• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tonto schreef:
    (...)

    Thank youu ^^


    NP. Een tip: putlocker, gorillavideo, sockshare & Allmyvid, zijn de prettigste om te kijken :Y)


    -

    Appa schreef:
    (...)

    Lieve schat ik ben dus totaal geen fan, dus waarom zou ik het hem niet gunnen?


    Het was niet tegen jou bedoeld, meer tegen iemand die het niet lijkt te snappen dat hij toch geen kans maakt


    'Darling, just hold on'

    Omg, dit moet ik veel vaker doen. Het zit echt heerlijk 's avonds buiten met mijn laptop op schoot, liggend in de schommelbank met mijn hond. ^^

    Lalaloveyaa schreef:
    @Tayniss & Ideas
    Fiscaal rechten :3


    Ik heb niet echt een idee wat dat is, maar ik ben wel heel blij voor je c:


    Tijd voor koffie.

    Ok ;D Morgen kapper, wooh!.. Denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waarom hebben wij geen bananen meer in huis? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    *Zucht* fml.


    26 - 02 - '16

    Oh nee hé, hebben we dát weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    De twincest die ik zó graag opnieuw wil lezen, is volgens mij van Quizlet verwijderd.. Verdorie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom komen er allemaal leuke RPG's vlak voordat school begint ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    YES HIJ STAAT WEL OP FANFIC YESSS
    Geesje is officieel blij nu, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wáárom is het leven zo kut :c


    26 - 02 - '16

    Muhaha spotlight spammen. (cat)

    Gosh, jullie hebben het gelezen. Krijg ik niet eens 1 reactie? Ik zat op een moment, waardoor je toch wel iets nuttigs erover te zeggen hebt?
    Pff, ik schrijf echt alleen nog maar voor mezelf, terwijl het wel op internet staat. En ik ben al té lang bezig om nog extra lezers erbij te krijgen die wél reageren...


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    Gosh, jullie hebben het gelezen. Krijg ik niet eens 1 reactie? Ik zat op een moment, waardoor je toch wel iets nuttigs erover te zeggen hebt?
    Pff, ik schrijf echt alleen nog maar voor mezelf, terwijl het wel op internet staat. En ik ben al té lang bezig om nog extra lezers erbij te krijgen die wél reageren...


    I know the feeling :c


    26 - 02 - '16