• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    's Ochtends vroeg mijn bed uitgesleurd, in de auto gezet en vervolgens de hele dag in bunkers in Friesland doorgebracht. Wat een geweldige manier om een vrije woensdag te verpesten o.o


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    's Ochtends vroeg mijn bed uitgesleurd, in de auto gezet en vervolgens de hele dag in bunkers in Friesland doorgebracht. Wat een geweldige manier om een vrije woensdag te verpesten o.o

    Kornwerderzand?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Finallyyyyyy. Ik heb eindelijk besloten om weer verder te gaan met schrijven! Mijn eerste indianenverhaal is een feit!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    flikker toch op met je rot opmerkingen op mijn kostuum foto's, je hoeft er niet naar te kijken en je hoeft er niet op te reageren. en een reactie van je kan ook geen foto's plaatsen is ook lame.
    de eerste keren dat je zo'n opmerking plaatste was wel grappig maar nu ben je gewoon bezig met mij naar beneden te halen. rot op ga je mama pesten ofzo -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kom op verlepte fruitspel, doe het!
    Jullie zijn goed voor mijn verveling.

    ...

    Didn't aspect that that would do the trick..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 22:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voor de mensen die het gemist hebben; hier is een heel awesome offtopic :Y)

    Draculea schreef:
    Voor de mensen die het gemist hebben; hier is een heel awesome offtopic :Y)


    Dat op het moment volgespamd wordt met LotR en the Hobbit gif's ^^


    Stenenlikker

    ach mens sterf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha, de modjes zijn er als de kippen bij als het om gepraat gaat, maar reclame mag wel.


    Your make-up is terrible

    Gawain schreef:
    (...)

    Dat op het moment volgespamd wordt met LotR en the Hobbit gif's ^^

    Hell yes! *O*

    Draculea schreef:
    Voor de mensen die het gemist hebben; hier is een heel awesome offtopic :Y)

    Er is ook een off-topic in het actieve forum, hoor. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    En mug steekt me terwijl ik kijk.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Harry van de Sunweb!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Er is ook een off-topic in het actieve forum, hoor. ^^

    Waar?

    Draculea schreef:
    (...)
    Waar?

    Hier, zo: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150640&page=last#4792031. Dacht even dat-ie was gesloten.


    "I shut my eyes in order to see.'