• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cuthbert is een euhh aparte naam.


    Queer zijn is gewoon alles

    Faisean schreef:
    (...)Nee niemand houd van me:Y)


    Ik had het niet over jou...


    -

    Mensen toch.

    wat een pech... het stuk tekst is weer weg!
    jegh, kan ik weer dat hele stuk over nieuw doen!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Martenvilijn schreef:
    Cuthbert is een euhh aparte naam.


    Was dat niet een president?

    Tonto schreef:
    (...)

    Yes i did :P ik wilde eigenlijk de kat maar die was er niet meer :( Maar deze is ook awesome


    Mijn schoonzus heeft die 'hondenpak' ook gekocht, ze loopt er elke ochtend mee in :')
    Ik zag bij de mannenafdeling nog een paar andere, met zebra en tijgerstrepen onder andere.

    OT: Ik moet morgen echt een foto maken wil ik nog kans maken op een luchtballonvaart

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:45 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Limits schreef:
    (...)

    Was dat niet een president?


    Kan, maar het is ook de voornaam van prefessor Kist.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    And I am bored again.


    -

    Bakkali schreef:
    (...)

    Mijn schoonzus heeft die 'hondenpak' ook gekocht, ze loopt er elke ochtend mee in :')
    Ik zag bij de mannenafdeling nog een paar andere, met zebra en tijgerstrepen onder andere.

    OT: Ik moet morgen echt een foto maken wil ik nog kans maken op een luchtballonvaart


    Klopt bij de mannen hingen er van de hulk en spiderman etc. en bij de vrouwen een olifant, hond en zebra. bij de paskamers nog een tijger maar kon geen kat meer vinden :( ja op de pas pop maar die wilde ze er niet afhalen. Onzin want er was er toch geen een meer. Maarja ben ook blij met deze, zit super lekker.

    Ot: Verveling. Hopen dat de rpg's beetje lopen vandaag..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zeker weten dat ik een Huawei telefoon wil.. kom op.. Huawei!! en volgens te site werkt het op Android 4.1 Jelly Bean..
    Kom op wie wilt nu geen Mobiel dat klinkt als een tropisch eiland dat werkt op Jelly Beans?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb honguuuuuuuur :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Comanche schreef:
    Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg.


    Nu heb ik dat liedje in m'n hoofd, haha dankjewel. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    How I loooove our conversations. If it was up 2 me, we'll be talking forever.


    -

    Oh, alsjeblieft, hou er mee op! >.<


    Deep inside, I've never felt alive