• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 0:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Loowll

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:27 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn rooster...
    Ik kan wel janken. Oh mijn god.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Mijn rooster...
    Ik kan wel janken. Oh mijn god.
    Ik zit elke dag tot half 4 op school en op de donderdag tot 1 uur.:Y) Dat zijn abnormale uren voor een 4e klasser.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I want to sleep forever. So tired of this body.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    zucht ik wil mn oor verder strechen gezien dat ding van 2.5 mm constant eruit valt en ik met mn domme hoofd blijf roepen "nobody move, ik ben mn spiraaltje kwijt xD''


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmmm Winkel geweest. Helft van mijn schoolshitje besteld..
    Eindelijk word k actief ;D Waarschijnlijk zit ik morgen weer niks te doen maar goed..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uugh, telkens als ik daar aan terugdenk...
    nope nope nope nope

    Inspiratie, waar ben je als ik je nodig heb?


    help

    En de drama begint weer. Great.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hm. Ik had het wel gedacht. Misschien volgende week dan? Hopelijk?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    13 euro aan make-up kwijt.... Waarom... Serieus waarom?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Beste studieboekencentrale, even track&trace bijwerken mag wel, hoor. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik moet me nog gaan inschrijven voor Koningschieten. Nha, vraag wel aan m'n vader of hij het doet. Ik weet namelijk niet onder welke boogsoort ik val. Is het nou barebow of longbow..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    So tired +.+
    Hoe ga ik ooit anderhalfuur lang kunnen trainen als lopen zelfs al vermoeiend is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faisean schreef:
    (...)Ik zit elke dag tot half 4 op school en op de donderdag tot 1 uur.:Y) Dat zijn abnormale uren voor een 4e klasser.


    Nou, dat is anders beter dan ik en mijn jaargenoten in de vierde klas hadden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered