• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; WishingLarry
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; WishingLarry
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Appa


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Skull
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lol. I hate Gwen :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Styles schreef:
    Harry durft het wel aan, denk ik ;x

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Wonen de boys nog bij hun ouders? Of niet


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Denk het wel, aangezien het over de middelbare gaat

    @Faisean Dat is de bedoeling

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Lol. Ik vraag me echt af wat voor rol DreamEater gaat spelen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het meest imperfecte meisje op de hele wereld dat geen jongen kan krijgen?

    Laten we d'r imperfect maken. Laten we onze rollen haar rol verafschuwen. Let's kill her.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Het meest imperfecte meisje op de hele wereld dat geen jongen kan krijgen?

    Laten we d'r imperfect maken. Laten we onze rollen haar rol verafschuwen. Let's kill her.
    Lol. Ik zou spontaan lesbie's worden als ik haar zag! Ze was namelijk zo mooit als baby en heeft perfecte borsten!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mouek schreef:
    Rol: Een meisje.
    Naam: Sarah Kayleigh Green.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Nationaliteit: Brits
    Innerlijk: Sarah is een slim meisje, maar daardoor soms ook een beetje een betweter. Ze zal altijd bewijzen dat ze gelijk heeft, wat haar vaak ook lukt. Dit is een van de redenen waarom ze gepest wordt. Mensen irriteren zich hieraan, en zien haar als een nerd.
    Sarah doet wel alsof het haar niets kan schelen, maar van binnen doet het haar wel degelijk pijn. Doordat ze doet alsof het haar niets doet, denken anderen soms dat ze zich beter voelt dan de rest, wat alleen maar meer irritaties opwekt. Ze toont op school zo min mogelijk emoties. Soms heeft ze wel de behoefte uit te barsten, maar ze weet dat het pesten dan alleen nog maar erger wordt. Laat staan dat ze gaat huilen, dat zou nog erger zijn.
    Sarah is een rustig meisje. Zelfs toen ze nog klein was las ze liever een boek dan dat ze met leeftijdgenootjes buiten ging spelen.
    School vindt ze helemaal niet zo erg. Het is natuurlijk ook niet haar favoriete plek om te zijn, maar ze snapt niet waarom andere leerlingen zo dramatisch doen als bijvoorbeeld de vakantie voorbij is.
    Bij veel leraren is Sarah een beetje het lievelingetje, ook al vindt ze dat helemaal zo leuk niet. Ze haalt goede cijfers, en is in de klas nooit lastig.
    Uiterlijk:


    Sarah Hyland
    Sarah heeft bruin, krullend haar tot over haar schouders. Ze heeft groene ogen en een bleke huid. Ze heeft een bril, omdat ze lenzen maar niets vindt. Ze heeft het ooit geprobeerd, maar vond het niet bepaald fijn zitten. Haar kleding stijl is een beetje nerdy, maar ook casual. Ze trekt aan wat ze lekker vindt zitten, het maakt haar niet zoveel uit hoe het eruit ziet. Als ze zich er maar fijn in voelt.
    Extra: -


    Sarah is af.


    "Family don’t end in blood”

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:34 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    Denk het wel, aangezien het over de middelbare gaat

    @Faisean Dat is de bedoeling


    Dat was toch antwoord, xxxHappiness?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Dat was toch antwoord, xxxHappiness?


    Ow ja! Maar de jongens zijn 18 en 19,k d8 miss wonen ze niet meer thuis.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    Ow ja! Maar de jongens zijn 18 en 19,k d8 miss wonen ze niet meer thuis.


    Ik ken eigenlijk niemand op de middelbare die al uit huis is. Ook niet de mensen die al 19 zijn... De meeste mensen gaan uit huis wanneer ze gaan studeren, of wanneer ze hun studie hebben afgerond, werk hebben gevonden en genoeg verdienen om een huis te kopen. Dus ik ga er vanuit dat ze thuis wonen. Lijkt mij sterk dat dat niet zo is.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik ken eigenlijk niemand op de middelbare die al uit huis is. Ook niet de mensen die al 19 zijn... De meeste mensen gaan uit huis wanneer ze gaan studeren, of wanneer ze hun studie hebben afgerond, werk hebben gevonden en genoeg verdienen om een huis te kopen. Dus ik ga er vanuit dat ze thuis wonen. Lijkt mij sterk dat dat niet zo is.


    Ja je hebt gelijk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rider schreef:
    (...)

    Ik ken eigenlijk niemand op de middelbare die al uit huis is. Ook niet de mensen die al 19 zijn... De meeste mensen gaan uit huis wanneer ze gaan studeren, of wanneer ze hun studie hebben afgerond, werk hebben gevonden en genoeg verdienen om een huis te kopen. Dus ik ga er vanuit dat ze thuis wonen. Lijkt mij sterk dat dat niet zo is.


    Mijn vriendin is op haar achttiende het huis uit gegaan, en mijn vrienden in New York zelfs vroeger en die wonen dan bij hun vrienden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."