• http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3495863/2013/08/21/Zayn-Malik-verloofd-met-Perrie-Edwards.dhtml

    Dit weekend hebben ze zich verloofd. Jong, maar toch wel erg schattig! Wat vinden jullie?


    SHABOOYA

    Ik vind het schattig. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wachtte al op dit topic(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Leuk voor ze.

    Faisean schreef:
    Ik wachtte al op dit topic(cat)


    Ik ook :P


    -

    Er staat alleen nergens dat één van hen het ook daadwerkelijk bevestigd heeft.... Maar als het dus inderdaad waar is, vind ik het super leuk voor ze.


    Happy Birthday my Potter!

    Tayniss schreef:
    (...)

    Ik ook :P
    Hahaha weet het ook al z'on 7/6 uren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rider schreef:
    Er staat alleen nergens dat één van hen het ook daadwerkelijk bevestigd heeft.... Maar als het dus inderdaad waar is, vind ik het super leuk voor ze.
    Perrie's moeder op de radio :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Hahaha weet het ook al z'on 7/6 uren.


    Hahha, ik al zeker 11-12 uren ofzo. Ik dacht: Ik laat iemand anders die topic aanmaken xp


    -

    Faisean schreef:
    (...)Perrie's moeder op de radio :]


    Oh, oké, dat had ik nog niet gehoord. Ik had alleen al die vage bronnen gelezen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben wel blij voor hun, maar ze zijn best wel jong


    16 - 09 - '17

    Ik ben raar genoeg best blij voor hun. Zo'n anderhalf jaar geleden was ik vast stinkjaloers geweest :X Ik denk echt dat ze lang bij mekaar zullen blijven en niet na een jaar off 2 al uit elkaar zijn.


    -

    Cenation schreef:
    Ik ben wel blij voor hun, maar ze zijn best wel jong
    Mijn moeder is op haar negentiende getrouwd met mijn vader en ze zijn nu al 18 jaar bij elkaar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cenation schreef:
    Ik ben wel blij voor hun, maar ze zijn best wel jong


    En nu wachten op de eerste fan die zelfmoord pleegt.

    Ik heb niet veel met hun maar ben blij dat Zayn gaat trouwen.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Faisean schreef:
    (...)Mijn moeder is op haar negentiende getrouwd met mijn vader en ze zijn nu al 18 jaar bij elkaar.


    Mijn vader zijn neef is ook op jonge leeftijd getrouwd en is ook al jaren samen met zijn vrouw dus, maar ik vind het gwn jong, dat wil niet zeggen dat ik daarmee bedoel dat ze niet lang samen zullen zijn enz.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:07 ]


    16 - 09 - '17

    Iedereen zegt dat het zo jong is maar ik vind 20 niet zo jong hoor (: Mijn ouders waren ook zo iets? & ik vind het té schattig.


    Mama told me not to waste my life. She said spread your wings, my little butterfly