• http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3495863/2013/08/21/Zayn-Malik-verloofd-met-Perrie-Edwards.dhtml

    Dit weekend hebben ze zich verloofd. Jong, maar toch wel erg schattig! Wat vinden jullie?


    SHABOOYA

    Ze zijn gemaakt voor elkaar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cenation schreef:
    Ik ben wel blij voor hun, maar ze zijn best wel jong


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cenation schreef:
    Ik ben wel blij voor hun, maar ze zijn best wel jong


    Volgens mij is dat zo bij zijn geloof, moslims trouwen vaak op vroege leeftijden.


    live the life you love

    OMG cuteeee :)
    Ik ben blij voor hen ^^
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Super.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt blij voor hem :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zerrieeeeeeee :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    En nu wachten op de eerste fan die zelfmoord pleegt.

    Ik heb niet veel met hun maar ben blij dat Zayn gaat trouwen.:)
    Loowwllll. Twitter gaat er vol mee zitten komen er zeker weer van die foto's: Vandaag zijn we 20329332 fans verloren omdat Zayn gaat trouwen. Als ik Zayn was zou ik me niet eens schuldig voelen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wel leuk. Nu nog benieuwd wanneer ze gaan trouwen. Dadelijk gaat het uit voordat ze werkelijk gaan trouwen, lol.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:10 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sinistre schreef:
    Ze zijn gemaakt voor elkaar.

    AAHAHAHAH lol lig hier echt plat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)AAHAHAHAH lol lig hier echt plat.

    Why.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben blij voor ze, maar ik ben benieuwd of het stand houdt. To be honest heb ik namelijk het idee dat Perrie alleen met Zayn samen is, omdat hij zo beroemd is en het daardoor ook makkelijker werd om Little Mix beroemd te krijgen. Toen ze aan X Factor meedeed (en 1D nog niet zo beroemd was), had ze tenslotte te weinig tijd dus ging het uit. Nu heeft ze het nog drukker met een eigen wereldtour, maar ineens kan het wel. Als het niet zo is, dan is het niet zo, maar zo'n gevoel heb ik. Ik ben wel blij voor ze, zeker als ik dus ongelijk heb (:
    Ik wil niemand beledigen, want ik vind de muziek van Little Mix zelf ook leuk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuk voor ze, ik heb niet meer te zeggen. ik ben geen directioner maar ben wel blij dat ze gaan trouwen, dat is altijd wel een feestelijk iets toch^^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Faisean schreef:
    (...)Loowwllll. Twitter gaat er vol mee zitten komen er zeker weer van die foto's: Vandaag zijn we 20329332 fans verloren omdat Zayn gaat trouwen. Als ik Zayn was zou ik me niet eens schuldig voelen.


    Ik ook niet. Sommige fans gaan gewoon veel te ver.

    ON: nog eens gefeliciteerd!


    Queer zijn is gewoon alles

    super leuk, ik gun het echt hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan