• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; WishingLarry
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; WishingLarry
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Appa


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Skull
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin
    -
    -



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    +Eventuele voorkeur qua jongens/meisjes

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 16:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Appa schreef:
    (...)

    Mijn vriendin is op haar achttiende het huis uit gegaan, en mijn vrienden in New York zelfs vroeger en die wonen dan bij hun vrienden.


    Wow, op de middelbare? Dat hoor je bij mij in de omgeving echt nooit.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Wow, op de middelbare? Dat hoor je bij mij in de omgeving echt nooit.

    Bij mij zo vaak. Maar mijn familie gaat over enkele maanden ook verhuizen naar New York. Ik ben dan nog zeventien en ik ga bij mijn vriendin wonen. Op mijn achttiende ga ik een jaar naar Afrika en op mijn negentiende ga ik op mezelf wonen in New York.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Appa schreef:
    (...)
    Bij mij zo vaak. Maar mijn familie gaat over enkele maanden ook verhuizen naar New York. Ik ben dan nog zeventien en ik ga bij mijn vriendin wonen. Op mijn achttiende ga ik een jaar naar Afrika en op mijn negentiende ga ik op mezelf wonen in New York.
    \

    WOW! Waar woon je nu dan?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Appa schreef:
    (...)
    Bij mij zo vaak. Maar mijn familie gaat over enkele maanden ook verhuizen naar New York. Ik ben dan nog zeventien en ik ga bij mijn vriendin wonen. Op mijn achttiende ga ik een jaar naar Afrika en op mijn negentiende ga ik op mezelf wonen in New York.


    Wow 0.0 Wanneer haal je je diploma dan? En werk je dan naast je school zo hard dat je dat kan betalen? Dat zou ik echt nooit kunnen. Daarvoor heb ik het veel te druk. Ga gewoon na dit jaar studeren en ga een studentenwoning zoeken, zoals eigenlijk bijna iedereen doet die ik ken, tenzij ze naar het Nova gaan, dan blijven ze thuis wonen :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    xxxHappiness schreef:
    (...)\

    WOW! Waar woon je nu dan?


    Noord Brabant.

    @Rider Mijn vriendin haar ouders hebben veel geld en zij betalen de huur. Ik wil per se een deel meebetalen en spaar mijn geld al sinds mijn elfde voor als ik wat nodig had. Zo probeer ik mijn deel steeds te betalen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Noord Brabant.

    @Rider Mijn vriendin haar ouders hebben veel geld en zij betalen de huur. Ik wil per se een deel meebetalen en spaar mijn geld al sinds mijn elfde voor als ik wat nodig had. Zo probeer ik mijn deel steeds te betalen.


    Wat heeft jouw vriendin dan lieve ouders zeg!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Appa schreef:
    (...)

    Noord Brabant.

    @Rider Mijn vriendin haar ouders hebben veel geld en zij betalen de huur. Ik wil per se een deel meebetalen en spaar mijn geld al sinds mijn elfde voor als ik wat nodig had. Zo probeer ik mijn deel steeds te betalen.


    Oh, vandaar. Ja kijk, niemand die ik ken is zo rijk dat de ouders het even betalen. En wil mijn spaargeld liever niet gebruiken, voor als er iets gebeurd en ik plots geld nodig heb. Maar even serieus, ik neem aan dat je wel van de middelbare af bent, wanneer je naar Afrika gaat?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oh, vandaar. Ja kijk, niemand die ik ken is zo rijk dat de ouders het even betalen. En wil mijn spaargeld liever niet gebruiken, voor als er iets gebeurd en ik plots geld nodig heb. Maar even serieus, ik neem aan dat je wel van de middelbare af bent, wanneer je naar Afrika gaat?


    Jazeker. Ik stop met school zodra ik mijn diploma heb en ik ben nog even doorgegaan dus ik krijg mijn diploma op mijn achttiende en rond het einde van de zomervakantie in 2014 vertrek ik voor vrijwilligerswerk in een kinderziekenhuis naar Tanzania waar ik dan woon bij een heel lieve familie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Jazeker. Ik stop met school zodra ik mijn diploma heb en ik ben nog even doorgegaan dus ik krijg mijn diploma op mijn achttiende en rond het einde van de zomervakantie in 2014 vertrek ik voor vrijwilligerswerk in een kinderziekenhuis naar Tanzania waar ik dan woon bij een heel lieve familie.


    Nice, dat soort dingen doen een heel aantal mensen die ik ken wel. Als tussenjaar. Maar uit huis gaan voor ze hun middelbare school hebben afgerond... ik kan er echt geen noemen van mijn school die dat gedaan heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw! Mijn toekomst ziet er denk ik anders uit haha!
    Ik hoop dat ik via VMBO-TL over 2 jaar naar HAVO kan en als ik dat allemaal klaar heb wil ik naar het conservatorium. En kijken of ik zangeres kan worden,en anders wil ik schrijfster worden. Of gewoon school afronden en schrijfster worden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Wauw! Mijn toekomst ziet er denk ik anders uit haha!
    Ik hoop dat ik via VMBO-TL over 2 jaar naar HAVO kan en als ik dat allemaal klaar heb wil ik naar het conservatorium. En kijken of ik zangeres kan worden,en anders wil ik schrijfster worden. Of gewoon school afronden en schrijfster worden.


    Ik ga dit jaar hopelijk mijn diploma halen (gymnasium) en wil daarna of naar de politieacademie, of geneeskunde/diergeneeskunde studeren. Maar ik schrijf ook nog steeds en hoop dus ook ooit een boek uit te geven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil mijn VWO diploma halen en gaan studeren in Amerika :] Het geld heb ik al :] Ik heb namelijk al heel lang deze droom en spaarde dan ook rot. And yeah als ik niet word toegelaten zijn er nog meer universiteiten. Ik wil Actrice worden :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    (...)

    Ik ga dit jaar hopelijk mijn diploma halen (gymnasium) en wil daarna of naar de politieacademie, of geneeskunde/diergeneeskunde studeren. Maar ik schrijf ook nog steeds en hoop dus ook ooit een boek uit te geven ^^


    Gymnasium O.O Jij bent dan slim!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Faisean schreef:
    Ik wil mijn VWO diploma halen en gaan studeren in Amerika :] Het geld heb ik al :] Ik heb namelijk al heel lang deze droom en spaarde dan ook rot. And yeah als ik niet word toegelaten zijn er nog meer universiteiten. Ik wil Actrice worden :]


    Kan je goed acteren?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded