon van audrey nog ? want abby zou voor loki met haar praten maar ik zie noooit een reactie met haar en de persoon is ook niet op vakantie

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign